ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Managing Indirect Spend: Enhancing Profitability through Strategic Sourcing

دانلود کتاب مدیریت هزینه های غیرمستقیم: افزایش سودآوری از طریق منبع یابی استراتژیک

Managing Indirect Spend: Enhancing Profitability through Strategic Sourcing

مشخصات کتاب

Managing Indirect Spend: Enhancing Profitability through Strategic Sourcing

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9780470886885, 9781118386828 
ناشر:  
سال نشر:  
تعداد صفحات: 449 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 5 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 31,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 19


در صورت تبدیل فایل کتاب Managing Indirect Spend: Enhancing Profitability through Strategic Sourcing به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب مدیریت هزینه های غیرمستقیم: افزایش سودآوری از طریق منبع یابی استراتژیک نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب مدیریت هزینه های غیرمستقیم: افزایش سودآوری از طریق منبع یابی استراتژیک

محتوا:
فصل 0 مقدمه: هزینه غیرمستقیم چیست و چگونه آن را مدیریت می کند؟ (صفحات 1-6):
فصل 1 مقدمه ای بر منبع یابی استراتژیک (صفحات 7-14):
فصل 2 جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده ها (صفحات 15-45):
فصل 3 انجام تحقیقات (صفحه های 47) -62):
فصل 4 فرآیند RFX (صفحات 63-88):
فصل 5 تهیه کنندگان امتیازدهی (صفحه های 89-102):
فصل 6 مذاکرات (صفحات 103-120):
فصل 7 آن را به صورت نوشتاری دریافت کنید (صفحات 121-143):
فصل 8 پیاده سازی و بهبود مستمر (صفحه های 145-165):
فصل 9 در طول یک ابتکار منبع استراتژیک چه کاری نباید انجام داد (صفحه های 167-187): < br>فصل 10 اهمیت هوش بازار (صفحات 189-204):
فصل 11 ابزارهایی برای کمک به شما در جمع آوری داده ها و تسریع فرآیند منبع یابی (صفحات 207-230):
فصل 12 افزایش تعامل با سهامداران (صفحه های ذینفع) 231-242):
فصل 13 همکاری تامین کننده (صفحات 243-252):
فصل 14 استفاده از بازخورد تامین کننده (صفحات 255-262):
فصل 15 تجزیه و تحلیل داده ها (صفحات 263-274):
فصل 16 لوازم اداری و فرآیند منبع یابی (صفحات 275-297):
فصل 17 مذاکره در مورد خدمات مخابراتی محلی و از راه دور (صفحات 299-313):
فصل 18 چگونه مدیریت تلفن همراه موجب صرفه جویی مستمر در هزینه می شود (صفحات 315-337):
فصل 19 دریافت بهترین نرخ بسته های کوچک (صفحه های 339-354):
فصل 20 احساس هزینه های MRO (صفحات 355-380):
فصل 21 تجزیه و تحلیل هزینه های حمل و نقل (صفحات 381-400):
فصل 22 خدمات منبع یابی (صفحات 401-422):


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Content:
Chapter 0 Introduction: What is Indirect Spend, and How Does One Manage It? (pages 1–6):
Chapter 1 An Introduction to Strategic Sourcing (pages 7–14):
Chapter 2 Data Collection and Analysis (pages 15–45):
Chapter 3 Conducting Research (pages 47–62):
Chapter 4 The RFX Process (pages 63–88):
Chapter 5 Scorecarding Suppliers (pages 89–102):
Chapter 6 Negotiations (pages 103–120):
Chapter 7 Get It in Writing (pages 121–143):
Chapter 8 Implementation and Continuous Improvement (pages 145–165):
Chapter 9 What Not to Do During a Strategic Sourcing Initiative (pages 167–187):
Chapter 10 The Importance of Market Intelligence (pages 189–204):
Chapter 11 Tools to Assist You in Gathering Data and Expediting the Sourcing Process (pages 207–230):
Chapter 12 Increasing Stakeholder Engagement (pages 231–242):
Chapter 13 Supplier Collaboration (pages 243–252):
Chapter 14 Leveraging Supplier Feedback (pages 255–262):
Chapter 15 Data Analysis (pages 263–274):
Chapter 16 Office Supplies and the Sourcing Process (pages 275–297):
Chapter 17 Negotiating Local and Long?Distance Telecommunications Services (pages 299–313):
Chapter 18 How Cell?Phone Management Drives Continuous Cost Savings (pages 315–337):
Chapter 19 Getting the Best Small Package Rates (pages 339–354):
Chapter 20 Making Sense of MRO Spend (pages 355–380):
Chapter 21 Analyzing Shipping Costs (pages 381–400):
Chapter 22 Sourcing Services (pages 401–422):





نظرات کاربران