ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Peer Groups and Children's Development

دانلود کتاب گروه های همسالان و رشد کودکان

Peer Groups and Children's Development

مشخصات کتاب

Peer Groups and Children's Development

ویرایش:  
نویسندگان: ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781405179454, 9781444318098 
ناشر: Wiley-Blackwell 
سال نشر: 2010 
تعداد صفحات: 243 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 54,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 13


در صورت تبدیل فایل کتاب Peer Groups and Children's Development به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب گروه های همسالان و رشد کودکان نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب گروه های همسالان و رشد کودکان

گروه‌های همسالان و رشد کودکان تجربیات کودکان مدرسه‌ای را با گروه‌های همسال خود و پیامدهای آن برای رشد اجتماعی، شخصی و فکری آنها در نظر می‌گیرد
  • بر تجربیات گروه همسالان کودکانی که در آن شرکت می‌کنند تمرکز می‌کند. مدرسه در جوامع غربی، از سن پنج سالگی تا نوجوانی
  • گروه های همسالان در کلاس های درس، دوستی های ایجاد شده در داخل و خارج از مدرسه و گروه هایی که کودکان برای فعالیت های فوق برنامه در آنها شرکت می کنند را در نظر می گیرد. محتوا:
    فصل 1 گروه های همتا در یک زمینه فرهنگی (صفحات 1-18):
    فصل 2 گروه های همتا و ساختار کلاس درس (صفحه های 19-42):
    فصل 3 عملکرد و همکاری در کلاس های درس (صفحه های 43-69):
    فصل 4 تعامل مشارکتی و تسلط بر برنامه درسی (صفحات 70-90):
    فصل 5 دوستی، وضعیت، و مرکزیت (صفحات 91-114):
    فصل 6 تفاوت های فردی در تجربیات غیررسمی (صفحه های 115-141):
    فصل 7 سازگاری اجتماعی و شخصی (صفحات 142-163):
    فصل 8 عملکرد مدرسه مورد بازبینی مجدد قرار گرفت (صفحات 164-181):
    فصل 9 مفاهیم برای تمرین و تحقیقات آینده (صفحات 182-200):

توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Peer Groups and Children’s Development considers the experiences of school-aged children with their peer groups and its implications for their social, personal and intellectual development
  • Focuses on the peer group experiences of children attending school in Western societies, from five years of age through to adolescence
  • Considers peer groups in classrooms, friendships made within and outside of school, and the groups that children participate in for extra-curricular activitiesContent:
    Chapter 1 Peer Groups in a Cultural Context (pages 1–18):
    Chapter 2 Peer Groups and Classroom Structure (pages 19–42):
    Chapter 3 Performance and Cooperation in Classrooms (pages 43–69):
    Chapter 4 Cooperative Interaction and Curriculum Mastery (pages 70–90):
    Chapter 5 Friendship, Status, and Centrality (pages 91–114):
    Chapter 6 Individual Differences in Informal Experiences (pages 115–141):
    Chapter 7 Social and Personal Adjustment (pages 142–163):
    Chapter 8 School Performance Revisited (pages 164–181):
    Chapter 9 Implications for Practice and Future Research (pages 182–200):




نظرات کاربران