دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 1
نویسندگان: Markus Böttcher (auth.)
سری: Business-to-Business-Marketing
ISBN (شابک) : 9783824468645, 9783663082057
ناشر: Deutscher Universitätsverlag
سال نشر: 1999
تعداد صفحات: 388
زبان: German
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 10 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب بازاریابی در تجارت محصولات کالاهای سرمایه ای ژاپن: اقتصاد/علوم مدیریت، عمومی
در صورت تبدیل فایل کتاب Marketing im japanischen Investitionsgüter-Produktgeschäft به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب بازاریابی در تجارت محصولات کالاهای سرمایه ای ژاپن نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
موقعیت تامین کنندگان آلمانی در بازار ژاپن برای کالاهای سرمایه ای در مقایسه بین المللی رضایت بخش نیست. حتی از بین بردن گسترده موانع اداری برای دسترسی به بازار به هیچ گونه بهبود اساسی در این وضعیت منجر نشده است. مارکوس بوچر به بررسی ویژگی های ساختاری صنعت ژاپن و همچنین جنبه های تعامل بین تامین کنندگان و خریداران در بازار کالاهای سرمایه ای می پردازد. نویسنده بحث می کند که آیا بازارهای کالاهای سرمایه ای در ژاپن بر اساس درک غربی وجود دارد یا خیر و به چه شکل تامین کنندگان آلمانی در بازار ژاپن درگیر هستند.
Die Position deutscher Anbieter im japanischen Markt für Investitionsgüter ist im internationalen Vergleich unbefriedigend. Auch der weitgehende Abbau von administrativen Marktzugangsbarrieren hat zu keiner grundlegenden Verbesserung dieser Situation geführt. Markus Böttcher untersucht Strukturspezifika der japanischen Industrie sowie Aspekte der Interaktion zwischen Anbietern und Nachfragern im Markt für Investitionsgüter. Der Autor diskutiert, ob in Japan Investitionsgütermärkte nach westlichem Verständnis existieren und in welcher Form sich deutsche Anbieter im japanischen Markt engagieren.
Front Matter....Pages I-XXIII
Einleitung....Pages 1-14
Internationale Wirtschaftsverflechtungen Japans im Hinblick auf Investitionsgüter und Marktzugangsbarrieren für ausländische Investitionsgüter-Anbieter in Japan....Pages 15-38
Theoretische Vorbemerkungen: Markt oder Netzwerk?....Pages 39-95
Allgemeine Strukturmerkmale der japanischen Industrie und allgemeine Aspekte der Interaktion zwischen japanischen Industrieunternehmen....Pages 97-158
Strukturmerkmale der japanischen Automobilindustrie und Aspekte der Interaktion im japanischen Automobilkomponenten-Geschäft....Pages 159-248
Strukturmerkmale des japanischen Marktes für Werkzeugmaschinen und Aspekte der Interaktion im japanischen Werkzeugmaschinen-Geschäft....Pages 249-313
Empfehlungen für die Marketingkonzeptionen von deutschen Investitionsgüter-Anbietern in Japan....Pages 315-348
Literaturverzeichnis....Pages 349-363
Interviewverzeichnis....Pages 365-366
Back Matter....Pages 367-368