ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Geschäftsmodelle von Medienunternehmen: Ökonomische Grundlagen und Veränderungen durch neue Informations- und Kommunikationstechnik

دانلود کتاب مدلهای تجاری شرکتهای رسانه ای: مبانی اقتصادی و تغییرات از طریق فناوری اطلاعات و ارتباطات جدید

Geschäftsmodelle von Medienunternehmen: Ökonomische Grundlagen und Veränderungen durch neue Informations- und Kommunikationstechnik

مشخصات کتاب

Geschäftsmodelle von Medienunternehmen: Ökonomische Grundlagen und Veränderungen durch neue Informations- und Kommunikationstechnik

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری: Markt- und Unternehmensentwicklung 
ISBN (شابک) : 9783824476541, 9783663101529 
ناشر: Deutscher Universitätsverlag 
سال نشر: 2002 
تعداد صفحات: 206 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 4 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 53,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب مدلهای تجاری شرکتهای رسانه ای: مبانی اقتصادی و تغییرات از طریق فناوری اطلاعات و ارتباطات جدید: اقتصاد/علوم مدیریت، عمومی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 9


در صورت تبدیل فایل کتاب Geschäftsmodelle von Medienunternehmen: Ökonomische Grundlagen und Veränderungen durch neue Informations- und Kommunikationstechnik به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب مدلهای تجاری شرکتهای رسانه ای: مبانی اقتصادی و تغییرات از طریق فناوری اطلاعات و ارتباطات جدید نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب مدلهای تجاری شرکتهای رسانه ای: مبانی اقتصادی و تغییرات از طریق فناوری اطلاعات و ارتباطات جدید



در صنعت رسانه، دیجیتالی‌سازی و شبکه‌سازی منجر به چالش‌های جدید و تغییرات ساختاری گسترده‌ای می‌شود که تقریباً در هیچ صنعت سنتی دیگری وجود ندارد، زیرا ارزش پیشنهادی شرکت‌های رسانه‌ای اطلاعاتی است و بنابراین بی‌اهمیت است. بنابراین بهبود فناوری اطلاعات و ارتباطات نه تنها بر سازمان و مدیریت شرکت‌های رسانه‌ای تأثیر می‌گذارد، بلکه تأثیری پایدار بر تولید، ویرایش، توزیع و مصرف محصولات رسانه‌ای دارد.

برتولد اچ. اما به ندرت ساختار مدل کسب و کار با توجه به شرکت های رسانه ای مشخص شده و تغییرات اقتصاد رسانه را بر این اساس تحلیل می کند. مطالعه عمیق او اهرم های متعدد برای تغییر و تحول چشم انداز کسب و کار در بخش رسانه را روشن می کند. تجزیه و تحلیل مستدل از ویژگی های محصولات رسانه ای اساس طراحی موفق مدل های کسب و کار را تشکیل می دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Wie in kaum einer anderen traditionellen Branche führen in der Medienwirtschaft Digitalisierung und Vernetzung zu neuen Herausforderungen und tiefgreifenden strukturellen Veränderungen, denn die Value Proposition von Medienunternehmen ist Information und somit immateriell. Verbesserte Informations- und Kommunikationstechnik beeinflusst deshalb nicht nur Organisation und Management von Medienunternehmen, sondern sie wirkt sich auch nachhaltig auf die Produktion, Redaktion, Distribution und Konsumtion von Medienprodukten aus.

Berthold H. Hass operationalisiert das häufig benutzte, aber selten präzisierte Konstrukt des Geschäftsmodells im Hinblick auf Medienunternehmen und analysiert auf dieser Basis die Veränderungen in der Medienwirtschaft. Seine eingehende Untersuchung verdeutlicht die zahlreichen Stellhebel für die Veränderung und Weiterentwicklung der Geschäftslandschaft im Mediensektor. Die fundierte Analyse der Spezifika von Medienprodukten bildet die Grundlage für die erfolgreiche Gestaltung von Geschäftsmodellen.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages I-XVI
Einführung....Pages 1-14
Untersuchungsgegenstand....Pages 15-36
Ökonomische Grundlagen....Pages 37-87
Geschäftsmodelle....Pages 89-158
Schlußbetrachtung....Pages 159-160
Back Matter....Pages 161-193




نظرات کاربران