ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب What I Learned in School: Reflections on Race, Child Development, and School Reform

دانلود کتاب آنچه در مدرسه آموختم: تأملاتی درمورد نژاد ، رشد كودك و اصلاح مدرسه

What I Learned in School: Reflections on Race, Child Development, and School Reform

مشخصات کتاب

What I Learned in School: Reflections on Race, Child Development, and School Reform

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9780470407714, 9781118269404 
ناشر: Jossey-Bass 
سال نشر: 2009 
تعداد صفحات: 179 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 38,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 18


در صورت تبدیل فایل کتاب What I Learned in School: Reflections on Race, Child Development, and School Reform به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب آنچه در مدرسه آموختم: تأملاتی درمورد نژاد ، رشد كودك و اصلاح مدرسه نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب آنچه در مدرسه آموختم: تأملاتی درمورد نژاد ، رشد كودك و اصلاح مدرسه

از برنده جایزه Grawemeyer در آموزش و پرورش در سال 2007 "در دنیای اصلاحات آموزشی، جایی که ایده های گلوله نقره ای، ایدئولوژی ها و مد روشنفکری برای نفوذ فریاد می زنند، تفکر جیمز کامر برای مدت طولانی دریایی از خرد آرام، متعادل و انسانی بوده است. تمرکز بر نیازهای کل فرد است. با خواندن Comer ناقص بودن بسیاری از رویکردهای دیگر برای اصلاح و همچنین یادگیری یک رویکرد یکپارچه برای کارآمد کردن مدارس را می بینید. و اکنون، اینجا همه در یک کتاب است. اگر می خواهید برای دیدن اینکه چگونه مدارس واقعاً می توانند کار کنند، در مقابل وابستگی به یک باور قبلی در مورد نحوه کار آنها، باید این را بخوانید." کلود استیل، پروفسور مرکز مطالعات پیشرفته در علوم رفتاری در دانشگاه استنفورد "بهترین مقدمه؟ حرفه ای و شخصی به دنیای شگفت انگیز جیمز کامر: پزشک-معلم، درجه یک." هاوارد گاردنر، استاد شناخت و آموزش هابز، دانشکده تحصیلات تکمیلی هاروارد، کمبریج، ماساچوست، «جیمز کامر یک صورت فلکی نادر در میان دانشمندان علوم اجتماعی است: یک عقل بزرگ، یک تحلیلگر تیزبین، یک حلال خلاق خلاق و مردی با همدلی بسیار. خواندن نوشته‌های او برای هر کسی که علاقه‌مند به اصلاحات آموزشی یا بهبود شانس کودکان فقیر است، ضروری است.» - جفری کانادا، رئیس و مدیر عامل، منطقه کودکان هارلم


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

From the Winner of the Grawemeyer Award in Education in 2007 "In the world of education reform, where silver-bullet ideas, ideologies, and intellectual fashion clamor for influence, James Comer's thinking has long been a sea of calm, balanced, and humane wisdom focused on the needs of the whole person. Reading Comer you see the incompleteness of so many other approaches to reform, as well as learn an integrated approach to making schools work. And now, here it all is in a single book. If you want to see how schools can actually work, as opposed to affiliate with a prior belief about how they should work, this is a must read." —Claude Steele,professor, the Center for Advanced Study in the Behavioral Sciences at Stanford University "The best introduction?professional and personal—to the remarkable world of James Comer: physician-educator, par excellence." —Howard Gardner, Hobbs Professor of Cognition and Education, Harvard Graduate School of Education, Cambridge, Massachusetts "James Comer is a rare constellation among social scientists: a great intellect, a keen analyst, a creative problem-solver and a man of enormous empathy. His writings are required reading for anyone interested in education reform or improving the odds for poor children." —Geoffrey Canada, president and CEO, Harlem Children's Zone





نظرات کاربران