ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The Handbook of Communication and Corporate Social Responsibility

دانلود کتاب کتاب راهنمای ارتباطات و مسئولیت اجتماعی شرکت

The Handbook of Communication and Corporate Social Responsibility

مشخصات کتاب

The Handbook of Communication and Corporate Social Responsibility

ویرایش:  
 
سری:  
ISBN (شابک) : 9781444336344, 9781118083246 
ناشر: Wiley-Blackwell 
سال نشر: 2011 
تعداد صفحات: 601 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 3 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 40,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 8


در صورت تبدیل فایل کتاب The Handbook of Communication and Corporate Social Responsibility به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب کتاب راهنمای ارتباطات و مسئولیت اجتماعی شرکت نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب کتاب راهنمای ارتباطات و مسئولیت اجتماعی شرکت

این کتاب مجموعه تحقیقاتی قطعی برای ارتباطات مسئولیت اجتماعی شرکتی را ارائه می دهد که دیدگاه های بین رشته ای و بین المللی را از دانشمندان برتر در این زمینه ارائه می دهد.
  • به یک شکاف در ادبیات CSR موجود می پردازد
  • ارتباط ارتباط CSR موثر برای مدیریت سازمان ها را نشان می دهد
  • این 28 مشارکت از سوی دانشمندان برتر در روابط عمومی، ارتباطات سازمانی، مدیریت شهرت، بازاریابی و مدیریت ارائه شده است
محتوا:
فصل 1 مسئولیت اجتماعی شرکت و ارتباطات (صفحات 1-22): دکتر اویوند ایهلن، جنیفر ال. بارتلت و استیو می
فصل 2 پارادوکس های ارتباط با مسئولیت اجتماعی شرکت (صفحه های 23-43): ساندرا وادوک و دکتر برادلی کی. گوگینس
فصل 3 مدیریت، ارتباطات و مسئولیت اجتماعی شرکت (صفحه های 45-66): جنیفر ال. بارتلت و بری دوین
فصل 4 روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی شرکت (صفحه های 67-) 86): Jennifer L. Bartlett
فصل 5 ارتباطات سازمانی و مسئولیت اجتماعی شرکت (صفحه های 87-109): استیو می
فصل 6 بازاریابی و مسئولیت اجتماعی شرکت (صفحات 110-127): پگی سیمک برون
فصل 7 مدیریت شهرت و مسئولیت اجتماعی شرکت (صفحات 128-146): مارک آیزنگر و ماریو شرانتس
فصل 8 سخنوری و مسئولیت اجتماعی شرکت (صفحات 147-166): دکتر اویوند ایهلن
فصل 9 اخلاق (صفحات) -187): Jacquie L'Etang, Jairo Lugo?Ocando and Zeti Azreen Ahmad
فصل 10 ارتباط ریسک و مسئولیت اجتماعی شرکت (صفحات 188-207): Michael J. Palenchar, Tatjana M. Hocke and Robert L. Heath< br>فصل 11 اعتماد و اعتبار به عنوان مبنای مسئولیت اجتماعی شرکت (صفحات 208-230): گانتر بنتله و هوارد نوثهفت
فصل 12 مسئولیت اجتماعی شرکت ارتباطات و گفتگو (صفحات 231-251): Ursa Golob< و br>فصل 13 شفافیت و منطق نئولیبرالی اقتصاد شرکتی omic و مسئولیت اجتماعی (صفحات 252-275): Majia Holmer Nadesan
فصل 14 مفهوم سهامداران و ارتباط آن با ارتباطات مسئولیت اجتماعی شرکت (صفحات 276-294): جولیانا راوپ
فصل 15 اهمیت بخش؟ ابتکارات مسئولیت اجتماعی شرکت (صفحات 295-314): دکتر آگوستین پانگ، دکتر آنجلا مک و جوآن موی؟هین لی
فصل 16 مسئولیت شرکتی (اجتماعی) و مدیریت مسائل (صفحات 315-337): رابرت ال. هیث و مایکل J. Palenchar
فصل 17 ارتباط با مسئولیت اجتماعی شرکت از طریق گزارش های غیرمالی (صفحه های 338-357): الیز پرولت کرافورد و سینتیا کلارک ویلیامز
فصل 18 ارتباط با مسئولیت اجتماعی شرکت از طریق اینترنت و رسانه های اجتماعی (صفحات 3788) : پل کاپریوتی
فصل 19 ارتباط با مسئولیت اجتماعی شرکت از طریق تبلیغات تصویری شرکتی (صفحه های 379–398): آلن آ. پومرینگ
فصل 20 مشارکت های جدید برای نسل جدیدی از مسئولیت اجتماعی شرکت ها ility (صفحات 399-422): ملیسا جی. باتور و سینتیا استول
فصل 21 روابط رسانه ای و مسئولیت اجتماعی شرکت (صفحات 423-444): کریگ ای. کارول
فصل 22 سازمان های غیردولتی به عنوان بازیگران ارتباطی در مسئولیت های اجتماعی شرکت ها تلاش ها (صفحات 445-466): سارا ای. دمپسی
فصل 23 ارتباطات و مسئولیت اجتماعی شرکت (صفحات 467-488): استفان وه مایر و فریدریک شولتز
فصل 24 بازجویی از ابعاد ارتباطی مسئولیت های اجتماعی48 صفحه اجتماعی –504): لارس توگر کریستنسن و جورج چنی
فصل 25 یک تحریک (صفحات 505–515): شرلی لیچ و جودی موشن
تفسیر فصل 26 (صفحات 516–533): گولر ارس و دیوید کروتر
فصل 27 دیدگاه مطالعات سازمانی (صفحات 534-549): دیوید گرانت و دانیل نایبرگ
فصل 28 نتیجه گیری و نکات حذفی (صفحه های 550-571): دکتر اویوند ایهلن، جنیفر ال. بارتلت و استیو می

توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This book represents the definitive research collection for corporate social responsibility communication, offering cross-disciplinary and international perspectives from the top scholars in the field.
  • Addresses a gap in the existing CSR literature
  • Demonstrates the relevance of effective CSR communication for the management of organizations
  • The 28 contributions come from top scholars in public relations, organizational communication, reputation management, marketing and management
Content:
Chapter 1 Corporate Social Responsibility and Communication (pages 1–22): Dr. oyvind Ihlen, Jennifer L. Bartlett and Steve May
Chapter 2 The Paradoxes of Communicating Corporate Social Responsibility (pages 23–43): Sandra Waddock and Dr Bradley K. Googins
Chapter 3 Management, Communication, and Corporate Social Responsibility (pages 45–66): Jennifer L. Bartlett and Bree Devin
Chapter 4 Public Relations and Corporate Social Responsibility (pages 67–86): Jennifer L. Bartlett
Chapter 5 Organizational Communication and Corporate Social Responsibility (pages 87–109): Steve May
Chapter 6 Marketing and Corporate Social Responsibility (pages 110–127): Peggy Simcic Bronn
Chapter 7 Reputation Management and Corporate Social Responsibility (pages 128–146): Mark Eisenegger and Mario Schranz
Chapter 8 Rhetoric and Corporate Social Responsibility (pages 147–166): Dr. Oyvind Ihlen
Chapter 9 Ethics (pages 167–187): Jacquie L'Etang, Jairo Lugo?Ocando and Zeti Azreen Ahmad
Chapter 10 Risk Communication and Corporate Social Responsibility (pages 188–207): Michael J. Palenchar, Tatjana M. Hocke and Robert L. Heath
Chapter 11 Trust and Credibility as the Basis of Corporate Social Responsibility (pages 208–230): Gunter Bentele and Howard Nothhaft
Chapter 12 Corporate Social Responsibility Communication and Dialogue (pages 231–251): Ursa Golob and Klement Podnar
Chapter 13 Transparency and Neoliberal Logics of Corporate Economic and Social Responsibility (pages 252–275): Majia Holmer Nadesan
Chapter 14 The Concept of Stakeholders and its Relevance for Corporate Social Responsibility Communication (pages 276–294): Juliana Raupp
Chapter 15 Significance of Sector?Specific Corporate Social Responsibility Initiatives (pages 295–314): Dr Augustine Pang, Dr Angela Mak and Joanne Mui?Hean Lee
Chapter 16 Corporate (Social) Responsibility and Issues Management (pages 315–337): Robert L. Heath and Michael J. Palenchar
Chapter 17 Communicating Corporate Social Responsibility through Nonfinancial Reports (pages 338–357): Elise Perrault Crawford and Cynthia Clark Williams
Chapter 18 Communicating Corporate Social Responsibility through the Internet and Social Media (pages 358–378): Paul Capriotti
Chapter 19 Communicating Corporate Social Responsibility through Corporate Image Advertising (pages 379–398): Alan A. Pomering
Chapter 20 New Partnerships for a New Generation of Corporate Social Responsibility (pages 399–422): Melissa J. Bator and Cynthia Stohl
Chapter 21 Media Relations and Corporate Social Responsibility (pages 423–444): Craig E. Carroll
Chapter 22 NGOs as Communicative Actors within Corporate Social Responsibility Efforts (pages 445–466): Sarah E. Dempsey
Chapter 23 Communication and Corporate Social Responsibility (pages 467–488): Stefan Wehmeier and Friederike Schultz
Chapter 24 Interrogating the Communicative Dimensions of Corporate Social Responsibility (pages 489–504): Lars Thoger Christensen and George Cheney
Chapter 25 A Provocation (pages 505–515): Shirley Leitch and Judy Motion
Chapter 26 Commentary (pages 516–533): Guler Aras and David Crowther
Chapter 27 The View from Organizational Studies (pages 534–549): David Grant and Daniel Nyberg
Chapter 28 Conclusions and Take away Points (pages 550–571): Dr. Oyvind Ihlen, Jennifer L. Bartlett and Steve May




نظرات کاربران