ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The Price Advantage, Second Edition

دانلود کتاب مزیت قیمت ، چاپ دوم

The Price Advantage, Second Edition

مشخصات کتاب

The Price Advantage, Second Edition

ویرایش:  
نویسندگان: , ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 9780470481776, 9781118267653 
ناشر:  
سال نشر: 2010 
تعداد صفحات: 366 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 3 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 46,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 10


در صورت تبدیل فایل کتاب The Price Advantage, Second Edition به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب مزیت قیمت ، چاپ دوم نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب مزیت قیمت ، چاپ دوم



نگاهی جامع به ایجاد استراتژی‌های قیمت‌گذاری که هم در شرایط اقتصادی خوب و هم در شرایط بد کار می‌کنند

نوشته شده توسط سه کارشناس برجسته قیمت‌گذاری در McKinsey & Company، نسخه دوم از مزیت قیمت یک راهنمای عملی قیمت گذاری برای مدیران اجرایی یا متخصصان قیمت گذاری است که می خواهند دستاوردهای قیمت گذاری قابل توجهی را در کسب و کار خود شناسایی، بدست آورند و حفظ کنند.

قیمت‌گذاری تا حد زیادی قوی‌ترین اهرم سودی است که مدیران می‌توانند بر آن تأثیر بگذارند. با این حال تعداد کمی از شرکت‌ها به قیمت‌گذاری به گونه‌ای برخورد می‌کنند که به طور کامل از ارزش آن استفاده کنند. این نسخه دوم، یک بازنگری عمده و بسط کتاب اول،به شما نشان می دهد که برای دستیابی به مزیت قیمت در رقابت و پیچیده امروزی چه چیزی لازم است. محیط های کسب و کار این کتاب بر اساس تجربه عمیق و دست اول با هزاران شرکت، راهنمای عملگرایانه را از طریق پیچ و خم مسائل قیمت گذاری در اختیار مدیران قرار می دهد. این موضوع نشان می‌دهد که چرا برتری قیمت‌گذاری امروز مهم‌تر از همیشه است و سپس روش‌های پیشرفته را برای تجزیه و تحلیل و بهبود استراتژی قیمت‌گذاری و اجرای خود توضیح می‌دهد.

  • نقش اساسی زیرساخت‌های قیمت‌گذاری را در دستیابی به مزیت قیمت
  • بررسی می‌کند که شامل موضوعات جدیدی مانند قیمت‌گذاری محصولات نرم‌افزاری و اطلاعاتی، قیمت‌گذاری چرخه عمر، محصولات با پیکربندی سفارشی می‌شود. قیمت‌گذاری، قیمت‌گذاری خطوط تولید با تعداد بالا، قیمت‌گذاری در محیط‌های فروش توزیع‌شده، قیمت‌گذاری \"تیغ‌های ریش‌تراش\" و قیمت‌گذاری طبقه‌بندی‌شده محصولات و خدمات
  • بازبینی مجدد از طیف کامل ابزارهای قیمت‌گذاری کلاسیک McKinsey، از جمله نقشه های آبشار قیمت جیبی و ارزش

جذاب کننده و آموزنده، نسخه دوم از مزیت قیمت این رشته ضروری را در چشم انداز قرار خواهد داد. .محتوا:
فصل 1 مقدمه (صفحات 1-11):
فصل 2 مؤلفه های تعالی قیمت گذاری (صفحه های 13-22):
فصل 3 معاملات (صفحات 23-44):
فصل 4 ارزش مشتری (صفحات 45-73):
فصل 5 استراتژی بازار (صفحه های 75-91):
فصل 6 زیرساخت قیمت گذاری (صفحات 93-112):
فصل 7 قیمت گذاری پس از ادغام (صفحات 113-131) :
فصل 8 جنگ قیمت (صفحات 133-147):
فصل 9 درجات قانونی آزادی (صفحات 149-164):
فصل 10 قیمت گذاری چرخه حیات (صفحات 165-182):
فصل 11 معماری قیمت‌گذاری (صفحه‌های 183–196):
فصل 12 مدیریت پیچیدگی (صفحه‌های 197–219):
فصل 13 ارزش سفارشی (صفحات 221–245):
فصل 14 نرم‌افزار و محصولات اطلاعاتی (صفحه‌های 247– 264):
تغییر قیمت‌گذاری فصل 15 (صفحه‌های 265–285):
فصل 16 کیف باتری Monnarch (صفحات 287–303):


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

A comprehensive look at creating pricing strategies that work in both good economic times and bad

Written by three preeminent pricing experts at McKinsey & Company, the Second Edition of The Price Advantage is a practical pricing guide for the executive or pricing practitioner who wants to identify, capture, and sustain substantial pricing gains in their business.

Pricing is by far the most powerful profit lever that managers can influence. Yet few companies approach pricing in a way that fully capitalizes on its value. This Second Edition, a major revision and extension of the first book,shows you what it takes to achieve the price advantage in today's competitive and complex business environments. Based on in-depth, first-hand experience with thousands of companies, this book provides managers with a pragmatic guide through the maze of pricing issues. It reinforces why pricing excellence is more critical than ever today and then explains state-of-the-art approaches to analyzing and improving your own pricing strategy and execution.

  • Explores the fundamental role of pricing infrastructure in achieving the price advantage
  • Includes new topics such as software and information products pricing, lifecycle pricing, custom-configured products pricing, pricing of high-count product lines, pricing in distributed sales environments, "razor/razor blades" pricing, and tiered products and services pricing
  • Revisits the full range of classic McKinsey pricing tools, including the pocket price waterfall and value maps

Engaging and informative, the Second Edition of The Price Advantage will put this essential discipline in perspective.Content:
Chapter 1 Introduction (pages 1–11):
Chapter 2 Components of Pricing Excellence (pages 13–22):
Chapter 3 Transactions (pages 23–44):
Chapter 4 Customer Value (pages 45–73):
Chapter 5 Market Strategy (pages 75–91):
Chapter 6 Pricing Infrastructure (pages 93–112):
Chapter 7 Postmerger Pricing (pages 113–131):
Chapter 8 Price Wars (pages 133–147):
Chapter 9 Legal Degrees of Freedom (pages 149–164):
Chapter 10 Lifecycle Pricing (pages 165–182):
Chapter 11 Pricing Architecture (pages 183–196):
Chapter 12 Complexity Management (pages 197–219):
Chapter 13 Tailored Value (pages 221–245):
Chapter 14 Software and Information Products (pages 247–264):
Chapter 15 Pricing Transformation (pages 265–285):
Chapter 16 The Monnarch Battery Case (pages 287–303):





نظرات کاربران