ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Invitation to Didactique

دانلود کتاب دعوت به Didactique

Invitation to Didactique

مشخصات کتاب

Invitation to Didactique

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری: SpringerBriefs in Education 30 
ISBN (شابک) : 9781461481980, 9781461481997 
ناشر: Springer-Verlag New York 
سال نشر: 2014 
تعداد صفحات: 87 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 616 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 44,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب دعوت به Didactique: آموزش و پرورش (عمومی)، آموزش ریاضی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 16


در صورت تبدیل فایل کتاب Invitation to Didactique به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب دعوت به Didactique نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب دعوت به Didactique



​این مقدمه‌ای است بر یک برنامه تحقیقاتی Didactique که از دهه 70 در فرانسه در حال انجام است و اهمیت آن اکنون به طور گسترده شناخته شده است، اما دسترسی به محتوای آن هنوز به زبان انگلیسی آسان نیست. آثار دکتر گای بروسو عمدتاً در زادگاهش فرانسه ترجمه نشده و تا حد زیادی ناشناخته باقی مانده است. این کتاب قفل اسرار Didactique را باز می کند و فرصتی را برای محققان، مربیان معلمان و دانش آموزان فراهم می کند تا با این روش مهم آشنا شوند.

رشته Didactique غنی، عمیق و غنی است. گسترده تا حد زیادی شکل و حتی وجود خود را مدیون انرژی و الهاماتی است که گای بروسو در دهه 1960 وارد آن شد. بسیاری دیگر از آن زمان ایده ها و انرژی های خود را برای تولید یک برنامه تحقیقاتی منحصر به فرد، پر جنب و جوش و چند وجهی اضافه کرده اند. دعوت بهDidactiqueمعرفی عمومی به راحتی در دسترس را در این زمینه فراهم می کند، که به نقاط بالا دست می یابد و عمدتاً بر مشارکت های خود بروسو تمرکز می کند. آموزش کسری ها از طریق موقعیت ها: یک آزمایش بنیادی یک جنبه اساسی دارد و آن را با عمق بسیار بیشتری از چندین منظر بررسی می کند. شرح مفصلی از روش جالبی برای آموزش کسری و اعشار ارائه می دهد که برای هر خواننده ای که از دیدن ریاضیات کودکان لذت می برد جالب باشد. سپس دو جنبه دیگر از توالی درس را بررسی می کند، ابتدا نقش هیجان انگیز و چالش برانگیز معلمان را که رویکردی بسیار ناآشنا را مدیریت می کنند و سپس کل تجربه را در زمینه آن در اولین مراحل توسعه این زمینه بسیار مهم تحقیق قرار می دهد. .


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

​This is an introduction to a Didactique, research program that has been going on in France since the '70s and whose importance is now widely recognized, but whose content is still not easy access to anglophones. The work of Dr. Guy Brousseau has remained largely, in his native France, untranslated and largely unknown. This book will unlock the secrets of Didactique and provide an opportunity for researchers, teacher educators, and students to learn of this important methodology.

The field of Didactique is rich, deep and extensive. To a large extent, it owes its shape and even its existence to the energy and inspiration poured in by Guy Brousseau starting in the 1960's. Many others have since added their ideas and energies to produce a unique, vibrant, multi-faceted research program. Invitation toDidactique provides an easily accessible general introduction to the field, hitting the high spots and focusing largely on the contributions of Brousseau himself. Teaching Fractions through Situations: a Fundamental Experiment takes one fundamental aspect and examines it in a great deal more depth from several perspectives. It gives a detailed description of a particularly interesting way of teaching fractions and decimals which should be interesting to any reader who enjoys seeing children learn mathematics. It then examines two other aspects of the lesson sequence, first describing the exciting and challenging role of the teachers handling a highly unfamiliar approach and then placing the whole experience in its context in the very earliest phases of the development of this very important field of research.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xv
Basic Elements of Didactique ....Pages 1-20
Two Illustrative Examples....Pages 21-35
A Fundamental Situation for Statistics....Pages 37-52
Gaël and the Didactical Contract....Pages 53-63
Glossary of Terms Used in Didactique ....Pages 65-70
Back Matter....Pages 71-74




نظرات کاربران