ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب New Media for a New China

دانلود کتاب رسانه های جدید برای چین جدید

New Media for a New China

مشخصات کتاب

New Media for a New China

ویرایش: 1 
نویسندگان: ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 1405187964, 9781405187978 
ناشر:  
سال نشر: 2010 
تعداد صفحات: 257 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 46,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 16


در صورت تبدیل فایل کتاب New Media for a New China به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب رسانه های جدید برای چین جدید نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب رسانه های جدید برای چین جدید

رسانه های جدید برای یک چین جدید، مقدمه ای به موقع برای وضعیت فعلی رسانه های جمعی در چین و نقش رو به رشد آن در سیستم ارتباطی جهانی قرن بیست و یکم است. صنایع (تبلیغات، روزنامه ها، پخش، مجلات، فیلم، تلویزیون، روابط عمومی) موقعیت رسانه های چین را در میانه تغییرات عظیم اجتماعی، اقتصادی و سیاسی این کشور در نظر می گیرد. رشد بی سابقه


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

New Media for a New China is a timely introduction to the current state of the mass media in China and it’s growing role in the 21st Century global communication systemBrings together an international cast of scholars to analyse the diverse roles of China’s media, covering all the major industries (advertising, newspapers, broadcasting, magazines, film, TV, PR)Considers the position of China’s media in the middle of the country’s tremendous social, economic and political changesExplores the concept of the 21st century as “China’s Century” because of the nation’s unprecedented growth



فهرست مطالب

New Media for a New China......Page 2
Contents......Page 8
Notes on Contributors......Page 10
Preface......Page 12
Introduction......Page 14
1 2008: New Challenges to China’s Media......Page 24
2 Development and Theory of the Media......Page 32
3 The Impact of New Media......Page 41
4 Newspapers: Changing Roles......Page 56
5 Magazines: An Industry in Transition......Page 74
6 Radio Broadcasting: Deregulation and Development......Page 87
7 Television: Entertainment......Page 96
8 Television: News......Page 111
9 Xinhua: The Voice of the Party......Page 128
10 Advertising: Wings for the Media......Page 141
11 Public Relations......Page 154
12 Film: An Industry versus Independents......Page 176
13 English-Language Media in China......Page 196
14 Overseas Media Serve: Chinese Diaspora......Page 211
15 Conclusion......Page 220
Notes......Page 226
Index......Page 254




نظرات کاربران