ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Membership Management Essentials for Chambers of Commerce

دانلود کتاب موارد ضروری مدیریت عضویت برای اتاق های بازرگانی

Membership Management Essentials for Chambers of Commerce

مشخصات کتاب

Membership Management Essentials for Chambers of Commerce

ویرایش:  
 
سری:  
ISBN (شابک) : 9781118690482, 9781118703878 
ناشر: Jossey-Bass 
سال نشر: 2013 
تعداد صفحات: 61 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 32 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 58,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 11


در صورت تبدیل فایل کتاب Membership Management Essentials for Chambers of Commerce به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب موارد ضروری مدیریت عضویت برای اتاق های بازرگانی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب موارد ضروری مدیریت عضویت برای اتاق های بازرگانی



این منبع عملی که در اصل توسط Stevenson, Inc. منتشر شده است، اطلاعات مفیدی در مورد رشد، مدیریت و خدمت به عضویت در اختیار اتاق بازرگانی قرار می دهد. از ایجاد یک طرح و تقویت مزایای اعضا تا استراتژی‌های استخدام، این راهنما مملو از بهترین شیوه‌ها و نمونه‌هایی از کارهایی است که اتاق‌های بازرگانی مختلف برای دستیابی به موفقیت عضویت انجام داده‌اند.

موضوع‌های مهم تحت پوشش عبارتند از:

  • برنامه های عملیاتی
  • شبکه سازی
  • مزایای اعضا
  • مشوق های منحصر به فرد اعضا
  • گرایش عضو
  • گسترش رسانه های اجتماعی
  • ارتباط موثر
  • جوایز اعضا
  • رویدادهای ویژه
  • مراقبت از مشتری
  • کارآموزی
  • li>
  • فرصت های شبکه اعضا
  • به حداکثر رساندن پذیرش اعضا
  • یخ شکن موثر
  • پذیرایی اعضای جدید
  • تنظیم سیاست ها
  • ارتباطات اعضا

لطفاً توجه داشته باشید که برخی از محتوای موجود در نسخه اصلی این عنوان در این نسخه منتشر شده به دلیل مشکلات مجوز حذف شده است.< /p>محتوا:
فصل 1 آماده، تنظیم، رفتن: برنامه ریزی برای موفقیت (صفحات 4-7):
فصل 2 شناسایی و تقویت مزایای اعضا (صفحات 8-14):
فصل 3 پیشنهادات بسیاری و فرصت های مختلف شبکه (صفحات 15-21):
فصل 4 استراتژی های استخدام اعضا (صفحه های 22-27):
فصل 5 پرورش اعضای جدید (صفحات 28-33):
فصل 6 تلاش های تجدید و حفظ (صفحات 34-37):
فصل 7 ارتباطات اعضا (صفحات 38-42):
فصل 8 قدردانی و شناخت اعضا (صفحات 43-47):
فصل 9 رویدادها و پروژه های جمع آوری کمک های مالی (صفحه های 48-) 52):
فصل 10 ارزیابی برنامه ها و بهبود (صفحه های 53-57):
فصل 11 داستان های موفقیت اتاق (صفحه های 58-61):


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Originally published by Stevenson, Inc., this practical resource provides Chambers of Commerce with helpful information regarding growing, managing, and serving membership. From creating a plan and strengthening member benefits to recruitment strategies, this manual is filled with best practices  and examples of what various Chambers of Commerce have done to achieve membership success.

Important topics covered include:

  • Operation plans
  • Networking
  • Member benefits
  • Unique member incentives
  • Member orientation
  • Social media outreach
  • Effective communication
  • Member awards
  • Special events
  • Customer care
  • Internships
  • Member networking opportunities
  • Maximize member receptions
  • Effective ice breakers
  • New member receptions
  • Setting policies
  • Member communication

Please note that some content featured in the original version of this title has been removed in this published version due to permissions issues.

Content:
Chapter 1 Ready, Set, Go: Plan for Success (pages 4–7):
Chapter 2 Identify and Strengthen Member Benefits (pages 8–14):
Chapter 3 Offer Many and Varied Networking Opportunities (pages 15–21):
Chapter 4 Member Recruitment Strategies (pages 22–27):
Chapter 5 Nurturing New Members (pages 28–33):
Chapter 6 Renewal and Retention Efforts (pages 34–37):
Chapter 7 Member Communications (pages 38–42):
Chapter 8 Member Appreciation and Recognition (pages 43–47):
Chapter 9 Fundraising Events and Projects (pages 48–52):
Chapter 10 Evaluating Programs and Improving (pages 53–57):
Chapter 11 Chamber Success Stories (pages 58–61):




نظرات کاربران