دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Joy Higgs. Angie Titchen(auth.)
سری:
ISBN (شابک) : 9780632059331, 9780470690659
ناشر: Wiley-Blackwell
سال نشر: 2001
تعداد صفحات: 298
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 3 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Professional Practice in Health, Education and the Creative Arts به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب تمرین حرفه ای در بهداشت ، آموزش و هنرهای خلاقانه نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
جامعه به سرعت در حال تغییر انتظارات خود از متخصصان در همه عرصه
ها است. در این کتاب ما بر روی تغییر الگوهای عملکرد حرفه ای در
بهداشت، آموزش و هنرهای خلاق تمرکز می کنیم. در هر یک از این
حوزهها، مراقبتهای حرفهای در یک محیط پیچیده و به سرعت در حال
تغییر در حال اصلاحات اساسی است.
این متن چند نویسندهای، تمرین حرفهای را در چهار بعد کلیدی
بررسی میکند: انجام دادن، دانستن، بودن و شدن. این مفاهیم برای
نشان دادن عملکرد حرفه ای بسیار بیشتر از کاربرد دانش آموخته شده
در موقعیت های عملی انتخاب شده اند. نویسندگان تمرین حرفه ای را
به عنوان یک تجربه زنده و پویا و همچنین یک فرآیند، خدمتی برای (و
با) دیگران، و شیوه ای برای بودن و رفتار ارائه می کنند. متن وحدت
اساسی دانش و عمل را از طریق گفتمان، روایت، تصویرسازی و بحث
انتقادی بررسی میکند.
این کتاب برای همه کسانی است که به دنبال یادگیری و بهبود تمرین
هستند. محتوا:
فصل 1 چارچوب تمرین حرفه ای: دانستن و انجام دادن در زمینه (صفحات
1-15): جوی هیگز و انجی تیچن
فصل 2 انجام، دانستن، بودن و شدن: ماهیت تمرین حرفه ای (صفحات
16-28): رابین یوینگ و دیوید اسمیت
فصل 3 تحقیق مشترک ما (صفحات 29-46): جوی هیگز
فصل 4 تمرین بدون قطعیت: ارائه مراقبت های بهداشتی در دنیای
نامشخص (صفحات 47-61): کولین مولاوی؟ اوبایرن و ساندرا وست<
br>فصل 5 معنی(های) عدم قطعیت در تصمیم گیری درمانی؟ تصمیم
گیری (صفحه های 62-71): کتی چارلز
فصل 6 یافتن بازیکن پنجم: هنر در تمرین حرفه ای (صفحات 72-89): لی
آندرسن و ایان فردریک
فصل 7 تجسم دانش: به چالش کشیدن تقسیم نظریه/عمل (صفحات 90-102):
دبی هورسفال، هیلاری بایرن؟ آرمسترانگ و راد راثول
فصل 8 بررسی روابط در عملکرد مراقبت های بهداشتی (صفحه های 1133):
داون بست، رزماری کانت و سوزان رایان
فصل 9 فناوری و مسخ شخصیت دانش و تمرین (صفحات 114-124): چارلز
هیگز
فصل 10 پزشک حساس به تحقیق (صفحات 125-135): آن کیوزیک
فصل 11 پژوهشگر حساس به تمرین (صفحات 136-146): دوروتی
اسکات
فصل 12 استفاده از روایت زندگینامه ای و بازتاب برای پیوند دادن
دامنه های شخصی و حرفه ای (صفحه های 147-160): سالی دنشر و سوزان
رایان
فصل و مربیانی که در درون روابط یاد می گیرند (صفحات 161-174):
جوی گودفلو، لیندی مک آلیستر، داون بست، گیلیان وب و داون
فردریکس
فصل 14 تبدیل شدن به تمرین حرفه ای: یک نمونه (صفحات 175-184):
اسمیت اوینگ و دیوید اوینگ
فصل 15 تغییر تمرین (صفحات 185-198): انجی تیچن، جیم باتلر و
رابرت کی
فصل 16 تمرین بیان (صفحات 199-211): جیم باتلر، رابرت کی و انجی
تیچن
فصل 17 دانش و تمرین در آموزش متخصصان بهداشت و خدمات انسانی
(صفحات 212-226): فران اورینگهام و جود ایروین
فصل 18 سفرهای موازی در تمرینات حرفه ای (صفحات 227-237): سو
رادویچ و جوی هیگز
فصل 19 توسعه تخصص هنرهای خلاق (صفحات 238-250): جوی هیگز، ایان
ماکسول، ایان فردریک و لین اسپنس
فصل 20 بافتن بدن، ناخودآگاه خلاق، تخیل و هنرها در توسعه تمرین
(صفحه های 251-263): اما کت
فصل 21 تمرین حرفه ای: راه رفتن به تنهایی با دیگران (صفحه های
265-272): جوی هیگز و انجی تیچن
فصل 22 به سوی هنر حرفه ای و خلاقیت در عمل (صفحه های 273-290):
جوی هیگز و
Society is rapidly changing its expectations of professionals
in all arenas. In this book we focus on changing patterns of
professional practice in health, education and the creative
arts. In each of these areas professional practice care is
undergoing major reform in a complex and rapidly changing
environment.
This multi-authored text explores professional practice in four
key dimensions: doing, knowing, being and becoming. These
concepts have been chosen to represent professional practice as
much more than applying learned knowledge in practice
situations. The authors present professional practice as a
lived and dynamic experience as well as a process, a service
for (and with) others, and a way of being and behaving. The
text explores the essential unity of knowledge and practice,
through discourse, narrative, imagery and critical
debate.
This is a book for all those seeking to learn and to improve
practice.Content:
Chapter 1 Framing Professional Practice: Knowing and Doing in
Context (pages 1–15): Joy Higgs and Angie Titchen
Chapter 2 Doing, Knowing, Being and Becoming: The Nature of
Professional Practice (pages 16–28): Robyn Ewing and David
Smith
Chapter 3 Our Collaborative Inquiry (pages 29–46): Joy
Higgs
Chapter 4 Practising Without Certainty: Providing Health Care
in an Uncertain World (pages 47–61): Colleen Mullavey?O'Byrne
and Sandra West
Chapter 5 The Meaning(s) of Uncertainty in Treatment
Decision?Making (pages 62–71): Cathy Charles
Chapter 6 Finding the Fifth Player: Artistry in Professional
Practice (pages 72–89): Lee Andresen and Ian Fredericks
Chapter 7 Embodying Knowledges: Challenging the Theory/Practice
Divide (pages 90–102): Debbie Horsfall, Hilary Byrne?Armstrong
and Rod Rothwell
Chapter 8 Exploring Relationships in Health Care Practice
(pages 103–113): Dawn Best, Rosemary Cant and Susan Ryan
Chapter 9 Technology and the Depersonalisation of Knowledge and
Practice (pages 114–124): Charles Higgs
Chapter 10 The Research Sensitive Practitioner (pages 125–135):
Anne Cusick
Chapter 11 The Practice Sensitive Researcher (pages 136–146):
Dorothy Scott
Chapter 12 Using Autobiographical Narrative and Reflection to
Link Personal and Professional Domains (pages 147–160): Sally
Denshire and Susan Ryan
Chapter 13 Students and Educators Learning Within Relationships
(pages 161–174): Joy Goodfellow, Lindy McAllister, Dawn Best,
Gillian Webb and Dawn Fredericks
Chapter 14 Becoming in Professional Practice: An Exemplar
(pages 175–184): Robyn Ewing and David Smith
Chapter 15 Transforming Practice (pages 185–198): Angie
Titchen, Jim Butler and Robert Kay
Chapter 16 Articulating Practice (pages 199–211): Jim Butler,
Robert Kay and Angie Titchen
Chapter 17 Knowledge and Practice in the Education of Health
and Human Service Professionals (pages 212–226): Fran
Everingham and Jude Irwin
Chapter 18 Parallel Journeys in Professional Practice (pages
227–237): Sue Radovich and Joy Higgs
Chapter 19 Developing Creative Arts Expertise (pages 238–250):
Joy Higgs, Ian Maxwell, Ian Fredericks and Lyn Spence
Chapter 20 Weaving the Body, the Creative Unconscious,
Imagination and the Arts into Practice Development (pages
251–263): Emma Coats
Chapter 21 Professional Practice: Walking Alone with Others
(pages 265–272): Joy Higgs and Angie Titchen
Chapter 22 Towards Professional Artistry and Creativity in
Practice (pages 273–290): Angie Titchen and Joy Higgs