ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Untersuchungen über die Zahnfußtragfähigkeit von Kegelradgetrieben

دانلود کتاب مطالعاتی درباره ظرفیت بارگذاری ریشه دندان از جعبه دنده های بوش

Untersuchungen über die Zahnfußtragfähigkeit von Kegelradgetrieben

مشخصات کتاب

Untersuchungen über die Zahnfußtragfähigkeit von Kegelradgetrieben

ویرایش: 1 
نویسندگان: , ,   
سری: Forschungsberichte des Landes Nordrhein-Westfalen 2500 
ISBN (شابک) : 9783531025001, 9783322882905 
ناشر: VS Verlag für Sozialwissenschaften 
سال نشر: 1975 
تعداد صفحات: 101 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 4 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 45,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب مطالعاتی درباره ظرفیت بارگذاری ریشه دندان از جعبه دنده های بوش: مهندسی، عمومی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 9


در صورت تبدیل فایل کتاب Untersuchungen über die Zahnfußtragfähigkeit von Kegelradgetrieben به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب مطالعاتی درباره ظرفیت بارگذاری ریشه دندان از جعبه دنده های بوش نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب مطالعاتی درباره ظرفیت بارگذاری ریشه دندان از جعبه دنده های بوش

مراحل چرخ دنده مخروطی در ساخت و ساز انتقال قدرت زمانی استفاده می شود که انتقال حرکات چرخشی و گشتاور بین دو شفت متقاطع با کمترین تلفات ممکن مهم است. از نقطه نظر اقتصادی، این چرخ دنده ها باید نیاز به حداکثر انتقال قدرت را با بیشترین قابلیت اطمینان عملیاتی ممکن و کمترین حجم ساخت ممکن برآورده کنند. علاوه بر طراحی عملکردی و تولید محور، ابعاد قابل اطمینان عملیاتی گیربکس بنابراین مهمترین وظیفه در منطقه طراحی است. در عمل، هنگام طراحی یک چرخ دنده، طراح اغلب تجربه راه حل های مربوط به مشکل را دارد، اما او فقط از طریق آزمایش فنی یا از طریق محاسبه دقیق، اطلاعات دقیقی در مورد ویژگی های خاص طرح جدید به دست می آورد. بهترین راه حل زمان بر و پرهزینه است، به طوری که به طور کلی فقط می توان از آن برای سری های بسیار بزرگ استفاده کرد. از طرف دیگر، محاسبات امکان ویژگی های خاصی از انتقال را ارائه می دهد که برای اهمیت عملکرد آن تعیین کننده هستند، بدون تعیین بیش از حد. موفقیت یا شکست چنین رویکردی تا حد زیادی به این بستگی دارد که چگونه روابط گاه پیچیده با روش‌های محاسباتی مورد استفاده برآورده می‌شوند. بنابراین توسعه و بهبود روش محاسبه مربوطه یک نگرانی اصلی برای افزایش کارایی است. درایوهای دنده


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Kegelradstufen werden im Leistungsgetriebebau dann einge­ setzt, wenn es darauf ankommt, Drehbewegungen und Drehmo­ mente zwischen zwei sich kreuzenden Wellen bei moglichst geringen Leistungsverlusten zu Ubertragen. Unter den Gesichtspunkten der Wirtschaftlichkeit haben die­ se Getriebe die Forderung nach einer maximalen Leistungs­ Ubertragung bei groBtmoglicher Betriebssicherheit und ge­ ringst moglichem Bauvolumen zu erfUllen. Neben der funktionsgerechten und fertigungstechnisch gUnsti­ gen Gestaltung ist die betriebssichere Dimensionierung der Getriebe daher die wichtigste Aufgabe 'im Konstruktionsbe­ reich. In der Praxis liegen dem Konstrukteur beim Entwurf eines Getriebes zwar h~ufig Erfahrungen von verwandten Problemlosungen vor" genaue Informationen Uber die spezi­ fischen Eigenschaften der Neukonstruktion erhlHt er jedoch erst durch die versuchstechnische Erprobung oder durch - ne bis ins Detail gehende Berechnung. Die experimentelle Analyse mehrerer Getriebevarianten im Hinblick auf die beste Losung ist zeitraubend und teuer, so daB sie im all­ gemeinen nur bei sehr groBen Serien angewandt werden kann. DemgegenUber bietet die Berechnung die Moglichkeit, bestimm­ te Eigenschaften des Getriebes, die fUr seine Leistungsf~hig­ keit von entscheidender Bedeutung sind, ohne allzu groBen Kostenaufwand zu bestimmen. Erfolg oder MiBerfolg einer solchen Vorgehensweise h~ngt allerdings in starkem MaBe da­ von ab, wie genau die teilweise komplizierten Zusammenh~nge durch die angewandten Berechnungsverfahren getroffen werden. Die Entwicklung und Verbesserung der einschl~gigen Berech­ nungsverfahren ist daher ein zentrales Anliegen zur Erhohung der Wirtschaftlichkeit von Zahnradgetrieben.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-vii
Einleitung....Pages 1-6
Lastbedingte Verformungen und Tragbildverlagerungen in Kegelradgetrieben....Pages 6-15
Untersuchung der Zahnfußtragfähigkeit von Kegelradgetrieben....Pages 15-34
Berechnung der Kegelradgeometrie....Pages 34-55
Berechnung von Verformungen und Spannungen....Pages 55-63
Berechnung des Geometrieeinflusses auf die Zahnspannungen....Pages 63-87
Literaturverzeichnis....Pages 88-92
Back Matter....Pages 93-94




نظرات کاربران