دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: نویسندگان: Dr. Margit Huber, Dr. Joachim Scharioth (auth.), Dr. Joachim Scharioth, Dr. Margit Huber (eds.) سری: ISBN (شابک) : 9783540002550, 9783540246923 ناشر: Springer Berlin Heidelberg سال نشر: 2003 تعداد صفحات: 153 زبان: English فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 3 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Achieving Excellence in Stakeholder Management به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب دستیابی به تعالی در مدیریت ذینفعان نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
امروزه مدیریت ذینفعان اصطلاحی است که معمولاً برای توصیف سیاست در قبال همه گروههای ذینفعی که در یک شرکت یا مؤسسه سهام دارند استفاده میشود، اما سؤال مهم این است که چگونه میتوان این مفهوم را به بهترین وجه در زمینه یک شرکت به کار برد. در این کتاب، شرکتهایی که از ابزار مدیریت ذینفعان استفاده میکنند، گزارش دست اول خود را از این که چگونه این ابزار آنها را قادر میسازد تا عملکرد ذینفعان خود را با موفقیت اندازهگیری، نظارت و مدیریت کنند، ارائه میدهند. تجربه این شرکتها نشان میدهد که چگونه در بخشها و کشورهای مختلف، روابط قوی با مشتری، کارکنان متعهد و روابط موفق با تامینکنندگان میتواند برای ماندن در خط مقدم اقتصاد جهانی امروز ایجاد شود. مشارکتهای شرکت با مقالات تخصصی درباره موضوعات تجاری فعلی مانند روشهای سنجش عملکرد، کارت امتیازی متوازن و روشهای داده کاوی تکمیل میشود.
Today, Stakeholder Management is a term commonly used to describe the policy towards all interest groups that have a stake in a company or an institution, but the crucial question is how this concept can be best applied to a company's context. In this book, companies using a Stakeholder Management tool give their first-hand account of how this tool enables them to successfully measure, monitor and manage their stakeholders' performance. The experience of these companies highlights how across different sectors and countries strong customer relationships, committed employees and successful relationships with suppliers can be created to stay at the forefront of today's global economy. Company contributions are complemented by expert articles about current business topics such as Performance Measurement, Balanced Scorecard and Data Mining methodologies.
Content:
Front Matter....Pages I-VIII
Introduction From Customer Satisfaction via Stakeholder Management to the Balanced Scorecard....Pages 1-7
From Customer Satisfaction to Customer Loyalty: The experience of the Michelin and NFO Infratest Workshop....Pages 9-16
What makes TRI*M Methodology effective in improving quality?....Pages 17-24
Research on Czech Telecom Customer Retention....Pages 25-29
Haspa Quality — from Customer Satisfaction to Customer Retention....Pages 31-48
Measuring organizational commitment in merging companies with NFO TRI*M....Pages 49-56
Setting up a Customer Retention System for a major bank in Germany....Pages 57-83
Data Matching and Data Mining with EX� A� MINE: putting TRI*M results into immediate action....Pages 85-103
Company-specific deployment of TRI*M results....Pages 105-112
The Customer Retention Index as a marketing performance measurement tool for trade fairs....Pages 113-123
Auditing firms today and tomorrow....Pages 125-140
A memorable meeting....Pages 141-151