ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Öffentliche Hand und Baumarkt — Voraussetzungen und Möglichkeiten einer Koordinierung

دانلود کتاب بخش عمومی و فروشگاه DIY - پیش نیازها و امکانات هماهنگی

Öffentliche Hand und Baumarkt — Voraussetzungen und Möglichkeiten einer Koordinierung

مشخصات کتاب

Öffentliche Hand und Baumarkt — Voraussetzungen und Möglichkeiten einer Koordinierung

ویرایش: 1 
 
سری: Forschungsberichte des Landes Nordrhein-Westfalen 1378 
ISBN (شابک) : 9783663066279, 9783663075400 
ناشر: VS Verlag für Sozialwissenschaften 
سال نشر: 1964 
تعداد صفحات: 61 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 41,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب بخش عمومی و فروشگاه DIY - پیش نیازها و امکانات هماهنگی: اقتصاد/علوم مدیریت، عمومی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 10


در صورت تبدیل فایل کتاب Öffentliche Hand und Baumarkt — Voraussetzungen und Möglichkeiten einer Koordinierung به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب بخش عمومی و فروشگاه DIY - پیش نیازها و امکانات هماهنگی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب بخش عمومی و فروشگاه DIY - پیش نیازها و امکانات هماهنگی

1. ادارات دولتی و فروشگاه سخت افزار. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 9 1. 1 اقدامات حاکمیتی . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 9 1. 11 قانون قیمت ساختمان و VOB . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 9 1. 12 تحقیق ساختمان . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 14 1. 13 یارانه مسکن دولتی . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 14 1. 2 بخش دولتی به عنوان مشتری. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 16 1. 21 اهمیت و ساختار تقاضای عمومی برای کار ساخت و ساز در NRW. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 16 1. 22 مقامات ساختمان های عمومی . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 16 1. 221 ساختار و ساختار سازمانی . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 16 1. 222 وظایف ساختمانی مقامات ساختمانهای عمومی . . . . . . . . . . . . 21 1. 223 روش ها و رویه های کاری . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 23 2. مشکلات . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 30 2. 1 هماهنگی وظایف مالی و حاکمیتی. . . . . . . . . . 30 2. 2 سرمایه گذاری های عمومی ساخت و ساز به عنوان ابزار سیاست اقتصادی. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 30 2. 3 تداوم فصلی. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 34 2. 31 ساختمان زمستانی . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 35 2. 32 فرصت هایی برای بخش عمومی برای تنوع بخشیدن به تقاضا. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 37 2. 4 توسعه بلند مدت . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 40 2. 41 کاهش ساخت و ساز مسکن . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 40 2. 42 کشش عرضه پایین کسب و کارهای کوچک . . . . . . . . . . . . . . . . . 46 2. 43 اقدامات احتمالی سیاست اقتصادی . . . و خودیاری . . 49 2. 5 جنبه سیاست اقتصادی . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 52 2. 51 سیاست چرخه تجاری و فرآیند رشد. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 52 2. 52 در مورد کشش مدیریت خانوار. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 54 2. 53 برنامه های بلند مدت ساخت و ساز . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 55 5 پیشگفتار از ابتدای سال 1960، موسسه Rheinisch-Westfälisches für Wirtschaftsforschung توسعه و وضعیت بازار ساخت و ساز در نوردراین-وستفالن را تجزیه و تحلیل می کند. کار تحقیقاتی توسط وزیر رئیس ایالت نوردراین-وستفالن، دفتر تحقیقات ایالتی، و توسط Wirtschaftsvereinigung Bauindustrie e انجام می شود. V. نوردراین-وستفالن حمایت مالی شد. به عنوان بخشی از این تحلیل، اولین مطالعه بنیادی در اوایل سال 1961 منتشر شد: توسعه و وضعیت فروشگاه سخت افزار.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

1. Öffentliche Verwaltungen und Baumarkt . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 9 1. 1 Hoheitliche MaBnahmen . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 9 1. 11 Baupreisrecht und VOB . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 9 1. 12 Die Bauforschung . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 14 1. 13 Die staatliche Wohnungsbauförderung . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 14 1. 2 Die öffentliche Hand als Auftraggeber . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 16 1. 21 Bedeutung und Struktur der öffentlichen Nachfrage nach Bauleistungen in NRW . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 16 1. 22 Die öffentlichen Bauverwaltungen . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 16 1. 221 Gliederung und organisatorischer Aufbau . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 16 1. 222 Die Bauaufgaben der öffentlichen Bauverwaltungen . . . . . . . . . . . . 21 1. 223 Arbeitsweise und Verfahrenswege . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 23 2. Die Problerne . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 30 2. 1 Koordinierung fiskalischer und hoheitlicher Aufgaben . . . . . . . . . . 30 2. 2 Die öffentlichen Bauinvestitionen als Mittel der Wirtschaftspolitik . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 30 2. 3 Die jahreszeitliche Kontinuität . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 34 2. 31 Der Winterbau . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 35 2. 32 Möglichkeiten der öffentlichen Hand irn Wege der Nachfragestreuung . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 37 2. 4 Zur langfristigen Entwicklung . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 40 2. 41 Rückgang des Wohnungsbaus . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 40 2. 42 Geringe Angebotselastizität der Kleinbetriebe . . . . . . . . . . . . . . . . . 46 2. 43 Mögliche wirtschaftspolitische MaBnahrnen . . . und Selbsthilfe . . . 49 2. 5 Der konjunkturpolitische Aspekt . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 52 2. 51 Konjunkturpolitik und WachsturnsprozeB . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 52 2. 52 Zur Elastizität der Haushaltsgebarung . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 54 2. 53 Längerfristige Baupläne . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 55 5 Vorwort Das Rheinisch-Westfälische Institut für Wirtschaftsforschung befaBt sich seit Be­ ginn des Jahres 1960 mit einer Analyse der Entwicklung und Verfassung des Baumarktes in Nordrhein-Westfalen. Die Forschungsarbeit wird vom Minister­ präsidenten des Landes Nordrhein-Westfalen, Landesamt für Forschung, und von der Wirtschaftsvereinigung Bauindustrie e. V. Nordrhein-Westfalen nnanziell gefördert. Im Rahmen dieser Analyse wurde Anfang 1961 die erste grundlegende Unter­ 1 suchung: Entwicklung und Situation des Baumarktes , veröffentlicht.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages 1-7
Öffentliche Verwaltungen und Baumarkt....Pages 9-29
Die Probleme....Pages 30-56
Back Matter....Pages 57-64




نظرات کاربران