ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Achieving Excellence in Stakeholder Management

دانلود کتاب دستیابی به تعالی در مدیریت ذینفعان

Achieving Excellence in Stakeholder Management

مشخصات کتاب

Achieving Excellence in Stakeholder Management

ویرایش:  
نویسندگان: , , ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 9783540002550, 9783540246923 
ناشر: Springer Berlin Heidelberg 
سال نشر: 2003 
تعداد صفحات: 153 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 3 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 44,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 17


در صورت تبدیل فایل کتاب Achieving Excellence in Stakeholder Management به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب دستیابی به تعالی در مدیریت ذینفعان نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب دستیابی به تعالی در مدیریت ذینفعان



امروزه مدیریت ذینفعان اصطلاحی است که معمولاً برای توصیف سیاست در قبال همه گروه‌های ذینفعی که در یک شرکت یا مؤسسه سهام دارند استفاده می‌شود، اما سؤال مهم این است که چگونه می‌توان این مفهوم را به بهترین وجه در زمینه یک شرکت به کار برد. در این کتاب، شرکت‌هایی که از ابزار مدیریت ذینفعان استفاده می‌کنند، گزارش دست اول خود را از این که چگونه این ابزار آنها را قادر می‌سازد تا عملکرد ذینفعان خود را با موفقیت اندازه‌گیری، نظارت و مدیریت کنند، ارائه می‌دهند. تجربه این شرکت‌ها نشان می‌دهد که چگونه در بخش‌ها و کشورهای مختلف، روابط قوی با مشتری، کارکنان متعهد و روابط موفق با تامین‌کنندگان می‌تواند برای ماندن در خط مقدم اقتصاد جهانی امروز ایجاد شود. مشارکت‌های شرکت با مقالات تخصصی درباره موضوعات تجاری فعلی مانند روش‌های سنجش عملکرد، کارت امتیازی متوازن و روش‌های داده کاوی تکمیل می‌شود.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Today, Stakeholder Management is a term commonly used to describe the policy towards all interest groups that have a stake in a company or an institution, but the crucial question is how this concept can be best applied to a company's context. In this book, companies using a Stakeholder Management tool give their first-hand account of how this tool enables them to successfully measure, monitor and manage their stakeholders' performance. The experience of these companies highlights how across different sectors and countries strong customer relationships, committed employees and successful relationships with suppliers can be created to stay at the forefront of today's global economy. Company contributions are complemented by expert articles about current business topics such as Performance Measurement, Balanced Scorecard and Data Mining methodologies.



فهرست مطالب


Content:
Front Matter....Pages I-VIII
Introduction From Customer Satisfaction via Stakeholder Management to the Balanced Scorecard....Pages 1-7
From Customer Satisfaction to Customer Loyalty: The experience of the Michelin and NFO Infratest Workshop....Pages 9-16
What makes TRI*M Methodology effective in improving quality?....Pages 17-24
Research on Czech Telecom Customer Retention....Pages 25-29
Haspa Quality — from Customer Satisfaction to Customer Retention....Pages 31-48
Measuring organizational commitment in merging companies with NFO TRI*M....Pages 49-56
Setting up a Customer Retention System for a major bank in Germany....Pages 57-83
Data Matching and Data Mining with EX� A� MINE: putting TRI*M results into immediate action....Pages 85-103
Company-specific deployment of TRI*M results....Pages 105-112
The Customer Retention Index as a marketing performance measurement tool for trade fairs....Pages 113-123
Auditing firms today and tomorrow....Pages 125-140
A memorable meeting....Pages 141-151




نظرات کاربران