ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Untersuchung der Wasserspiegelabsenkung um ein Flachwasserschiff: 45. Mitteilung der VBD

دانلود کتاب بررسی کاهش سطح آب در اطراف کشتی کم آب: چهل و پنجمین پیام از VBD

Untersuchung der Wasserspiegelabsenkung um ein Flachwasserschiff: 45. Mitteilung der VBD

مشخصات کتاب

Untersuchung der Wasserspiegelabsenkung um ein Flachwasserschiff: 45. Mitteilung der VBD

ویرایش:  
نویسندگان: ,   
سری: Forschungsberichte des Landes Nordrhein-Westfalen 1110 
ISBN (شابک) : 9783663064626, 9783663073758 
ناشر: VS Verlag für Sozialwissenschaften 
سال نشر: 1962 
تعداد صفحات: 35 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 643 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 55,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب بررسی کاهش سطح آب در اطراف کشتی کم آب: چهل و پنجمین پیام از VBD: مهندسی، عمومی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 7


در صورت تبدیل فایل کتاب Untersuchung der Wasserspiegelabsenkung um ein Flachwasserschiff: 45. Mitteilung der VBD به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب بررسی کاهش سطح آب در اطراف کشتی کم آب: چهل و پنجمین پیام از VBD نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب بررسی کاهش سطح آب در اطراف کشتی کم آب: چهل و پنجمین پیام از VBD

از آنجایی که پایین آمدن مدل نسبت به وسیله نقلیه اندازه‌گیری همیشه در آزمایش‌های مدل اندازه‌گیری می‌شد تا میزان کاهش سطح آب در اطراف یک کشتی با آب کم‌عمق تعیین شود، هنوز مشخص نبود که آیا پایین آمدن مدل باید با کاهش سطح آب برابر باشد. سطح یا اینکه آیا توزیع فشار مربوط به جریان ناشی از نیروهای دینامیکی باعث تغییر در شناوری استاتیک کشتی می شود. به دست آوردن وضوح در مورد مقادیر مطلق پایین آمدن ترانوم برای ارزیابی مانورپذیری کشتی های منفرد، مانند چندین کشتی که از نزدیک با هم عبور می کنند، بسیار مهم است، همانطور که در مورد ترافیک فعلی در آبراه های داخلی وجود دارد. 7 2. بررسی اجمالی آزمایشات کانال بزرگ مخزن آب کم عمق VBD L = 148 متر B = 9.8 متر آب ایستاده Hw = 330.450 (600 مدل 2)، 700 (800 مدل 1) mm 1. M 198 L 5000 mm B = مدل های 500 میلی متر آینه عقب 0.5 Tg 102.5 میلی متر V = 128 dcm3 مرکز ثقل 1.485% L پشت Spt 5 2. M 228 LKWL = 4062 میلی متر B = 510 میلی متر بارج شکل il 0.785 3 mm2 0 پلان مستطیل شکل 1. dcm تمرکز روی Spt 5 بدون پیوست سیم تریپ ژنراتور تلاطم 1 میلی متر 0 Spt 9.5 و 8.5 مقاومت و اجراهای عکس v = 0.5 میلی لیتر به Vrnax اندازه گیری مکانیکی مقاومت، کاهش در مقایسه با اندازه گیری ماشین و تریم، عکس های همزمان الگوی موج در کنار کشتی با دوربین بشقاب {raquo}Plaubel{laquo} و عکس های سریالی با Robot-Royal یک توری میله ای که در کنار بدنه در کف مخزن با مقیاس ارتفاع در هنگام عبور از مدل 8 3 ایستاده است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Da zur Ermittlung der Wasserspiegelabsenkung um ein Flachwasserschiff bisher im Modellversuch immer die Absenkung des Modells gegenüber Meßwagen ge messen wurde, bestand noch Unklarheit darüber, ob die Modellabsenkung mit der Spiegelabsenkung gleichzusetzen ist oder ob etwa die strömungsbedingte Druckverteilung durch dynamische Kräfte eine Veränderung am statischen Auf trieb des Schiffes vornimmt. Klarheit über die Absolutbeträge der Spiegelabsen kung zu erhalten, ist für die Beurteilung der Manövriereigenschaften einzelner Schiffe, wie mehrerer, dicht aneinander vorbeifahrender Schiffe, wie es der gegen wärtige Verkehr auf den Binnenwasserstraßen ergibt, äußerst wichtig. 7 2. Übersicht über die Versuche Kanal großer Flachwassertank der VBD L = 148 m B = 9,8 m stehendes Wasser Hw = 330,450 (600 Modell 2), 700 (800 Modell 1) mm 1. M 198 L 5000 mm B = 500 mm Modelle Spiegelheck il 0,5 Tg 102,5 mm V = 128 dcm3 Schwerpunkt 1,485% L hinter Spt 5 2. M 228 LKWL = 4062 mm B = 510 mm Schutenform il 0,785 mit Rechteck- 3 grundriß Tg 140 mm V = 228 dcm Schwerpunkt auf Spt 5 keine Anhänge Turbulenzerzeuger Stolperdraht 1 mm 0 Spt 9,5 und 8,5 Widerstands-und Fotofahrten v = 0,5 mls bis Vrnax mechanische Messung von Widerstand, Absenkung ge genüber Meßwagen und Trimm, gleichzeitig Fotos von dem Wellenbild an der Schiffsseite mit der Platten kamera {raquo}Plaubel{laquo} und Serienfotos mit Robot-Royal eines neben der Bordwand auf Tankboden stehenden Stabgitters mit Hähenmaßstab während der Durchfahrt des Modells 8 3.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages 1-5
Einführung....Pages 7-7
Übersicht über die Versuche....Pages 8-8
Durchführung der Versuche....Pages 9-9
Ergebnisse....Pages 10-11
Vergleich von Flach- und Tiefwassererscheinungen....Pages 12-17
Zusammenfassung....Pages 18-18
Literaturverzeichnis....Pages 19-19
Back Matter....Pages 21-38




نظرات کاربران