ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The P scales: Assessing the Progress of Children with Special Educational Needs

دانلود کتاب مقیاس P: ارزیابی پیشرفت کودکان با نیازهای آموزشی ویژه

The P scales: Assessing the Progress of Children with Special Educational Needs

مشخصات کتاب

The P scales: Assessing the Progress of Children with Special Educational Needs

ویرایش:  
 
سری:  
ISBN (شابک) : 9780470518984, 9780470682227 
ناشر:  
سال نشر:  
تعداد صفحات: 207 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 55,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 10


در صورت تبدیل فایل کتاب The P scales: Assessing the Progress of Children with Special Educational Needs به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب مقیاس P: ارزیابی پیشرفت کودکان با نیازهای آموزشی ویژه نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب مقیاس P: ارزیابی پیشرفت کودکان با نیازهای آموزشی ویژه

محتوا:
فصل 1 برنامه درسی ملی و توسعه مقیاس های P (صفحه های 1-23): فرانسیس نداجی و پیتر تیمز
فصل 2 مقیاس های P — زمینه (صفحات 25-45): باربارا ریدیک
فصل 3 شرح مقیاس های P و استفاده از آنها در ارزیابی ها (صفحه های 47-76): فرانسیس نداجی و پیتر تیمز
فصل 4 قابلیت اطمینان و اعتبار داده های مقیاس P (صفحه های 77-87): فرانسیس نداجی و پیتر Tymms
فصل 5 دیدگاه کاربران (صفحات 89-140): سلیا دیکنسون، باب کابرن، هلن پتینگر، جان پارکز، جینی براون، دی براون، برنی تچنر، جو گیلبرت و مری آدوسایدس
فصل 6 تحقیق در مورد مقیاس های P (صفحه های 141-180): فرانسیس نداجی و پیتر تیمز
فصل 7 راه های رو به جلو (صفحه های 181-194): فرانسیس نداجی و پیتر تیمز


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Content:
Chapter 1 The National Curriculum and the Development of the P scales (pages 1–23): Francis Ndaji and Peter Tymms
Chapter 2 P scales — The Context (pages 25–45): Barbara Riddick
Chapter 3 A Description of the P scales and Their Use in Assessments (pages 47–76): Francis Ndaji and Peter Tymms
Chapter 4 Reliability and Validity of the P scales Data (pages 77–87): Francis Ndaji and Peter Tymms
Chapter 5 Users' Perspectives (pages 89–140): Celia Dickinson, Bob Coburn, Helen Pettinger, John Parkes, Ginny Brown, Di Brown, Bernie Tetchner, Jo Gilbert and Mary Adossides
Chapter 6 Research into the P scales (pages 141–180): Francis Ndaji and Peter Tymms
Chapter 7 Ways Forward (pages 181–194): Francis Ndaji and Peter Tymms



فهرست مطالب

01 ffirs......Page 1
02 ftoc......Page 4
03 fbetw......Page 6
04 fpref......Page 10
05 flast......Page 12




نظرات کاربران