ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Farben im Webdesign: Symbolik, Farbpsychologie, Gestaltung

دانلود کتاب رنگ ها در طراحی وب: نمادگرایی ، روانشناسی رنگ ، طراحی

Farben im Webdesign: Symbolik, Farbpsychologie, Gestaltung

مشخصات کتاب

Farben im Webdesign: Symbolik, Farbpsychologie, Gestaltung

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری: X.media.press 
ISBN (شابک) : 9783642628757, 9783642556715 
ناشر: Springer-Verlag Berlin Heidelberg 
سال نشر: 2003 
تعداد صفحات: 183 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 18 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 43,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب رنگ ها در طراحی وب: نمادگرایی ، روانشناسی رنگ ، طراحی: طراحی رسانه



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 9


در صورت تبدیل فایل کتاب Farben im Webdesign: Symbolik, Farbpsychologie, Gestaltung به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب رنگ ها در طراحی وب: نمادگرایی ، روانشناسی رنگ ، طراحی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب رنگ ها در طراحی وب: نمادگرایی ، روانشناسی رنگ ، طراحی



این کتاب دانش اولیه لازم برای طراحی رنگ را فراهم می کند، از جمله به عنوان آماده سازی برای کار حرفه ای در صنعت چند رسانه ای مفید است. این کار به ویژه بر رنگ آمیزی رسانه های دیجیتال متمرکز است. این کتاب مقدمه‌ای بر مبانی فیزیکی و همچنین زمینه‌های مربوط به تئوری رنگ و سیستم‌های رنگی می‌دهد. علاوه بر این، ادراک نوری و روانی مورد توجه قرار می گیرد. بخش اصلی کتاب نمادگرایی رنگ / روانشناسی رنگ و تأثیر رنگ تک تک رنگ ها است که با استفاده از مثال های متعدد به خواننده نزدیک می شود. پیشینه تاریخی و فرهنگی نیز برجسته شده است. علاوه بر این، این کتاب در نظر گرفته شده است تا به خواننده کمک کند تا یک طرح رنگی جذاب برای وب سایت ها به راحتی و به طور مستقیم ایجاد کند - مبنایی برای یک طراحی \"خوب\".


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Dieses Buch vermittelt das notwendige Grundlagenwissen zur Farbgestaltung, es ist u.a. als Vorbereitung auf eine professionelle Tätigkeit in der Multimedia-Industrie nützlich. Hierbei konzentriert sich das Werk besonders auf die Farbgebung digitaler Medien. Das Buch gibt eine Einführung in die physikalischen Grundlagen sowie in die relevanten Bereiche der Farbenlehre und Farbsysteme. Weiterhin wird die optische und psychologische Wahrnehmung angesprochen. Den Hauptteil des Buches bildet die Farbsymbolik/Farbpsychologie und Farbwirkung der einzelnen Farben, die dem Leser anhand von zahlreichen Beispielen näher gebracht werden. Hierbei werden auch geschichtliche und kulturelle Hintergründe beleuchtet. Darüber hinaus soll das Buch dem Leser helfen, mühelos und intuitiv eine ansprechende Farbgebung von Webseiten zu gestalten - die Grundlage für ein "gutes" Design.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages 1-9
Die physikalischen Grundlagen der Farben....Pages 10-17
Die Farben- und Kontrastlehre....Pages 18-29
Die psychologische Wahrnehmung....Pages 30-36
Farbsymbolik und Farbwirkung....Pages 38-115
Farbgestaltung im Internet: Analyse ausgesuchter Webseiten....Pages 116-179
Back Matter....Pages 181-194




نظرات کاربران