دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 1
نویسندگان: Prof. Dr. rer. nat. Klaus Menzel (auth.)
سری: Mathematik für die Lehrerausbildung
ISBN (شابک) : 9783519027089, 9783322994066
ناشر: Vieweg+Teubner Verlag
سال نشر: 1978
تعداد صفحات: 226
زبان: German
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 5 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب عناصر علوم کامپیوتر: الگوریتم ها در آموزش متوسطه: تدریس و تربیت معلم، مهندسی، عمومی
در صورت تبدیل فایل کتاب Elemente der Informatik: Algorithmen in der Sekundarstufe I به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب عناصر علوم کامپیوتر: الگوریتم ها در آموزش متوسطه نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
رایانهها اکنون یکی از قدرتمندترین ابزارهایی هستند که یک جامعه مدرن میتواند به نفع یا ضرر خود از آن استفاده کند. هر شهروند به طور مستقیم یا غیرمستقیم تحت تأثیر تأثیرات پردازش الکترونیکی داده ها (EDP) در زندگی عمومی، حرفه ای یا خصوصی قرار دارد. وسعت این توسعه همچنان در حال افزایش است. از سوی دیگر، کمبود قابل توجهی در دانش پایه استفاده از سیستم های محاسبات الکترونیکی وجود دارد. کامپیوتر به عنوان نوعی ربات قادر مطلق تلقی می شود که می تواند پذیرش دانشگاه را انکار کند، آینده را پیش بینی کند و گهگاه مرتکب اشتباهات احمقانه شود. ناآگاهی اغلب منجر به قضاوت نادرست می شود. همانطور که نه صرف وجود یک ماشین، بلکه استفاده از آن توسط انسان منجر به یک هدف یا تصادف می شود، عملکرد و خرابی هر کامپیوتر نیز ناشی از برنامه ریزی قبلی توسط یک انسان است. اینکه ما کامپیوتر را دوست داشته باشیم یا نه، این واقعیت را تغییر نمی دهد که هیچ کس نمی تواند کار خود را امروز یا در آینده انجام دهد. همچنین این دلیلی بود که OECD در اوایل سال 1961 توصیه کرده بود که دانش اولیه پردازش داده ها باید در مدارس عمومی تدریس شود. هدف تنها دستیابی به آمادگی بهتر برای تغییر الزامات حرفه ای نیست. دانش اولیه استفاده از رایانه باید به ارزیابی بدون پیش داوری و عینی رایانه به عنوان یک ابزار کمک کند. رایانه دیگر نباید رمز و رازی باشد که اکثر مردم نسبت به آن احساس ناتوانی و مشکوک بودن کنند، بلکه باید به عنوان یک تکه فناوری قدرتمند که می تواند به طور مناسب و انتقادی از آن استفاده شود.
Computer gehören heute zu den leistungsfähigsten Hilfsmitteln, die eine moderne Gesell schaft zu ihrem Nutzen oder Schaden einsetzen kann. Jeder Bürger wird direkt oder indi rekt im öffentlichen, beruflichen oder privaten Leben von den Auswirkungen der elek tronischen Datenverarbeitung (EDV) betroffen. Das Ausmaß dieser Entwicklung ninunt noch ständig zu. Demgegenüber besteht ein erhebliches DefIzit an grundlegenden Kennt nissen der Verwendung von elektronischen Rechenanlagen. Der Computer wird als eine Art allmächtiger Roboter empfunden, der Studienplätze verweigern, die Zukunft pro gnostizieren und gelegentlich auch alberne Fehler begehen kann. Unkenntnis ftihrt oft zu Fehleinschätzungen. So wie nicht die bloße Existenz eines Autos, sondern dessen Ge brauch durch einen Menschen ans Ziel oder zu einem Unfall ftihrt, so gehen die Leistun gen und Fehlleistungen jedes Computers auf die vorherige Programmierung durch einen Menschen zurück. Ob wir Computer mögen oder nicht, ändert wenig daran, daß ihre Arbeit heute und in Zukunft von niemandem geleistet werden kann. Das war auch der Grund, warum die OECD bereits 1961 empfohlen hatte, Grundkenntnisse der Datenverarbeitung in den allgemeinbildenden Schulen zu vermitteln. Damit soll nicht nur eine bessere Vorberei tung auf veränderte berufliche Anforderungen erreicht werden. Grundkenntnisse über den Einsatz von Rechenanlagen sollen zu einer vorurteilsfreien und sachlichen Einschät zung des Hilfsmittels Computer beitragen. Der Computer soll nicht länger ein Mysterium sein, dem die meisten Menschen hilflos und mißtrauisch gegenüberstehen, sondern als ein leistungsfahiges technisches Gerät betrachtet werden, das sachgemäß und kritisch eingesetzt werden kann.
Front Matter....Pages ii-10
Vom Algorithmus zum Computerprogramm....Pages 11-45
Numerische Algorithmen....Pages 45-148
Nichtnumerische Algorithmen....Pages 149-216
Back Matter....Pages 217-225