ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Sensory Discrimination Tests and Measurements: Statistical Principles, Procedures and Tables

دانلود کتاب آزمون ها و اندازه گیری های تبعیض حسی: اصول آماری ، روش ها و جداول

Sensory Discrimination Tests and Measurements: Statistical Principles, Procedures and Tables

مشخصات کتاب

Sensory Discrimination Tests and Measurements: Statistical Principles, Procedures and Tables

ویرایش:  
 
سری:  
ISBN (شابک) : 9780813811116, 9780470277669 
ناشر: Wiley-Blackwell 
سال نشر: 2006 
تعداد صفحات: 303 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 44,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 16


در صورت تبدیل فایل کتاب Sensory Discrimination Tests and Measurements: Statistical Principles, Procedures and Tables به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب آزمون ها و اندازه گیری های تبعیض حسی: اصول آماری ، روش ها و جداول نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب آزمون ها و اندازه گیری های تبعیض حسی: اصول آماری ، روش ها و جداول

تجزیه و تحلیل تمایز حسی یک نوع اساسی از روش شناسی را تشکیل می دهد و به طور گسترده در تحقیقات حسی و مصرف کننده استفاده می شود. آزمون‌ها و اندازه‌گیری‌های تشخیص حسی: اصول، رویه‌ها و جداول آماری یک بحث جامع در مورد تجزیه و تحلیل تمایز حسی از دیدگاه آماری ارائه می‌کند. طیف گسترده ای از روش های آزمون و اندازه گیری که در دهه های گذشته توسعه یافته و در مجلات مختلف آماری و غیرآماری پراکنده شده اند، در کتاب گنجانده شده است. این کتاب تصویری یکپارچه از وضعیت موضوع ارائه می دهد و برخی از ویژگی های تجزیه و تحلیل تشخیصی حسی پیشرفته را منعکس می کند. پزشکان که به عنوان یک کتابچه راهنمای مرجع و یک تک نگاری تحقیقاتی طراحی شده اند، روش های مختلف آزمایش و اندازه گیری مفید را کشف خواهند کرد. خوانندگان آماری بیشتر ملاحظات آماری پشت رویه ها را خواهند یافت. آزمایش‌ها و اندازه‌گیری‌های تشخیص حسی برای همه کسانی که با آزمایش و اندازه‌گیری تفاوت حسی و ترجیحات مصرف‌کننده مرتبط هستند، جالب خواهد بود. تست‌های تشخیص (صفحه‌های 6-20):
فصل 3 تجزیه و تحلیل توان آماری برای آزمون تشخیص استاندارد (صفحه‌های 21-44):
فصل 4 آزمایش‌های تمایز اصلاح‌شده (صفحات 45-77):
فصل 5 چندگانه؟ نمونه تست های تشخیص (صفحات 78-105):
فصل 6 آزمون های تکراری تشخیص: بتا؟ :
فصل 8 آزمون های تکراری تشخیص: دیریکله؟ داده ها (صفحات 243-254):
فصل 11 تست شباهت (صفحات 255-285):


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Sensory discriminative analysis forms a fundamental type of methodology and is used widely in sensory and consumer research. Sensory Discrimination Tests and Measurements: Statistical Principles, Procedures and Tables provides a comprehensive discussion of sensory discriminative analysis from a statistical perspective. A wide variety of test and measurement methods, which were developed during the past decades and scattered in various statistical and non-statistical journals, are included in the book. The book gives a unified picture of the state of the subject and reflects some features of advanced sensory discriminative analysis. Designed to be both a reference manual and a research monograph, practitioners will discover various useful test and measurement procedures. More statistically-oriented readers will find the statistical considerations behind the procedures. Sensory Discrimination Tests and Measurements will be of interest to everyone concerned with testing and measuring sensory difference and consumer preference.Content:
Chapter 1 Introduction (pages 1–5):
Chapter 2 Standard Discrimination Tests (pages 6–20):
Chapter 3 Statistical Power Analysis for Standard Discrimination Tesst (pages 21–44):
Chapter 4 Modified Discrimination Tests (pages 45–77):
Chapter 5 Multiple?Sample Discrimination Tests (pages 78–105):
Chapter 6 Replicated Discrimination Tests: Beta?Binomial Model (pages 106–137):
Chapter 7 Replicated Discrimination Tests: Corrected Beta?Binomial Model (pages 138–162):
Chapter 8 Replicated Discrimination Tests: Dirichlet?Multinomial Model (pages 163–183):
Chapter 9 Measurements of Sensory Difference: Thurstonian Model (pages 184–242):
Chapter 10 Statistical Analysis for d? Data (pages 243–254):
Chapter 11 Similarity Testing (pages 255–285):



فهرست مطالب

Content: 1. Introduction --
2. Standard discrimination tests --
3. Statistical power analysis for standard discrimination tests --
4. Modified discrimination tests --
5. Multiple-sample discrimination tests --
6. Replicated discrimination tests : beta-binomial model --
7. Replicated discrimination tests : corrected beta-binomial model --
8. Replicated discrimination tests : Dirichlet-multinomial model --
9. Measurements of sensory difference : Thurstonian model --
10. Statistical analysis for d\' data --
11. Similarity testing --
App. A. List of S-plus codes.




نظرات کاربران