ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب concrete5 beginner's guide

دانلود کتاب konkret5 راهنمای مبتدی

concrete5 beginner's guide

مشخصات کتاب

concrete5 beginner's guide

ویرایش: 2 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 1782169318, 9781782169321 
ناشر: Packt Publishing 
سال نشر: 2013 
تعداد صفحات: 324 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 6 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 44,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 10


در صورت تبدیل فایل کتاب concrete5 beginner's guide به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب konkret5 راهنمای مبتدی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب konkret5 راهنمای مبتدی

konkret5 یک سیستم مدیریت محتوای متن باز (CMS) برای انتشار محتوا در شبکه جهانی وب و اینترانت است. konkret5 برای سهولت استفاده و برای کاربرانی با مهارت های فنی محدود طراحی شده است. به کاربران امکان می دهد محتوای سایت را مستقیماً از صفحه ویرایش کنند. مدیریت نسخه را برای هر صفحه فراهم می کند و به کاربران اجازه می دهد تصاویر را از طریق یک ویرایشگر تعبیه شده در صفحه ویرایش کنند. konkret5 راهنمای مبتدی همه چیزهایی را که برای راه اندازی و راه اندازی سایت خود در کمترین زمان نیاز دارید به شما نشان می دهد. سپس یاد خواهید گرفت که چگونه ظاهر آن را تغییر دهید قبل از اینکه تمام آنچه را که برای افزودن عملکرد سفارشی به konkret5 نیاز دارید، بیابید. konkret5 راهنمای مبتدی با نصب شروع می شود، سپس ظاهر و احساس را سفارشی می کنید و به افزودن قابلیت های خود ادامه می دهید. بعد از اینکه سایت konkret5 خود را نصب و پیکربندی کردید، نگاهی دقیق تر به تم ها خواهیم داشت و یک طرح ساده را در بتن5 ادغام می کنیم. پس از آن، ما یک بلوک از ابتدا ایجاد می کنیم که می توانید از آن برای مدیریت یک بخش اخبار استفاده کنید. ما همچنین می‌خواهیم دکمه‌ای را به سایت خود اضافه کنیم که می‌توان از آن برای ایجاد یک سند PDF در حین پرواز استفاده کرد. این کتاب همچنین چند نمونه را پوشش می دهد که به شما نشان می دهد چگونه یک پلاگین جی کوئری موجود را ادغام کنید. konkret5 Beginner's Guide کتابی برای توسعه دهندگانی است که به دنبال شروع با konkret5 به منظور ایجاد وب سایت ها و برنامه های کاربردی عالی هستند. رویکرد این یک راهنمای مبتدی است که رویکردی گام به گام و واضح را در پیش می گیرد تا شما را در فرآیند ایجاد و افزودن عملکرد به سایت خود راهنمایی کند. این کتاب برای چه کسی است این کتاب برای توسعه دهندگانی ایده آل است که با HTML و CSS و احتمالاً PHP و همچنین جاوا اسکریپت تجربه کرده اند و می خواهند اولین سایت خود را با بتن 5 بسازند. مقداری دانش از PHP، MySQL یا HTML مفید خواهد بود، اما هیچ تجربه ای با konkret5 انتظار نمی رود.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

concrete5 is an open source content management system (CMS) for publishing content on the World Wide Web and intranets. concrete5 is designed for ease of use, and for users with limited technical skills. It enables users to edit site content directly from the page. It provides version management for every page and allows users to edit images through an embedded editor on the page. concrete5 Beginner's Guide shows you everything you need to get your own site up and running in no time. You will then learn how to change the look of it before you find out all you need to add custom functionality to concrete5. concrete5 Beginner's Guide starts with installation, then you customize the look and feel and continue to add your own functionality. After you've installed and configured your own concrete5 site, we'll have a closer look at themes and integrate a simple layout into concrete5. Afterwards, we're going to build a block from scratch which you can use to manage a news section. We're also going to add a button to our site which can be used to create a PDF document on the fly. This book also covers some examples that show you how to integrate an existing jQuery plugin. concrete5 Beginner's Guide is a book for developers looking to get started with concrete5 in order to create great websites and applications. Approach This is a beginner's guide, which takes a clear, step-by-step approach to guide you through the process of creating and adding functionality to your site. Who this book is for This book is ideal for developers experienced with HTML and CSS and possibly PHP as well as JavaScript, who would like to build their first site with concrete5. Some knowledge of PHP, MySQL, or HTML would be useful, but no experience with concrete5 is expected.





نظرات کاربران