دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
دسته بندی: طراحی وب سایت ویرایش: نویسندگان: Jason Lee Elliott سری: ISBN (شابک) : 1849694109, 9781849694117 ناشر: Packt Publishing سال نشر: 2013 تعداد صفحات: 364 زبان: English فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 4 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب HTML5 Game Development with GameMaker به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب توسعه بازی HTML5 با GameMaker نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
معرفی HTML5 مرورگر وب را به عنوان یک پلت فرم بازی قانونی با پتانسیل نامحدود متحول کرده است. ساخت بازی برای مرورگر هرگز ساده تر از این نبوده است، به خصوص با GameMaker Studio. توسعه دهندگان کنترل کاملی بر مدیریت دارایی، سیستم های داخلی برای فیزیک، ذرات و مسیریابی دارند. علاوه بر این، یک زبان برنامهنویسی و برنامههای افزودنی غنی را برای توسعهدهندگان ارائه میدهد که اکنون همه را قادر میسازد بازیها را بسازند و به سرعت و به راحتی از آنها کسب درآمد کنند. توسعه بازی HTML5 با GameMaker به شما نشان می دهد که چگونه بازی های مبتنی بر مرورگر را با استفاده از مثال های عملی بسازید و منتشر کنید. این کتاب از زبان برنامه نویسی قدرتمند GameMaker استفاده می کند که به شما امکان می دهد اولین بازی خود را در کمترین زمان ایجاد کنید. با استفاده از این راهنما، مجموعه مهارتهای کامل و درک منسجمی از ابزارهای توسعه بازیهایی با پیچیدگی فزاینده ایجاد میکنید، به تدریج تواناییهای کدنویسی خود را افزایش میدهید و آنها را به سطح کاملاً جدیدی میبرید. محیط GameMaker Studio به شما این امکان را می دهد که مستقیماً به ساخت بازی های مبتنی بر مرورگر سریع بپرید و آنها را به صورت آنلاین منتشر کنید. فصلها بر عناصر عملی اصلی، مانند هوش مصنوعی و ایجاد باسهای چالشبرانگیز تمرکز دارند. این کتاب شما را راهنمایی می کند که چگونه از ویژگی های پیشرفته به راحتی و به طور موثر استفاده کنید، این ویژگی ها شامل ساختار داده ها و نشان دادن نحوه ایجاد فیزیک بدن سفت و سخت با توضیحات ساده و مثال های بصری است. در پایان این کتاب، دانش عمیقی از توسعه و انتشار بازیهای آنلاین مبتنی بر مرورگر اجتماعی با GameMaker خواهید داشت. رویکرد این کتاب یک مرجع دوستانه اما انفجاری برای تمام سطوح مهارت، با چندین پروژه پر از اکشن است. شما توانایی ساخت بازی از ابتدا را با یک راهنمای آموزشی عملی جامع توسعه خواهید داد. این کتاب مطمئن است که مجموعه مهارت های شما را به سطح دیگری ارتقا می دهد. این کتاب برای چه کسی است این کتاب برای هر کسی است که علاقه مند به ایجاد بازی های سرگرم کننده و اکشن مرورگر وب با استفاده از GameMaker Studio است. این راهنمای عملی بصری هم برای کاربران مبتدی و هم برای کاربران پیشرفته ای که مایل به ایجاد و انتشار بازی های آنلاین برای به اشتراک گذاشتن با جهان با استفاده از ابزار قدرتمند GameMaker هستند، جذاب است.
The introduction of HTML5 has revolutionized the web browser as a legitimate gaming platform with unlimited potential. Making games for the browser has never been simpler, especially with GameMaker Studio. Developers have full control over asset management, built-in systems for physics, particles and path finding. In addition, it offers a rich scripting language and extensions for developers now enabling everyone to create games and monetize them quickly and easily. HTML5 Game Development with GameMaker will show you how to make and release browser based games using practical examples. This book utilizes GameMaker's powerful scripting language allowing you to create your first game in no time. With this guide you will develop a thorough skill set and a coherent understanding of the tools to develop games of increasing complexity, gradually enhancing your coding abilities and taking them to a whole new level. The GameMaker Studio environment allows you to jump right into building browser based games quickly and releasing them online. The chapters focus on core practical elements, such as, artificial intelligence and creating challenging boss battles. This book guides you on how to use advanced features easily and effectively, these include, data structures and demonstrating how to create rigid body physics with simple explanations and visual examples. By the end of this book you will have an in-depth knowledge of developing and publishing online social browser based games with GameMaker. Approach The book is a friendly but explosive reference for all skill levels, with several action packed projects. You will develop the ability to build games from scratch with a comprehensive practical tutorial guide. This book is assured to boost your skill set to another level. Who this book is for This book is for anyone with a passion to create fun and action packed web browser games using GameMaker Studio. This intuitive practical guide appeals to both beginners and advanced users wanting to create and release online games to share with the world, using the powerful GameMaker tool.