ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Lokale anesthesie in de tandheelkunde

دانلود کتاب بی حسی موضعی در دندانپزشکی

Lokale anesthesie in de tandheelkunde

مشخصات کتاب

Lokale anesthesie in de tandheelkunde

ویرایش: 2 
نویسندگان: , ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 9789031399994, 9789036802314 
ناشر: Bohn Stafleu van Loghum 
سال نشر: 2013 
تعداد صفحات: 219 
زبان: Dutch 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 12 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 35,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب بی حسی موضعی در دندانپزشکی: دندانپزشکی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 10


در صورت تبدیل فایل کتاب Lokale anesthesie in de tandheelkunde به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب بی حسی موضعی در دندانپزشکی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب بی حسی موضعی در دندانپزشکی



بی حسی موضعی در دندانپزشکی کتابی کاربردی و خواندنی با نقاشی های آناتومیک با کیفیت بالا و عکس های رنگی است. این یک کار مرجع ضروری برای دندانپزشکان، متخصصان مراقبت های بهداشت دهان و دندان و کسانی است که برای این کار مطالعه می کنند.

این کتاب اطلاعات عملی زیادی در مورد نحوه انجام بیهوشی و نواحی داخل دهانی که با روش های مختلف بیهوش می شوند، ارائه می دهد.

اهمیت این عمل را به سختی می توان دست کم گرفت. بی حسی موضعی از یک طرف تضمین می کند که بیمار بتواند به راحتی و بدون درد تحت درمان دندانپزشکی قرار گیرد و از طرف دیگر دندانپزشک را قادر می سازد تا این درمان را با آرامش و تمرکز انجام دهد. دانش کامل آناتومی، فارماکولوژی و روشی که در آن بیهوشی باید در بزرگسالان و کودکان انجام شود برای این امر ضروری است. آگاهی از عوارض موضعی و سیستمیک و استفاده از بی حسی موضعی در بیمارانی که از نظر پزشکی در معرض خطر هستند نیز ضروری است.

فصل جدیدی در مورد بیهوشی به کمک رایانه به این نسخه دوم، کاملاً اصلاح شده، اضافه شده است. علاوه بر این، در مکان‌های مختلف به جنبه‌های ایمنی، محیط زیست و عقیم‌سازی توجه صریح شده است و تکنیک‌های بیهوشی جدید نیز مورد بحث قرار گرفته است. فصل جدیدی در مورد بیهوشی کنترل‌شده توسط کامپیوتر به این ویرایش دوم، کاملاً اصلاح‌شده، اضافه شده است. علاوه بر این، در جاهای مختلف توجه آشکاری به جنبه‌های ایمنی، محیط زیست و عقیم‌سازی شده است و تکنیک‌های بیهوشی جدید نیز مورد بحث قرار گرفته است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Lokale anesthesie in de tandheelkunde is een leesbaar praktijkboek met kwalitatief hoogwaardige anatomische tekeningen en foto's in kleur. Het is een onmisbaar naslagwerk voor tandartsen, mondzorgkundigen en degenen die hiervoor studeren.

Het boek geeft veel praktische informatie over de wijze waarop anesthesie kan worden toegediend en over de intraorale gebieden die bij toepassing van de verschillende methoden zijn verdoofd.

De betekenis van deze handeling kan nauwelijks worden onderschat. Enerzijds zorgt lokale anesthesie ervoor dat de patiënt comfortabel en pijnvrij een tandheelkundige behandeling kan ondergaan, anderzijds stelt het de tandarts in staat deze behandeling rustig en geconcentreerd uit te voeren. Grondige kennis van de anatomie, de farmacologie en de wijze waarop de verdoving moet worden toegediend bij volwassenen en kinderen, is daarvoor onmisbaar. Ook dient men te beschikken over kennis van de lokale en systemische complicaties en het gebruik van lokale verdoving bij medisch gecompromitteerde patiënten.

Aan deze tweede, geheel herziene, druk is een nieuw hoofdstuk over computergestuurde anesthesie toegevoegd. Daarnaast is op verschillende plaatsen nadrukkelijk aandacht besteed aan aspecten van veiligheid, milieu en steriliteit en komen ook nieuwe anesthesietechnieken aan de orde.Aan deze tweede, geheel herziene, druk is een nieuw hoofdstuk over computergestuurde anesthesie toegevoegd. Daarnaast is op verschillende plaatsen nadrukkelijk aandacht besteed aan aspecten van veiligheid, milieu en steriliteit en komen ook nieuwe anesthesietechnieken aan de orde.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages I-XIV
Pijn en prikkelgeleiding....Pages 1-18
Anatomie van de nervus trigeminus....Pages 19-35
Farmacologie van lokaal anesthetica....Pages 37-53
Algemene praktische aspecten....Pages 55-73
Lokale anesthesie in de bovenkaak....Pages 75-90
Lokale anesthesie in de onderkaak....Pages 91-108
Aanvullende anesthesietechnieken....Pages 109-119
Computergestuurde lokale anesthesie....Pages 121-131
Lokale anesthesie bij kinderen....Pages 133-154
Lokale complicaties....Pages 155-167
Systemische complicaties....Pages 169-181
Risicopatiënten....Pages 183-195
Juridische aspecten....Pages 197-212
Back Matter....Pages 213-216




نظرات کاربران