ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Zweiunddreißigster Band 1969/71

دانلود کتاب جلد سی و دوم 1969/71

Zweiunddreißigster Band 1969/71

مشخصات کتاب

Zweiunddreißigster Band 1969/71

ویرایش: 1 
نویسندگان: ,   
سری: Jahrbuch der Hafenbautechnischen Gesellschaft 32 
ISBN (شابک) : 9783642653513, 9783642653506 
ناشر: Springer-Verlag Berlin Heidelberg 
سال نشر: 1972 
تعداد صفحات: 205 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 15 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 38,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب جلد سی و دوم 1969/71: مهندسی، عمومی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 7


در صورت تبدیل فایل کتاب Zweiunddreißigster Band 1969/71 به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب جلد سی و دوم 1969/71 نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب جلد سی و دوم 1969/71

گوتبورگ از 8.0 میلیون تن در سال 1960 به 22.1 میلیون تن در سال 1969 و 23.5 میلیون تن در سال 1970 افزایش یافته است. سهمیه واردات بالا بر اساس روغن معدنی است. توسعه بندر گوتنبرگ تا به امروز نمونه بارز احتمالات یک سیاست بندری پویا است. جدول 6 نمای کلی از وضعیت سال های 1969 و 1970 را نشان می دهد. خلاصه هر کسی که با تحولات و برنامه ریزی سر و کار دارد، صرف نظر از اینکه در کدام حوزه، از دشواری های اجرای حداقل عدالت برای آینده آگاه است، که در زمان وقوع آن هنوز ناشناخته است. برنامه ریزی . با این وجود، دانش خوب "امروز" اطلاعات ارزشمندی را برای "فردا" فراهم می کند. اما از آنجایی که "امروز" را فقط کسانی می توانند نادیده بگیرند که با "دیروز" آشنا هستند، نویسنده سعی کرده است برای یک منطقه ترافیکی خاص، یعنی بالتیک تلاش کند. منطقه دریا و اینجا دوباره نقاط انتقال در اطراف دریای بالتیک برای نشان دادن تغییراتی که از «دیروز» به «امروز» حاصل شده است. عوامل قدرت سیاسی، ایدئولوژیک، تجاری و سیاست حمل و نقل و اخیراً پیشرفت های تکنولوژیک در حمل و نقل دریایی در این تغییرات در بندر نقش داشته است. با این شمارش مشخص می شود که بندرها موضوع رویدادهای چندگانه هستند و دامنه آنها برای کنش ذهنی محدود است. به طور خلاصه، اظهارات نشان می دهد که در منطقه دریای بالتیک تعدادی بنادر توسعه یافته و، همانطور که از برنامه ها می توان استنباط کرد، بنادر رو به رشد و آینده وجود دارد که وضعیت ترافیکی-سیاسی فردی آنها را برآورده می کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Goteborgs ist von 8,0 Mio. t im Jahre 1960 auf 22,1 Mio. t 1969 und 23,5 Mio. t 1970 angestiegen, Wie schon erwahnt, ist Goteborg der wichtigste Exporthafen Schwedens; die hohe Einfuhrquote beruht auf MineralOl. Die bisherige Entwicklung des Hafens Goteborg ist ein Musterbeispiel flir die Moglichkeiten einer dynamischen Hafenpolitik. Eine Ubersicht iiber den Stand von 1969 bzw. 1970 gibt die Tabelle 6. Zusammenfassung Wer sich mit Entwicklungen und Planungen, ganz gleich auf welchem Gebiet, befaBt, der weiB urn die Schwierigkeiten, der im Zeitpunkt der Planung noch unbekannten Zukunft wenigstens einigermaBen gerecht zu werden. Immerhin gibt aber eine gute Kenntnis des "Heute" wertvolle Hin­ weise fiir das "Morgen. " Da aber das "Heute" nur iibersieht, wer mit dem "Gestern" vertraut ist, hat der Verfasser versucht, flir ein spezielles Verkehrsgebiet, namlich den Ostseeraum und hier wiederum die Umschlagplatze rund urn die Ostsee die Wandlungen aufzuzeigen, die sich yom "Gestern" zum "Heute" ergeben haben. Bei diesen Wandlungen in den Hafen haben machtpolitische, ideologische, handels-und verkehrspolitische Faktoren und in neuester Zeit technologische Fortschritte im See­ transportwesen eine Rolle gespielt. Mit dieser Aufzahlung wird deutlich, daB die Hafen Objekte mannigfachen Geschehens sind und daB ihr Spielraum fiir subjektives Handeln nur begrenzt ist. ZusammengefaBt ergeben die Ausfiihrungen, daB im Ostseeraum eine Reihe gut entwickelter und, wie man aus Planungen herauslesen kann, aufstrebender Hafen bestehen, die ihrer individuellen verkehrspoIitischen Situation entsprechende Aufgaben erfiillen.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages I-XV
Die Hafenbautechnische Gesellschaft 1969/1971....Pages 1-5
Probleme der Donauschiffahrt und der Ausbau der Donau im Gebiet der Republik Österreich....Pages 6-14
Die wirtschaftliche Bedeutung des Europakanals Rhein-Main-Donau....Pages 15-26
Die Teilstrecke Nürnberg—Kelheim des Main-Donau-Kanals....Pages 27-35
Der Elbe-Seitenkanal und seine Abstiegsbauwerke....Pages 38-52
Abwicklung von Wasserbauprojekten....Pages 53-61
Der Ausbau des Oberrheins im Grenzabschnitt....Pages 62-77
Der Nord-Ostsee-Kanal....Pages 78-96
Ostseehäfen im Wandel....Pages 97-109
Ozeanographie und Seebau....Pages 111-158
Entwicklungen der Naßbaggertechnik....Pages 161-167
Überblick über das Wasserwesen im Nordseeküstenbereich....Pages 168-176
Die Ufereinfassung als Infrastrukturmaßnahme....Pages 177-188
Back Matter....Pages 190-192




نظرات کاربران