ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Faszinierende Physik: Ein bebilderter Streifzug vom Universum bis in die Welt der Elementarteilchen

دانلود کتاب فیزیک جذاب: یک نمایش مصور از جهان به جهان ذرات ابتدایی

Faszinierende Physik: Ein bebilderter Streifzug vom Universum bis in die Welt der Elementarteilchen

مشخصات کتاب

Faszinierende Physik: Ein bebilderter Streifzug vom Universum bis in die Welt der Elementarteilchen

ویرایش:  
نویسندگان: , ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 9783642378119, 9783642378126 
ناشر: Springer Berlin Heidelberg 
سال نشر: 2013 
تعداد صفحات: 319 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 24 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 38,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب فیزیک جذاب: یک نمایش مصور از جهان به جهان ذرات ابتدایی: فیزیک، عمومی، علوم عامه، عمومی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 18


در صورت تبدیل فایل کتاب Faszinierende Physik: Ein bebilderter Streifzug vom Universum bis in die Welt der Elementarteilchen به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب فیزیک جذاب: یک نمایش مصور از جهان به جهان ذرات ابتدایی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب فیزیک جذاب: یک نمایش مصور از جهان به جهان ذرات ابتدایی



((Flap front))

از اسرار دنیای کوانتومی تا شفق های قطبی - از سیاهچاله ها تا سیستم GPS - از شتاب دهنده های ذرات، هیگز و ابر تقارن تا آونگ فوکو - این یکی این کتاب سفری جذاب را در میان موضوعات هیجان انگیز و به روز در فیزیک مدرن ارائه می دهد! در یک صفحه دو، یک مقدمه فشرده و کاملاً قابل درک برای یک موضوع و وضعیت تحقیق با تصاویر متعدد به خواننده ارائه می شود - و بنابراین در مجموع حدود 140 موضوع مختلف روشن شده و هر یک به طور مناسب توضیح داده می شود. قدرت ویژه کتاب در زبان واضح و توضیحاتی است که تقریباً به طور کامل بدون فرمول مدیریت می شود - همراه با تصاویر نفس گیر از محققان و مؤسسات مشهوری که در سراسر جهان به دست آمده اند و زیبایی های دنیای ما را به ما نشان می دهند.

((U4))

"تشخیص آنچه که جهان را در هسته خود نگه می دارد" - این چیزی است که بنجامین باهر، یورگ رساگ و کریستین ریبه را به تحصیل در رشته فیزیک سوق داد - و آنها این اشتیاق را برای موضوع خود نشان می دهند. با این کتاب به همه خوانندگان. "فیزیک جذاب" سفری مصور از 140 موضوع فیزیک کلاسیک و مدرن است.

در یک صفحه دوتایی، به خواننده مقدمه ای فشرده از یک موضوع هیجان انگیز ارائه می شود: از شفق های شمالی تا سیاهچاله، از شتاب دهنده های ذرات تا سیستم GPS، از فضا-زمان منحنی تا ابر تقارن، از دوقطبی نوسانی به آونگ فوکو - موضوعات متنوعی مطرح شده و هر کدام با محبت توضیح داده شده است. نقطه قوت ویژه کتاب در زبان روشن و توضیحاتی است که عمدتاً بدون فرمول انجام می شود - همراه با تصاویر نفس گیر که زیبایی دنیای ما را به ما نشان می دهد. کتابی برای ورق زدن و کشف، خواندن و رویاپردازی - به عنوان یک کتاب غیرداستانی دنج اما هوشمندانه، برای تخت خواب، برای میز قهوه، لذت بردن، عاشق شدن و هدیه دادن.

((پشت فلپ))

بنیامین باهر دارای دکترای فیزیک است و در زمینه گرانش کوانتومی حلقه ای تحقیق می کند. او در اوقات فراغت خود دوست دارد فیزیک را به گونه ای توضیح دهد که همه بتوانند آن را بفهمند - و حتی این کار را در تئاتر انجام می دهد. یورگ رساگ دارای مدرک دکتری در فیزیک ذرات نظری است و به عنوان یک نویسنده غیرداستانی موفق در اسپرینگر اسپکتروم، به دلیل توضیحات آسان و واضح از حقایق فیزیکی در کتاب ها و اینترنت شهرت دارد. کریستین ریبه دارای دکترای اخترفیزیک است و یک طراح گرافیک موفق است که به کتاب ساختار خاص خود داده و تصاویر و گرافیک های واضح و جذابی را به آن اضافه کرده است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

((Klappe vorn))

Von den Rätseln der Quantenwelt bis zum Polarlicht – von Schwarzen Löchern bis zum GPS-System – von Teilchenbeschleunigern, dem Higgs und der Supersymmetrie bis zum Foucault'schen Pendel – dieses Buch bietet einen packenden Streifzug durch die spannendsten und aktuellsten Themen der modernen Physik! Auf jeweils einer Doppelseite wird dem Leser dabei mit vielen Bildern ein kompakter und klar verständlicher Einstieg in jeweils ein Thema und den Stand der Forschung geboten – und so insgesamt etwa 140 verschiedene Themen beleuchtet und jedes treffend erläutert. Dabei liegt die besondere Stärke des Buches in der klaren Sprache und den Erklärungen, die nahezu ganz ohne Formeln auskommen – begleitet von atemberaubenden und weltweit eingeholten Bildern renommierter Forscher und Institute, die uns die Schönheit unserer Welt vor Augen führen.

((U4))

'Zu erkennen, was die Welt im Innersten zusammenhält' – das hat auch Benjamin Bahr, Jörg Resag und Kristin Riebe angetrieben, Physik zu studieren – und diese Begeisterung für ihr Fach geben sie mit diesem Buch an alle Leser weiter. 'Faszinierende Physik' ist ein bildreicher Streifzug durch 140 Themen der klassischen und modernen Physik.

Auf jeweils einer Doppelseite wird dem Leser dabei ein kompakter Einstieg in jeweils ein spannendes Thema geboten: Vom Polarlicht bis zum Schwarzen Loch, vom Teilchenbeschleuniger bis zum GPS-System, von der gekrümmten Raumzeit bis zur Supersymmetrie, vom schwingenden Dipol bis zum Foucault'schen Pendel – eine große Vielzahl von Themen wird aufgegriffen und jedes liebevoll erläutert. Dabei liegt die besondere Stärke des Buches in der klaren Sprache und den Erklärungen, die meist ohne Formeln auskommen – begleitet von atemberaubenden Bildern, die uns die Schönheit unserer Welt vor Augen führen. Ein Lesebuch zum Blättern und Entdecken, zum Lesen und Träumen – als gemütliches, aber auch kluges Sachbuch, fürs Bett, für den Couchtisch, zum Genießen, Verlieben und Verschenken.

((Klappe hinten))

Benjamin Bahr ist promovierter Physiker und forscht im Bereich der Schleifen-Quantengravitation. In seiner Freizeit liebt er es, Physik so zu erklären, dass alle sie verstehen - und tritt damit auch schon mal im Theater auf. Jörg Resag hat in theoretischer Teilchenphysik promoviert und ist als erfolgreicher Sachbuchautor bei Springer Spektrum bekannt für seine leicht verständlichen und anschaulichen Erklärungen physikalischer Sachverhalte in Büchern und im Internet. Kristin Riebe ist promovierte Astrophysikerin und erfolgreiche Grafikerin, die dem Buch seine besondere Struktur verliehen hat und es um klare und faszinierende Bilder und Grafiken ergänzte.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages I-XIV
Astronomie und Astrophysik....Pages 1-51
Elektromagnetismus und Licht....Pages 52-77
Mechanik und Thermodynamik....Pages 78-121
Relativitätstheorie....Pages 122-141
Kosmologie....Pages 142-169
Atome und Quantenmechanik....Pages 170-217
Welt der Elementarteilchen....Pages 218-239
Kristalle und andere feste Stoffe....Pages 240-259
Geophysik....Pages 260-273
Grenzen des Wissens....Pages 274-291
Back Matter....Pages 292-304




نظرات کاربران