ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Praxis der Umfrageforschung

دانلود کتاب تمرین تحقیقات پیمایشی

Praxis der Umfrageforschung

مشخصات کتاب

Praxis der Umfrageforschung

ویرایش: 2 
نویسندگان:   
سری: Studienskripten zur Soziologie 
ISBN (شابک) : 9783531135113, 9783663111351 
ناشر: VS Verlag für Sozialwissenschaften 
سال نشر: 2000 
تعداد صفحات: 212 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 10 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 53,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب تمرین تحقیقات پیمایشی: جامعه شناسی، عمومی، نظریه و روش های آماری



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 8


در صورت تبدیل فایل کتاب Praxis der Umfrageforschung به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب تمرین تحقیقات پیمایشی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب تمرین تحقیقات پیمایشی



این کتاب به‌عنوان راهنمای عملی برای جمع‌آوری و ارزیابی داده‌های نظرسنجی علوم اجتماعی در نظر گرفته شده است.
با استفاده از مثال ALLBUS، یک برنامه تحقیقاتی تثبیت‌شده و گسترده در تحقیقات اجتماعی تجربی، و همچنین داده‌های آن و نتایج پژوهش در دسترس عموم علمی، امکانات و مشکلات تحقیق پیمایش تجربی ارائه و مورد بحث قرار گرفت. با این حال، این کتاب در ادعای خود بسیار فراتر از ALLBUS است - ALLBUS موضوع کتاب نیست، بلکه تحقیقات پیمایشی است.
هدف اصلی این کتاب دانشجویان، محققان اجتماعی جوان‌تر و کسانی است که با رویه‌ها، روش‌ها آشنا هستند. و مسائل مربوط به تحقیق پیمایشی کم یا اصلا آشنا نیستند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Das Buch soll ein praxisnaher Leitfaden für die Erhebung und Auswertung sozialwissenschaftlicher Umfragedaten sein.
Am Beispiel des ALLBUS, eines etablierten und weit verbreiteten Forschungsprogramms der empirischen Sozialforschung sowie seiner der wissenschaftlichen Öffentlichkeit zugänglichen Daten und Forschungsergebnisse werden Möglichkeiten und Probleme der empirischen Umfrageforschung vorgestellt und diskutiert. Allerdings geht das Buch in seinem Anspruch weit über den ALLBUS hinaus - nicht der ALLBUS ist das Thema des Buches, sondern die Umfrageforschung.
Das Buch wendet sich in erster Linie an StudentInnen, an jüngere und solche SozialforscherInnen, die mit Verfahren, Methoden und Problemen der Umfrageforschung nur wenig oder überhaupt nicht vertraut sind.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages 1-6
Vorbemerkung....Pages 7-8
Einleitung....Pages 9-10
Entwicklung der Umfrageforschung....Pages 11-16
Replikative Surveys als Instrument zur Messung sozialen Wandels....Pages 17-22
Das Forschungsprogramm ALLBUS....Pages 23-37
Fragenprogramm, Datenerhebung und methodische Probleme....Pages 38-129
Umfragen als Instrument der Beschreibung und Erklärung....Pages 130-186
Über den Zugang zu ALLBUS-Daten....Pages 187-189
Schlusswort....Pages 190-192
Back Matter....Pages 193-211




نظرات کاربران