ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Tackling the Inverse Problem for Non-Autonomous Systems: Application to the Life Sciences

دانلود کتاب رفع مشکل معکوس برای سیستم های غیر خودمختار: کاربرد در علوم زندگی

Tackling the Inverse Problem for Non-Autonomous Systems: Application to the Life Sciences

مشخصات کتاب

Tackling the Inverse Problem for Non-Autonomous Systems: Application to the Life Sciences

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری: Springer Theses 
ISBN (شابک) : 9783319007526, 9783319007533 
ناشر: Springer International Publishing 
سال نشر: 2014 
تعداد صفحات: 145 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 32,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب رفع مشکل معکوس برای سیستم های غیر خودمختار: کاربرد در علوم زندگی: فیزیک آماری، سیستم های دینامیکی و پیچیدگی، نظریه احتمالات و فرآیندهای تصادفی، فیزیک نظری، ریاضی و محاسباتی، ریاضیات. Appl. در علوم محیطی، برنامه کامپیوتری. در علوم زیستی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 11


در صورت تبدیل فایل کتاب Tackling the Inverse Problem for Non-Autonomous Systems: Application to the Life Sciences به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب رفع مشکل معکوس برای سیستم های غیر خودمختار: کاربرد در علوم زندگی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب رفع مشکل معکوس برای سیستم های غیر خودمختار: کاربرد در علوم زندگی



این پایان نامه روش جدیدی را برای دنبال کردن برهمکنش های در حال تکامل بین سیستم های نوسانی جفت شده از نوع که در طبیعت فراوان است ارائه می دهد. نمونه ها از سطح زیر سلولی، اکوسیستم ها، از طریق پویایی آب و هوا، تا حرکت سیارات و ستارگان را شامل می شود. چنین سیستم هایی به طور متقابل تعامل می کنند، ساعت های داخلی خود را تنظیم می کنند، و به همین ترتیب ممکن است بین حالت های همگام و غیر همگام حرکت کنند. این پایان نامه روشی را برای استفاده از استنتاج بیزی برای بهره برداری از حضور نوسانات تصادفی توصیف می کند، بنابراین این فرآیندها را با جزئیات بی سابقه ای تجزیه و تحلیل می کند. ابتدا تئوری اساسی اسیلاتورهای برهمکنش که فرکانس آنها ثابت نیست را توسعه می دهد و سپس آن را به عنوان مثال در قلب و ریه های انسان اعمال می کند. عملکرد کوپلینگ آنها را می توان برای پیگیری با دقت زیاد انتقال به داخل و خارج از همگام سازی استفاده کرد. روش توصیف شده پتانسیل روشن کردن روند پیری و همچنین بهبود تشخیص در قلب، بیهوشی و علوم اعصاب را دارد و بینش هایی را در مورد طیف گسترده ای از فرآیندهای طبیعی ارائه می دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This thesis presents a new method for following evolving interactions between coupled oscillatory systems of the kind that abound in nature. Examples range from the subcellular level, to ecosystems, through climate dynamics, to the movements of planets and stars. Such systems mutually interact, adjusting their internal clocks, and may correspondingly move between synchronized and non-synchronized states. The thesis describes a way of using Bayesian inference to exploit the presence of random fluctuations, thus analyzing these processes in unprecedented detail. It first develops the basic theory of interacting oscillators whose frequencies are non-constant, and then applies it to the human heart and lungs as an example. Their coupling function can be used to follow with great precision the transitions into and out of synchronization. The method described has the potential to illuminate the ageing process as well as to improve diagnostics in cardiology, anesthesiology and neuroscience, and yields insights into a wide diversity of natural processes.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xv
Introduction....Pages 1-8
Theoretical Background: Non-Autonomous Systems and Synchronization....Pages 9-35
Bayesian Inference of Time-Evolving Coupled Systems in the Presence of Noise....Pages 37-74
Application to Life Sciences....Pages 75-108
Analogue Simulation and Synchronization Analysis of Non-Autonomous Oscillators....Pages 109-117
Conclusion....Pages 119-122
Back Matter....Pages 123-135




نظرات کاربران