ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب E-Supply-Chain-Management: Grundlagen — Strategien — Praxisanwendungen

دانلود کتاب مدیریت زنجیره تأمین الکترونیکی: مبانی - استراتژیها - برنامه های کاربردی عملی

E-Supply-Chain-Management: Grundlagen — Strategien — Praxisanwendungen

مشخصات کتاب

E-Supply-Chain-Management: Grundlagen — Strategien — Praxisanwendungen

ویرایش: 2 
نویسندگان: , ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 9783409220156, 9783322828736 
ناشر: Gabler Verlag 
سال نشر: 2004 
تعداد صفحات: 303 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 14 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 53,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب مدیریت زنجیره تأمین الکترونیکی: مبانی - استراتژیها - برنامه های کاربردی عملی: تولید / لجستیک / مدیریت زنجیره تامین



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 7


در صورت تبدیل فایل کتاب E-Supply-Chain-Management: Grundlagen — Strategien — Praxisanwendungen به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب مدیریت زنجیره تأمین الکترونیکی: مبانی - استراتژیها - برنامه های کاربردی عملی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب مدیریت زنجیره تأمین الکترونیکی: مبانی - استراتژیها - برنامه های کاربردی عملی



\"E-Supply-Chain-Management" یک نمای کلی سیستماتیک و جامع از برنامه های کاربردی E-SCM در طول زنجیره ارزش ارائه می دهد. با اشاره ای خاص به فناوری های اینترنتی، آخرین زمینه های کاربردی eSCM و کلیه وظایف شرکت مانند لجستیک، بازاریابی، خرید، تولید، فروش و کنترل به صورت کاربردی و واضح با کارت امتیازی متوازن توضیح داده شده است.
علاوه بر شرکت های بزرگ. ارزش ویژه ای برای ارائه نمونه های کاربردی برای شرکت های کوچک و متوسط ​​قائل است. این کتاب همچنین شامل چک لیست هایی با معیارهای ارزیابی، تحلیل هزینه-فایده و مثال های کاربردی برای شرکت های کوچک، متوسط ​​و بزرگ است. فصل های جداگانه به روشی فرآیند محور و بین شرکتی پردازش می شوند. گرافیک‌ها و جداول متعدد، فصل‌هایی که به وضوح طراحی شده‌اند را نشان می‌دهند.
هدف این کتاب، دانشجویان، مدرسان و اساتید مدیریت بازرگانی در آکادمی‌های حرفه‌ای، دانشکده‌های فنی و دانشگاه‌ها و همچنین دست اندرکاران تجارت در حوزه‌های لجستیک، بازاریابی، تدارکات، تولید و کنترل است.
پروفسور دکتر. Helmut H. Wannenwetsch مدیریت زنجیره تامین، تدارکات الکترونیکی، مدیریت مواد و تولید را در دانشگاه آموزش تعاونی مانهایم تدریس می کند، و عضو انجمن فدرال مدیریت مواد و خرید، فرانکفورت است.
ساشا نیکولای در رشته مدیریت بازرگانی تحصیل کرده است. تمرکز بر مدیریت زنجیره تامین است و در حال حاضر در یک موقعیت مسئول در برنامه ریزی تولید و تهیه مواد در Friatec AG، Mannheim است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

"E-Supply-Chain-Management" bietet einen systematischen und umfassenden Überblick über die E-SCM-Anwendungen entlang der Wertschöpfungskette. Unter besonderer Berücksichtigung der Internettechnologien werden die aktuellsten eSCM-Anwendungsfelder sowie alle Unternehmensfunktionen wie Logistik, Marketing, Einkauf, Produktion, Vertrieb und Controlling mit Balanced Scorecard praxisnah und übersichtlich erläutert.
Neben Großbetrieben wird besonderer Wert auf die Darstellung von Anwendungsbeispielen für kleine und mittlere Unternehmen gelegt. Das Buch enthält zusätzlich Checklisten mit Bewertungskriterien, Kosten-Nutzen-Analysen sowie Praxisbeispiele für Klein-, Mittel- und Großbetriebe. Die einzelnen Kapitel werden dabei prozessorientiert und unternehmensübergreifend bearbeitet. Zahlreiche Grafiken und Tabellen veranschaulichen die übersichtlich gestalteten Kapitel.
Das Buch richtet sich an Studenten, Dozenten und Professoren der Betriebswirtschaftslehre an Berufsakademien, Fachhochschulen und Universitäten sowie an Unternehmenspraktiker in den Bereichen Logistik, Marketing, Beschaffung, Produktion und Controlling.
Prof. Dr. Helmut H. Wannenwetsch lehrt Supply Chain Management, eLogistik, Materialwirtschaft und Produktion an der Berufsakademie Mannheim, University of Cooperative Education, und ist Mitglied im Bundesverband Materialwirtschaft und Einkauf, Frankfurt.
Sascha Nicolai hat Betriebswirtschaftslehre mit Schwerpunkt Supply Chain Management studiert und ist derzeit in verantwortlicher Position in der Produktionsplanung und Materialbeschaffung bei der Friatec AG, Mannheim, tätig.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages I-XVII
eSupply Chain Management als strategisches Managementkonzept....Pages 1-11
eSupply Chain Management für Klein-, Mittel- und Großbetriebe....Pages 12-37
eMarketing — Das Internet als Kommunikations- und Distributionskanal....Pages 38-59
Praxisinstrumente für eine erfolgreiche eSCM-Realisierung....Pages 60-89
eProcurement....Pages 90-118
eProduction — Von der Push- zur Pull-Produktion....Pages 119-147
Instandhaltungsmanagement....Pages 148-167
eSales und eService — Added Value-Strategien durch eCommerce....Pages 168-202
eDistribution — Distributionsstrategien im eZeitalter....Pages 203-227
ePayments — Zahlungsverkehr entlang der eSupply Chain....Pages 228-247
eSCM-Scorecard — Controlling im eSupply Chain Management....Pages 248-272
Back Matter....Pages 273-288




نظرات کاربران