ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Marketing Cases from Emerging Markets

دانلود کتاب موارد بازاریابی از بازارهای نوظهور

Marketing Cases from Emerging Markets

مشخصات کتاب

Marketing Cases from Emerging Markets

ویرایش: 1 
نویسندگان: , , ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 9783642368608, 9783642368615 
ناشر: Springer-Verlag Berlin Heidelberg 
سال نشر: 2014 
تعداد صفحات: 159 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 3 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 37,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب موارد بازاریابی از بازارهای نوظهور: بازاریابی، بازارهای نوظهور/جهانی شدن، استراتژی کسب و کار/رهبری، تحقیقات بازار



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 13


در صورت تبدیل فایل کتاب Marketing Cases from Emerging Markets به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب موارد بازاریابی از بازارهای نوظهور نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب موارد بازاریابی از بازارهای نوظهور



علیرغم این واقعیت که کارشناسان اهمیت بازارهای نوظهور را تصدیق می کنند، کمبود مطالعات موردی واقعی به ویژه بر روی مسائل بازاریابی وجود دارد. این کتاب مطالعه موردی به این نیاز می‌پردازد. همچنین در ارائه چارچوبی برای مدرسان و محققان (اعم از دانشگاهی و صنعتی) برای درک پویایی های رخ داده در بازارهای نوظهور مهم و به موقع است. این کتاب از موارد واقعی طولانی و کوتاه با پیچیدگی‌های متفاوت در بخش‌های مختلف از جمله خطوط هوایی، هتل، مد و غیره تشکیل شده است. این موارد برای درک پویایی‌های رخ داده در این کشورها، مسائلی را پوشش می‌دهد که مختص بازارهای نوظهور (از جمله کشورهای BRIC) است. . این کتاب با مطالعات موردی، مجموعه‌ای از سؤالات و مثال‌های بازاریابی واقعی، مزایای منحصربه‌فردی را برای دانشجویان و مربیان بازاریابی در سراسر جهان ارائه می‌کند. برای هر ماژول دوره بازاریابی ضروری است.​


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Despite the fact that experts acknowledge the importance of the emerging markets, there is a dearth of real case studies specially focussed on marketing issues. This case study book addresses that need. It is also important and timely in providing a framework for instructors and researchers (both academic and industry) to understand the dynamics occurring in emerging markets. This book is composed of long and short real cases with varying complexity in different sectors including airlines, hotel, fashion, etc. These will cover issues which are unique to the emerging markets (including the BRIC countries) to understand the dynamics occurring in these countries. With its case studies, collection of questions, and real-life marketing examples, this book offers unique benefits to marketing students and educators across the world. A must-have for every marketing course module.​



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-ix
Front Matter....Pages 1-1
Introduction....Pages 3-6
Front Matter....Pages 7-7
Introduction to Socio-Cultural Influences....Pages 9-11
Case Study 1: Mongoose Lager Beer Eyes up India....Pages 13-16
Case Study 2: KFC in China....Pages 17-23
Case Study 3: Lakme Pure Defense: An Antipollution Cream....Pages 25-29
Case Study 4: IKEA Malaysia and the Halal Food Crisis....Pages 31-33
Front Matter....Pages 35-35
Introduction to Market Orientation and Brand Strategies....Pages 37-39
Case Study 5: Brands: The New Co-stars in Bollywood....Pages 41-44
Case Study 6: Junglee.com: Amazon’s Entry in India....Pages 45-57
Case Study 7: Indonesian Fisheries....Pages 59-65
Case Study 8: Kolkata Knight Riders: Developing a Brand Identity....Pages 67-80
Case Study 9: The National Basketball Association (NBA) in China....Pages 81-86
Front Matter....Pages 87-87
Introduction to Product Development and Market Entry....Pages 89-91
Case Study 10: A Sweet Deal: Cadbury Leads Kraft into Emerging Markets....Pages 93-98
Case Study 11: Marketing of Services: The McDonald’s Way....Pages 99-112
Case Study 12: Shangri-La Hotels Expanding to Non-Asian Markets....Pages 113-116
Case Study 13: Marketing the $35 Akash Tablet....Pages 117-136
Front Matter....Pages 137-137
Introduction to Marketing Communications and Social Media Marketing....Pages 139-142
Case Study 14: Air Asia: Using Social Media to Reach Out to New Customers....Pages 143-147
Case Study 15: It’s More Fun in Philippines: Riding on the Waves of Social Media....Pages 149-157
Front Matter....Pages 137-137
Case Study 16: Cathay Pacific Airways Using LinkedIn for Brand Building....Pages 159-162
Front Matter....Pages 163-163
Conclusion....Pages 165-167




نظرات کاربران