ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Managerial Logic

دانلود کتاب منطق مدیریتی

Managerial Logic

مشخصات کتاب

Managerial Logic

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781848212978, 9781118602188 
ناشر: Wiley-ISTE 
سال نشر: 2011 
تعداد صفحات: 410 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 7 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 46,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 12


در صورت تبدیل فایل کتاب Managerial Logic به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب منطق مدیریتی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب منطق مدیریتی

انتشار اولین کتاب کنت ارو و هروه رینود در سال 1986 منجر به موج مهمی از تحقیقات در زمینه رویکرد بدیهی به کار گرفته شده در منطق مدیریتی شد. منطق مدیریتی نتایج آینده‌نگر این تحقیق را خلاصه می‌کند و به مشاوران، محققان و تصمیم‌گیران چارچوبی یکپارچه برای رسیدگی به تصمیم‌های دشواری که با آن‌ها روبرو هستند ارائه می‌دهد.
بر اساس نتایج تایید شده روان‌شناسی تجربی، این کتاب مشکل را در چارچوبی پدیدارشناختی قرار می‌دهد. نشان می دهد که چگونه تأثیر روش های سنتی حل مؤثر این مشکلات را کند کرده است. این منظره ای از مفاهیم و قضایای اصلی نشان داده شده در روش های بدیهی ارائه می دهد تا خوانندگان را در انتخاب بهترین گزینه ها و رد بدترین آنها راهنمایی کند. در نهایت، پسوندهای به‌دست‌آمده را توصیف می‌کند که اغلب متناقض هستند، که وقتی این نتایج به مسائل طبقه‌بندی تعمیم داده می‌شوند.
هدف این کتاب همچنین این است که به تصمیم‌گیرنده اجازه دهد راه خود را از طریق انبوهی از «روش‌های چند معیاره» که توسط آن ترویج می‌شود بیابد. سازمان های شورا متا روشی که پیشنهاد می‌کند به او امکان می‌دهد گندم را از کاه تشخیص دهد.
همکاری با کنت ارو اساساً از این واقعیت ناشی می‌شود که کار او بر تمام آثار بعدی که در این کتاب نقل‌شده است تأثیر گذاشته است. قضیه ناممکن بودن معروف او، جواهر پایان نامه دکترا، و کارهای مختلف دیگر او باعث شد که او جایزه نوبل اقتصاد را درست قبل از ملاقات با هروه رینود که در آن زمان استاد مدعو در دانشگاه برکلی در کالیفرنیا بود، دریافت کند. انتشارات متقابل آنها مبنایی برای رویکرد بدیهی در تصمیم گیری چند معیاره است.
پارادوکس‌های فصل 2 (صفحات 35-56):
فصل هیچ مقدمه‌ای بر قسمت 2 (صفحه‌های 57-60):
فصل 3 روش اکثریت و دامنه محدود (صفحه‌های 61-85):
فصل 4 شهود می تواند به راحتی خطاها را پیشنهاد کند (صفحه های 87-96):
فصل 5 آیا گذرا بودن یک تجمل ممنوع است؟ (صفحات 97-110):
فصل هیچ مقدمه ای بر قسمت 3 (صفحه های 111-115):
فصل 6 ابزارهای مفید برای تصمیم گیرنده معقول (صفحات 117-151):
فصل 7 یک کلاس مهم توابع انتخاب (صفحات 153-169):
فصل 8 توابع انتخاب محتاطانه (صفحات 171-190):
فصل 9 بدیهیات اغلب ضمنی (صفحات 191-210):
فصل 10 توابع انتخاب منسجم (صفحات) 211-225):
فصل 11 عقلانیت و استقلال (صفحات 227-249):
فصل 12 توابع انتخاب یکنواخت (صفحات 251-266):
فصل هیچ مقدمه ای بر قسمت 4 (صفحات 267-273) :
فصل 13 رتبه بندی متوالی مستقل (صفحات 275-292):
فصل 14 رتبه بندی محتاطانه (صفحات 293-312):
فصل 15 رتبه بندی منسجم کندورسی (صفحات 313-331):
فصل رتبه بندی یکنواخت (صفحه های 333-353):


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

The publication of the first book by Kenneth Arrow and Herve Raynaud, in 1986, led to an important wave of research in the field of axiomatic approach applied to managerial logic. Managerial Logic summarizes the prospective results of this research and offers consultants, researchers, and decision makers a unified framework for handling the difficult decisions they face.
Based on confirmed results of experimental psychology, this book places the problem in a phenomenological framework and shows how the influence of traditional methods has slowed the effective resolution of these problems. It provides a panorama of principal concepts and theorems demonstrated on axiomatized methods to guide readers in choosing the best alternatives and rejecting the worst ones. Finally, it describes the obtained extensions, often paradoxical, reached when these results are extended to classification problems.
The objective of this book is also to allow the decision maker to find his way through the plethora of “multicriterion methods” promoted by council organizations. The meta-method it proposes will allow him to distinguish the wheat from the chaff.
The collaboration with Kenneth Arrow comes essentially from the fact that his work influenced all subsequent works quoted in this book. His famous impossibility theorem, his gem of a PhD thesis, and his various other works resulted in him receiving the Nobel Prize for economy just before meeting Herve Raynaud who was at that time a visiting professor at Berkeley University in California. Their mutual publications serve as the basis for the axiomatic approach in multicriterion decision-making.Content:
Chapter none Introduction to Part 1 (pages 1–4):
Chapter 1 The Initial Problem (pages 5–34):
Chapter 2 Paradoxes (pages 35–56):
Chapter none Introduction to Part 2 (pages 57–60):
Chapter 3 Majority Method and Limited Domain (pages 61–85):
Chapter 4 Intuition Can Easily Suggest Errors (pages 87–96):
Chapter 5 Would Transitivity be a Prohibitive Luxury? (pages 97–110):
Chapter none Introduction to Part 3 (pages 111–115):
Chapter 6 Helpful Tools for the Sensible Decision Maker (pages 117–151):
Chapter 7 An Important Class of Choice Functions (pages 153–169):
Chapter 8 Prudent Choice Functions (pages 171–190):
Chapter 9 Often Implicit Axioms (pages 191–210):
Chapter 10 Coherent Choice Functions (pages 211–225):
Chapter 11 Rationality and Independence (pages 227–249):
Chapter 12 Monotonic Choice Functions (pages 251–266):
Chapter none Introduction to Part 4 (pages 267–273):
Chapter 13 Sequentially Independent Rankings (pages 275–292):
Chapter 14 Prudent Rankings (pages 293–312):
Chapter 15 Coherent Condorcet Rankings (pages 313–331):
Chapter 16 Monotonic Rankings (pages 333–353):





نظرات کاربران