ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Strategic Communications for Nonprofit Organizations: Seven Steps to Creating a Successful Plan, Second Edition

دانلود کتاب ارتباطات استراتژیک برای سازمانهای غیر انتفاعی: هفت مرحله برای ایجاد یک برنامه موفق ، چاپ دوم

Strategic Communications for Nonprofit Organizations: Seven Steps to Creating a Successful Plan, Second Edition

مشخصات کتاب

Strategic Communications for Nonprofit Organizations: Seven Steps to Creating a Successful Plan, Second Edition

ویرایش:  
نویسندگان: ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 9780470401224, 9781118386804 
ناشر:  
سال نشر: 2009 
تعداد صفحات: 278 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 3 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 51,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 17


در صورت تبدیل فایل کتاب Strategic Communications for Nonprofit Organizations: Seven Steps to Creating a Successful Plan, Second Edition به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب ارتباطات استراتژیک برای سازمانهای غیر انتفاعی: هفت مرحله برای ایجاد یک برنامه موفق ، چاپ دوم نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب ارتباطات استراتژیک برای سازمانهای غیر انتفاعی: هفت مرحله برای ایجاد یک برنامه موفق ، چاپ دوم

اینکه چگونه یک بخش ارتباطات استراتژیک غیرانتفاعی مسائل و خط مشی های خود را تعریف می کند، تعیین می کند که آیا عموم آن را به عنوان یک سازمان کارآمد نگاه می کنند یا خیر. ارتباطات استراتژیک برای سازمان‌های غیرانتفاعی، ویرایش دوم از سازمان‌های غیرانتفاعی در استفاده مؤثرتر از منابعشان پشتیبانی می‌کند. نسخه دوم شامل یک وب سایت اختصاصی است که متخصصان را به کاربرگ ها، فرم ها، نظرسنجی ها و ابزارهای خودارزیابی مورد نیاز برای ایجاد یک برنامه ارتباطی کامل مجهز می کند. به علاوه، دستورالعمل های گام به گام کتاب، راهبردهای ارتباطی غیرانتفاعی را نشان می دهد که کار می کنند. این کتاب کاربردی و واضح، بینش‌های تخصصی را برای مدیران غیرانتفاعی برای دستیابی به مأموریت خود ارائه می‌کند. فرآیند برنامه ریزی (صفحات 7-24):
فصل 3 مرحله اول: آماده سازی برای برنامه ریزی: بلوک های ساختمانی اساسی (صفحه های 25-41):
فصل 4 مرحله دوم: اساس طرح: تحلیل وضعیت (صفحه های 43) -64):
فصل 5 مرحله سوم: تمرکز بر برنامه: مخاطبان هدف (صفحه های 65-76):
فصل 6 مرحله چهارم: تقویت حمایت از مخاطب: اهداف ارتباطات (صفحه های 77-86):
فصل 7 مرحله پنجم: ارتقای سازمان غیرانتفاعی: چارچوب‌های مسئله و توسعه پیام (صفحه‌های 87-112):
فصل 8 مرحله ششم: پیشبرد طرح: وسایل نقلیه و استراتژی‌های انتشار (صفحات 113-150):
فصل 9 مرحله هفتم: حصول اطمینان از موفقیت طرح: اندازه‌گیری و ارزیابی (صفحه‌های 151-159):
فصل 10 جمع‌آوری همه چیز: ایجاد طرح (صفحه‌های 161-175):


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

How a nonprofit s strategic communications department defines its issues and policies determines whether the public views it as an effective organization. Strategic Communications for Nonprofit Organizations, Second Edition supports nonprofits in using their resources most effectively. The Second Edition includes a dedicated web site, equipping professionals with the worksheets, forms, surveys, and self-assessment tools needed to create a total communications plan. Plus, the book s step-by-step instructions demonstrate nonprofit communications strategies that work. Practical and clear, this in-the-trenches book provides nonprofit CEOs with expert insights to achieve their mission.Content:
Chapter 1 Getting the Most Out of This Book (pages 1–6):
Chapter 2 Strategic Communications Planning Process (pages 7–24):
Chapter 3 Step One: Preparing to Plan: Essential Building Blocks (pages 25–41):
Chapter 4 Step Two: Foundation of the Plan: The Situation Analysis (pages 43–64):
Chapter 5 Step Three: Focusing the Plan: Target Audiences (pages 65–76):
Chapter 6 Step Four: Fostering Audience Support: Communications Objectives (pages 77–86):
Chapter 7 Step Five: Promoting the Nonprofit Organization: Issue Frames and Message Development (pages 87–112):
Chapter 8 Step Six: Advancing the Plan: Vehicles and Dissemination Strategies (pages 113–150):
Chapter 9 Step Seven: Ensuring that the Plan Succeeds: Measurement and Evaluation (pages 151–159):
Chapter 10 Pulling it All Together: Creating the Plan (pages 161–175):





نظرات کاربران