ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Drehsteife Kreuzwerke: Ein Handbuch für den Brückenbau

دانلود کتاب آثار ضربدری صلب: کتابچه راهنمای ساخت پل

Drehsteife Kreuzwerke: Ein Handbuch für den Brückenbau

مشخصات کتاب

Drehsteife Kreuzwerke: Ein Handbuch für den Brückenbau

ویرایش: 1 
نویسندگان: ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 9783642502729, 9783642502712 
ناشر: Springer-Verlag Berlin Heidelberg 
سال نشر: 1962 
تعداد صفحات: 323 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 20 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 60,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب آثار ضربدری صلب: کتابچه راهنمای ساخت پل: مهندسی، عمومی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 7


در صورت تبدیل فایل کتاب Drehsteife Kreuzwerke: Ein Handbuch für den Brückenbau به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب آثار ضربدری صلب: کتابچه راهنمای ساخت پل نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب آثار ضربدری صلب: کتابچه راهنمای ساخت پل

سازه های پشتیبان ساخت پل در دهه های اخیر به طور قابل توجهی بهبود یافته است. عناصر ساختمانی جدیدی توسعه یافتند که تیرها و دالهای بتنی پیش تنیده، تیرهای کامپوزیت و عرشه فولادی شایسته ذکر ویژه هستند. اینها امکان طراحی صفحات عرشه پلها را به صورت یکپارچه و اتصال محکم آنها به تیرهایی که آنها را پشتیبانی می کردند، میسر ساخت. از طریق تعامل تمام قسمت های باربر یک پل، مزایای زیادی از نظر اقتصادی و سازنده به دست آمد. بهره برداری آگاهانه از صلبیت پیچشی عناصر باربر و افزایش آن از طریق تشکیل میله های توخالی تک سلولی و چند سلولی و صفحات توخالی باعث افزایش بیشتر کیفیت شد. ترافیک رو به رشد امروزی به جاده های عریض تر و به تبع آن پل های عریض تر نیاز دارد. این بدان معنی است که حتی با دهانه های بزرگ، سازه اصلی به ندرت می تواند به عنوان یک تیر در نظر گرفته شود، اما تقریباً همیشه باید به عنوان یک سازه سطحی محاسبه شود. به دلیل تنوع عناصر باربر و ناپیوستگی در چینش تکیه گاه ها، اینها سازه های سطحی ساختاری هستند. بسته به نحوه ساختار و نحوه عملکرد آنها، به آنها ساختارهای متقاطع، ساختارهای صفحه متقاطع، ساختارهای صفحه آجدار، ساختارهای سلولی و صفحات ارتوتروپیک گفته می شود. محاسبه دقیق سازه های سطح مفصلی ساخت پل تنها بر اساس تئوری ساختار متقاطع امکان پذیر است، که به تنهایی از همه روش های شناخته شده قادر است خصوصیات ناپیوسته و پیوسته چنین سازه هایی را به تصویر بکشد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Die Tragwerke des Brückenbaus sind in den letzten Jahrzehnten erheblich verbessert worden. Neue Bauelemente wurden entwickelt, von denen besonders Spannbetonträger und -platte, Verbundträger und Stahlfahrbahntafel zu nennen sind. Diese ermöglichten es, die Fahrbahnplatten der Brücken fugenlos auszubilden und mit den sie unterstützenden Trägern fest zu verbinden. Durch das Zusammenwirken aller tragenden Teile einer Brücke wurden in wirtschaftlicher und konstruktiver Hinsicht große Vorteile erzielt. Die bewußte Ausnutzung der Drehsteifigkeit von Traggliedern und deren Erhöhung durch Ausbildung von ein- und mehrzelligen Hohlstäben und Hohlplatten bewirkte eine weitere Gütesteigerung. Der wachsende Verkehr verlangt heute immer breitere Straßen und entsprechend breitere Brücken; dies führte dazu, daß auch bei großen Stützweiten das Haupttragwerk nur selten noch als Balken angesehen werden darf, sondern fast immer als Flächentragwerk berechnet werden muß. Es handelt sich wegen der Mannigfaltigkeit der Tragglieder und der Diskonti­ nuität in der Anordnung der Träger um gegliederte Flächentragwerke. Je nach Art ihrer Gliederung und vVirkungsweise werden diese als KTeuzwerke, Platten­ kreuzwerke, Plattenrippenwerke, Zellwerke und orthotrope Platten bezeichnet. Eine genaue Berechnung der gegliederten Flächentragwerke des Brückenbaus ist nur nach der Kreuzwerktheorie möglich, die allein von allen bekannten Verfahren in der Lage ist, den sowohl diskontinuierlichen wie auch kontinuierlichen Charakter solcher Tragwerke zu erfassen.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages I-VII
Erläuterungen zum Aufbau und Gebrauch der Lösungen....Pages 1-44
Formeln zur Ermittlung der Einfluß- und Zustandsflächen von Kreuzwerken mit drehsteifen Hauptträgern....Pages 45-60
Statische Größen infolge von Gruppenbelastungen am losgelösten Hauptträger....Pages 61-97
Formeln zur Ermittlung der Auflagerreaktionen und Schnittkräfte von Balken auf beliebig vielen elastisch senk- und drehbaren Stützen....Pages 98-122
Tafeln der Auflagerreaktionen....Pages 123-307
Tafeln der Biegemomente....Pages 309-318




نظرات کاربران