دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 1 نویسندگان: Vincent C. H. Tong (auth.), Vincent C. H. Tong (eds.) سری: Innovations in Science Education and Technology 21 ISBN (شابک) : 9789400769427, 9789400769434 ناشر: Springer Netherlands سال نشر: 2014 تعداد صفحات: 331 زبان: English فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 7 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب تحقیقات و دستیابی به علوم زمین: مدارس و مشارکتهای عمومی: آموزش علوم، علوم زمین، عمومی، فناوری آموزشی، آموزش عالی
در صورت تبدیل فایل کتاب Geoscience Research and Outreach: Schools and Public Engagement به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب تحقیقات و دستیابی به علوم زمین: مدارس و مشارکتهای عمومی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
از انرژی و منابع آب گرفته تا بلایای طبیعی، و از تغییر الگوهای
آب و هوایی تا تکامل اعماق زمین، تحقیقات علوم زمین به طرق
مختلف و در سطوح مختلف بر زندگی مردم تأثیر میگذارد. این کتاب
یک دیدگاه بین رشته ای تحریک کننده در مورد رابطه مهم بین
تحقیقات علوم زمین و فعالیت های توسعه برای مدارس و برای عموم
مردم ارائه می دهد.
مشارکتکنندگان - دانشگاهیان، دانشمندان پژوهشی، مربیان علوم و
مربیان برنامههای توسعهای - برنامههای توسعه را از سراسر
جهان توصیف و ارزیابی میکنند. بخشی با عنوان رویکردهای میدانی
شامل یک فصل است که ابتکاری را برای مشارکت جوامع آلاسکا و
دانشآموزان در تحقیق و فصلی دیگر در مورد یادگیری مبتنی بر
مشکل در محیط میدانی شرح میدهد. بخش رویکردهای آنلاین راه های
ارتباط دانش آموزان و دانشمندان را با استفاده از انجمن های
آنلاین مورد بحث قرار می دهد. استفاده از وب و رسانه های
اجتماعی، از جمله دانشگاه سازمان ملل متحد و تجربه آن در طراحی
یک مجله وب حاوی تحقیقات علوم زمین؛ و کلیپ های ویدئویی در
زمینه علوم زمین دریایی که توسط دانشجویان و دانشمندان ایجاد
شده است. بخش رویکردهای مبتنی بر کارگاه و آزمایشگاه شامل یک
فصل در مورد آموزش زمینشناسی به دانشآموزان دبیرستانی است و
فصلی دیگر در مورد برنامه فعالیتهای خارج از مدرسه در مورد
هواشناسی توضیح میدهد. بخش طراحی برنامه فصل هایی را در مورد
ادغام تحقیقات علوم زمین در آموزش ابتدایی و متوسطه، در مورد
راه های ارتباط بین تحقیقات با آموزش علوم در سطح دبیرستان و
استفاده از داده های علوم زمین آنلاین از دریاچه های بزرگ ارائه
می دهد. بخش پایانی، ارتقاء توسعه تحقیقاتی تقویتشده، فصلهایی
را در مورد آموزش گسترش علوم زمین با جامعه محلی توسط یک
دانشگاه پیشرو با پژوهش فشرده، و در مورد استفاده از تحقیقات
برای ترویج اقدام در توسعه حرفهای علوم زمین برای معلمان مدارس
ارائه میکند.تحقیقات علوم زمین و توسعه: مدارس و مشارکت
عمومیبه محققان علوم زمین که مایل به ترویج کار خود فراتر
از دانشگاه هستند، سود خواهند برد. برای کسانی که به دنبال
بودجه تحقیقاتی از آژانسها هستند، راهنمایی میکند، که به طور
فزایندهای درخواست طرحهای دقیق برای فعالیتهای فراگیر در
طرحهای تحقیقاتی میکنند. سیاستگذاران، مربیان و دانشمندانی که
در موزهها، جوامع دانشآموز و سازمانهای عمومی کار میکنند و
مایل به گسترش مشارکت هستند نیز این کتاب را مفید میدانند.
این کتاب همراه با جلد همراه «تحقیقات و آموزش علوم زمین: تدریس در دانشگاهها»، نقش کلیدی تحقیقات علوم زمین را در طیف وسیعی از محیطهای آموزشی ایفا میکند.< /i>
From energy and water resources to natural disasters, and
from changing climatic patterns to the evolution of the
Earth’s deep interior, geoscience research affects people’s
lives in many ways and on many levels. This book offers a
stimulating cross-disciplinary perspective on the important
relationship between geoscience research and outreach
activities for schools and for the general public.
The contributors – academics, research scientists, science
educators and outreach program educators – describe and
evaluate outreach programs from around the world. A section
entitled Field-based Approaches includes a chapter describing
an initiative to engage Alaskan communities and students in
research, and another on problem-based learning in the field
setting. The Online Approaches section discusses ways to
connect students and scientists using online forums; use of
the web and social media, including the United Nations
University and its experience with the design of a web
magazine featuring geoscience research; and video clips on
marine geoscience created by students and scientists. The
section on Workshop and Laboratory-based Approaches includes
a chapter on teaching geochronology to high school students,
and another describing an extracurricular school activity
program on meteorology. The Program Design section presents
chapters on Integrating Geoscience Research in Primary and
Secondary Education, on ways to bridge research with science
education at the high school level, and on use of online
geoscience data from the Great Lakes. The concluding section,
Promoting Research-enhanced Outreach, offers chapters on
Geoscience Outreach Education with the local community by a
leading research-intensive university, and on the use of
research to promote action in Earth science professional
development for schoolteachers.Geoscience Research and
Outreach: Schools and Public Engagement will benefit
geoscience researchers who wish to promote their work beyond
academia. It offers guidance to those seeking research
funding from agencies, which increasingly request detailed
plans for outreach activities in research proposals.
Policymakers, educators and scientists working in museums,
learned societies and public organizations who wish to widen
participation will also find this book useful.
Together with the companion volume Geoscience Research and Education: Teaching at Universities, this book showcases the key role that geoscience research plays in a wide spectrum of educational settings.
Front Matter....Pages i-ix
Front Matter....Pages 1-1
Geoscience and Educational Research in Outreach Activities....Pages 3-9
Perceptions of Time Matter: The Importance of Geoscience Outreach....Pages 11-15
Front Matter....Pages 17-17
Engaging Alaska Communities and Students in Cryospheric Research....Pages 19-45
The Salish Sea Expedition: Science Outreach from the Gangplank....Pages 47-54
Problem-Based Learning in the Field Setting....Pages 55-77
Front Matter....Pages 79-79
From Local to EXtreme Environments (FLEXE): Connecting Students and Scientists in Online Forums....Pages 81-89
Communicating Scientific Research Through the Web and Social Media: Experience of the United Nations University with the Our World 2.0 Web Magazine....Pages 91-101
Marine Geosciences from a Different Perspective: “Edutainment” Video Clips by Pupils and Scientists....Pages 103-119
Small, Subject-Oriented Educational Resource Gateways: What Are Their Roles in Geoscience Education?....Pages 121-142
Front Matter....Pages 143-143
The European Experience of Educational Seismology....Pages 145-170
EARTHTIME: Teaching Geochronology to High School Students in the USA....Pages 171-189
Little Meteorological Workshop: An Extracurricular School Activity for Pupils....Pages 191-202
Grasping Deep Time with Scaled Space in Personal Environs....Pages 203-223
Front Matter....Pages 225-225
Integrating Geoscience Research in Primary and Secondary Education....Pages 227-250
Bridging Scientific Research and Science Education in High Schools Through Authentic and Simulated Science Experiences....Pages 251-271
Using Guided Inquiry Tools with Online Geosciences Data from the Great Lakes....Pages 273-292
Front Matter....Pages 293-293
Communicating Climate Science from a Data-Centered Perspective....Pages 295-301
Geoscience Outreach Education with the Local Community....Pages 303-309
Using Research to Promote Action in Earth Science Professional Development for Teachers....Pages 311-333
Back Matter....Pages 335-340