ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Marketing im japanischen Investitionsgüter-Produktgeschäft

دانلود کتاب بازاریابی در تجارت محصولات کالاهای سرمایه ای ژاپن

Marketing im japanischen Investitionsgüter-Produktgeschäft

مشخصات کتاب

Marketing im japanischen Investitionsgüter-Produktgeschäft

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری: Business-to-Business-Marketing 
ISBN (شابک) : 9783824468645, 9783663082057 
ناشر: Deutscher Universitätsverlag 
سال نشر: 1999 
تعداد صفحات: 388 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 10 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 39,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب بازاریابی در تجارت محصولات کالاهای سرمایه ای ژاپن: اقتصاد/علوم مدیریت، عمومی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 18


در صورت تبدیل فایل کتاب Marketing im japanischen Investitionsgüter-Produktgeschäft به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب بازاریابی در تجارت محصولات کالاهای سرمایه ای ژاپن نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب بازاریابی در تجارت محصولات کالاهای سرمایه ای ژاپن



موقعیت تامین کنندگان آلمانی در بازار ژاپن برای کالاهای سرمایه ای در مقایسه بین المللی رضایت بخش نیست. حتی از بین بردن گسترده موانع اداری برای دسترسی به بازار به هیچ گونه بهبود اساسی در این وضعیت منجر نشده است. مارکوس بوچر به بررسی ویژگی های ساختاری صنعت ژاپن و همچنین جنبه های تعامل بین تامین کنندگان و خریداران در بازار کالاهای سرمایه ای می پردازد. نویسنده بحث می کند که آیا بازارهای کالاهای سرمایه ای در ژاپن بر اساس درک غربی وجود دارد یا خیر و به چه شکل تامین کنندگان آلمانی در بازار ژاپن درگیر هستند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Die Position deutscher Anbieter im japanischen Markt für Investitionsgüter ist im internationalen Vergleich unbefriedigend. Auch der weitgehende Abbau von administrativen Marktzugangsbarrieren hat zu keiner grundlegenden Verbesserung dieser Situation geführt. Markus Böttcher untersucht Strukturspezifika der japanischen Industrie sowie Aspekte der Interaktion zwischen Anbietern und Nachfragern im Markt für Investitionsgüter. Der Autor diskutiert, ob in Japan Investitionsgütermärkte nach westlichem Verständnis existieren und in welcher Form sich deutsche Anbieter im japanischen Markt engagieren.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages I-XXIII
Einleitung....Pages 1-14
Internationale Wirtschaftsverflechtungen Japans im Hinblick auf Investitionsgüter und Marktzugangsbarrieren für ausländische Investitionsgüter-Anbieter in Japan....Pages 15-38
Theoretische Vorbemerkungen: Markt oder Netzwerk?....Pages 39-95
Allgemeine Strukturmerkmale der japanischen Industrie und allgemeine Aspekte der Interaktion zwischen japanischen Industrieunternehmen....Pages 97-158
Strukturmerkmale der japanischen Automobilindustrie und Aspekte der Interaktion im japanischen Automobilkomponenten-Geschäft....Pages 159-248
Strukturmerkmale des japanischen Marktes für Werkzeugmaschinen und Aspekte der Interaktion im japanischen Werkzeugmaschinen-Geschäft....Pages 249-313
Empfehlungen für die Marketingkonzeptionen von deutschen Investitionsgüter-Anbietern in Japan....Pages 315-348
Literaturverzeichnis....Pages 349-363
Interviewverzeichnis....Pages 365-366
Back Matter....Pages 367-368




نظرات کاربران