ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Unraveling French Cinema: From L'atalante to Cache

دانلود کتاب گشودن سینمای فرانسه: از لاتالانت تا کش

Unraveling French Cinema: From L'atalante to Cache

مشخصات کتاب

Unraveling French Cinema: From L'atalante to Cache

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781405184526, 9781444315530 
ناشر: Wiley-Blackwell 
سال نشر: 2010 
تعداد صفحات: 232 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 5 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 51,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 10


در صورت تبدیل فایل کتاب Unraveling French Cinema: From L'atalante to Cache به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب گشودن سینمای فرانسه: از لاتالانت تا کش نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب گشودن سینمای فرانسه: از لاتالانت تا کش

بازگشایی سینمای فرانسه مقدمه بسیار مورد نیازی از پیچیدگی های فیلم فرانسوی را برای دانشجویان، سینماگران و عموم علاقمندان به سینما فراهم می کند.
  • به تفاوت‌های بین سینمای ملی فرانسه و آمریکا نگاه می‌کند
  • بررسی می‌کند که چگونه کارگردانان فرانسوی فیلم‌های خود را حول دو هدف بالقوه متفاوت شکل می‌دهند: روایت یک داستان و شرح و بسط برخی نظریه‌ها درباره خود فیلم.
  • «سختی» سینمای فرانسه را ابهام می‌کند و به تماشاگر فیلم آمریکایی اجازه می‌دهد از فیلم‌هایی لذت ببرد که اغلب در اولین تماشای گیج‌کننده هستند.
  • تحلیل‌های گسترده‌ای از فیلم‌های کلاسیک، موج نو، و معاصر فرانسوی ارائه می‌دهد - از جمله L'Atalante، Adele H، قوانین بازی i> و کش.
محتوا:
فصل 1 سینما و/به عنوان شعر: سیب های لوآتالانت به عنوان شعر (صفحه های 13-34):
فصل 2 سینما و واقعیت: قوانین رنوار (صفحه های 35-53): < br>فصل 3 سینما و/به عنوان جنایت: شکستن قانون در کودکان بهشت، جیب بری و نفس نفس زدن (صفحه های 26-50):
فصل 4 سینما و/به عنوان نقشه برداری: جهت گیری مجدد خودمان از طریق فیلم (صفحه های 83-108) ):
فصل 5 سینما و/به عنوان رویا: "جاده سلطنتی" تروفو به آدل اچ (صفحه های 109-131):
فصل 6 سینما و/به عنوان هیپنوتیزم: بهشت ​​هفتم ژاکو (صفحات 132-147):
فصل 7 سینما و/به عنوان سوگواری: آن فونتین چگونه پدرم را کشتم (صفحات 148-164):
فصل 8 سینما و/به عنوان وحشت: حافظه پنهان میشائیل هانکه (صفحه های 165-178):
فصل 9 قطعه زیبا: ناپیوستگی و سینمای فرانسه (صفحات 179–192):

توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Unraveling French Cinema provides a much needed introduction to the complexities of French film for students, cineastes, and the movie-loving public.
  • Looks at the differences between French and American national cinema
  • Explores how French directors shape their films around two potentially divergent goals: the narration of a story and an elaboration of some theory about film itself.
  • Demystifies the "difficulty" of French cinema, allowing the American movie-goer to enjoy films that are too often perplexing at a first viewing.
  • Offers extended analyses of classic, New Wave, and contemporary French films—including L'Atalante, Adele H., The Rules of the Game, and Cache.
Content:
Chapter 1 Cinema and/as Poetry: L'Atalante's Apples as Poems (pages 13–34):
Chapter 2 Cinema and the Real: Renoir's Rules (pages 35–53):
Chapter 3 Cinema and/as Crime: Breaking the Law in The Children of Paradise, Pickpocket, and Breathless (pages 26–50):
Chapter 4 Cinema and/as Mapping: Reorienting Ourselves Through Film (pages 83–108):
Chapter 5 Cinema and/as Dream: Truffaut's “Royal Road” to Adele H. (pages 109–131):
Chapter 6 Cinema and/as Hypnosis: Jacquot's Seventh Heaven (pages 132–147):
Chapter 7 Cinema and/as Mourning: Anne Fontaine's How I Killed My Father (pages 148–164):
Chapter 8 Cinema and/as Terror: Michael Haneke's Cache (pages 165–178):
Chapter 9 Beautiful Fragments: Discontinuity and the French Cinema (pages 179–192):




نظرات کاربران