دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: J. Cinnamon
سری: Progress in Astronautics and Aeronautics
ISBN (شابک) : 1563479656, 9781563479656
ناشر: AIAA
سال نشر: 2009
تعداد صفحات: 233
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 9 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Hypervelocity Gouging Impacts به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب تأثیرات اندازه گیری Hypervelocity نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
هنگامی که مواد با سرعت فوق العاده - در حد 8.5 ماخ و بالاتر - برهم کنش می کنند، نتایج غیرمنتظره ای ممکن است رخ دهد. این کتاب به اثرات تأثیر سرعت زیاد می پردازد، تلاش های تحقیقاتی گذشته و حال را خلاصه می کند و همچنین پایه های نظری را برای درک تعاملات مواد با چنین سرعتی تعیین می کند. این بر تحقیقات انجام شده در پیست تست سرعت بالا پایگاه نیروی هوایی هولومان (HHSTT) متمرکز است، که در حال کار روی سرعت خودروی آزمایشی بالاتر از 10 مارس است. محققان دریافته اند که با افزایش سرعت سورتمه به 8.5 ماخ، یک تعامل مواد ایجاد شده است. که باعث "خراش" در ریل و "کفش" سورتمه می شود - که می تواند منجر به شکست فاجعه بار شود. نویسنده پدیده HHSTT gouging را ارزیابی میکند و توصیههایی را برای کاهش وقوع غرق شدن با سرعت بالا ارائه میدهد. بینش و توصیههای او همچنین کاربرد گستردهای در زمینههای دیگر، مانند تفنگهای ریلی، زبالههای مداری، و طراحی سلاح پیدا میکند.
When materials interact at hypervelocity - on the order of Mach 8.5 and above - unexpected results can occur. This book addresses the effects of hypervelocity impact, summarizing past and present research efforts as well as setting out the theoretical foundation for understanding material interactions at such velocity. It focuses on research conducted at the Holloman Air Force Base High Speed Test Track (HHSTT), which is working toward a test vehicle speed above March 10. Researchers have found that as the sled's speed has increased to Mach 8.5, a material interaction has developed that causes 'gouging' in the rails and the sled's 'shoes' - which can lead to catastrophic failure. The author evaluates the HHSTT gouging phenomenon and offers recommendations to mitigate the occurrence of hypervelocity gouging. His insights and recommendations will also find wide applicability in other areas, such as railguns, orbital debris, and weapon design.
Content:
Front Matter
List of Abbreviations and Acronyms
Preface
Table of Contents
Interactive Graphs Table (106) 1. Hypervelocity Gouging Problem Overview
2. Previous Research in the Hypervelocity Gouging Phenomenon
3. Theoretical Background
4. Characterization of Gouging
5. Constitutive Model Development
6. Validation of Constitutive Models for Midrange Strain Rates
7. Scaled Laboratory Hypervelocity Gouging Test
8. Validation of Constitutive Models for High Strain Rates in Hypervelocity Impact
9. Simulation of HHSTT Hypervelocity Gouging Scenario
10. Conclusions
Appendices
Index