ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Steuerung in Dienstleistungsnetzwerken: Ein Ansatz für ein integriertes Qualitätsinformationssystem

دانلود کتاب کنترل در شبکه های خدماتی: رویکردی برای یک سیستم اطلاعاتی با کیفیت یکپارچه

Steuerung in Dienstleistungsnetzwerken: Ein Ansatz für ein integriertes Qualitätsinformationssystem

مشخصات کتاب

Steuerung in Dienstleistungsnetzwerken: Ein Ansatz für ein integriertes Qualitätsinformationssystem

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری: Advances in Information Systems and Business Engineering 
ISBN (شابک) : 9783658035549, 9783658035556 
ناشر: Gabler Verlag 
سال نشر: 2013 
تعداد صفحات: 322 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 4 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 41,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب کنترل در شبکه های خدماتی: رویکردی برای یک سیستم اطلاعاتی با کیفیت یکپارچه: علوم کامپیوتر، عمومی، اقتصاد/علوم مدیریت، عمومی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 24


در صورت تبدیل فایل کتاب Steuerung in Dienstleistungsnetzwerken: Ein Ansatz für ein integriertes Qualitätsinformationssystem به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب کنترل در شبکه های خدماتی: رویکردی برای یک سیستم اطلاعاتی با کیفیت یکپارچه نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب کنترل در شبکه های خدماتی: رویکردی برای یک سیستم اطلاعاتی با کیفیت یکپارچه



​ایمن سازی و بهبود کیفیت یک عامل کلیدی موفقیت برای شبکه های خدماتی است. توجه به اتصالات و تعاملات از اهمیت ویژه ای برخوردار است. بر اساس فرآیند علم طراحی انفورماتیک کسب و کار، مارتینا مسکه یک سیستم اطلاعاتی با کیفیت را مفهوم‌سازی می‌کند که شامل سطوح مربوطه یک شبکه خدماتی و تعاملاتی است که در اینجا در زمینه کنترل کیفیت ایجاد می‌شود. این کار در یک زمینه بین رشته ای بین انفورماتیک کسب و کار، تحقیقات سازمانی و بازاریابی تعبیه شده است. کاربرد عملی سیستم اطلاعات کیفیت با استفاده از شش مطالعه موردی مورد بررسی قرار گرفته است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

​Die Sicherung und Verbesserung der Qualität stellt einen wesentlichen Erfolgsfaktor für Dienstleistungsnetzwerke dar. Dabei ist die Berücksichtigung der Zusammenhänge und Wechselwirkungen von besonderer Bedeutung. Angelehnt an den Design-Science-Prozess der Wirtschaftsinformatik konzeptualisiert Martina Meschke ein Qualitätsinformationssystem, das die relevanten Ebenen eines Dienstleistungsnetzwerkes und die hier entstehenden Wechselwirkungen im Rahmen der Qualitätssteuerung einbezieht. Die Arbeit ist in einen interdisziplinären Kontext zwischen Wirtschaftsinformatik-, Organisations- sowie Marketingforschung eingebettet. Die praktische Anwendbarkeit des Qualitätsinformationssystems wird mittels sechs Fallstudien untersucht.​



فهرست مطالب

Front Matter....Pages I-XIX
Wettbewerbsvorteile durch Qualitätsführerschaft....Pages 1-14
Dienstleistungsnetzwerke als Kontext....Pages 15-50
Steuerung der Qualität in Dienstleistungsnetzwerken....Pages 51-100
Zusammenhänge und Wechselwirkungen bei der Steuerung der Qualität in Dienstleistungsnetzwerken....Pages 101-148
Konzeptualisierung eines integrierten Steuerungsansatzes zur Qualitätssicherung und Qualitätsverbesserung in Dienstleistungsnetzwerken....Pages 149-210
Validierung des Qualitätsinformationssystems....Pages 211-266
Zusammenfassung und Ausblick....Pages 267-274
Back Matter....Pages 275-304




نظرات کاربران