دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 1
نویسندگان: Christian Krämer (auth.)
سری: DUV: Wirtschaftswissenschaft
ISBN (شابک) : 9783824401635, 9783322961716
ناشر: Deutscher Universitätsverlag
سال نشر: 1993
تعداد صفحات: 527
زبان: German
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 16 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب استراتژی های بازاریابی برای کالاهای تولیدی: اقتصاد/علوم مدیریت، عمومی
در صورت تبدیل فایل کتاب Marketingstrategien für Produktionsgüter به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب استراتژی های بازاریابی برای کالاهای تولیدی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
در پانزده سال گذشته، تحقیقات بازاریابی در آلمان خود را از توجه یک طرفه به کالاهای مصرفی جدا کرده است و اکنون به طور فزاینده ای بازاریابی را برای کاربران سازمانی در نظر گرفته است. با این حال، تا کنون، امکان استراتژی های بازاریابی برای کیفیت محصول - که به عنوان کالاهای مصرفی سرمایه گذاری درک می شود - فقط کمی مورد بررسی قرار گرفته است. کالاهای تولیدی بدون تغییر (اصطلاحاً قطعات) یا پس از پردازش بیشتر (کالاهای نیمه تمام، مواد اولیه، مواد کمکی) وارد یک کالا می شوند یا برای پشتیبانی از فرآیند تولید (مواد عملیاتی) مورد نیاز هستند. نویسنده این کتاب به تفصیل به این موضوع می پردازد که از نظر بازاریابی نسبتاً نادیده گرفته شده است. دغدغه اصلی او نشان دادن روابط بین شرایط خاص بازار و شرکت، استراتژی های بازاریابی مختلف و پیامدهای موفقیت برای بخش کالاهای تولیدی است. یک رویکرد تئوری اقتضایی انتخاب شده است، که به موجب آن کار می تواند به عنوان کمکی به تحقیقات عامل موفقیت که در حال حاضر بسیار مورد بحث قرار گرفته است، دیده شود. مطالعه توسط Dr. کرامر با ترکیبی موفق از پیش نویس های مفهومی با بررسی های تجربی دقیق مشخص می شود. فصل های B. و C. پایه و اساس مفصلی را ارائه می دهند. در ب، چارچوب مشروط انتخاب استراتژی های بازاریابی در بخش کالاهای تولیدی با اشاره نویسنده به عوامل تأثیرگذار محیط کلان، شرایط ساختار و توسعه بازار، عوامل تأثیرگذار در داخل شرکت و ویژگی های آن ارائه شده است. سایر فعالان بازار (کاربران، رقبا و در صورت لزوم واسطه های فروش) وارد می شوند بخش C. بلوکهای سازنده استراتژیهای بازاریابی را به روشی بسیار متفاوت نشان میدهد، که باید با ویژگیهای ویژه مربوط به چارچوب شرایط تطبیق داده شود (خلاصه ص 222 به بعد).
Die absatzwirtschaftliche Forschung in Deutschland hat sich während der letzten fünfzehn Jahre von der einseitigen Konsumgüterbetrachtung gelöst und bezieht inzwischen stärker das Marketing gegenüber institutionellen Verwendern mit ein. Bisher ist dabei jedoch die Möglichkeit von Marketing-Strategien für P r o d u k t i o n s g ü t e verstanden r - als investive Verbrauchsgüter -nur wenig untersucht worden. Produktionsgüter gehen unverändert (sog. Teile) bzw. nach weiterer Bearbeitung (Halbfabrikate, Rohstoffe, Hilfsstoffe) in ein zu erstellendes Gut ein oder werden für die Unterstützung des Fertigungsprozesses benötigt (Betriebsstoffe). Der Verfasser des vorliegenden Buches setzt sich mit diesem aus Marketingsicht relativ vernachlässigten Gegenstandsbereich eingehend auseinander. Sein Haupt anliegen besteht darin, für den Produktionsgütersektor Beziehungen zwischen bestimmten Markt- und Unternehmensbedingungen, verschiedenen Marketing strategien und Erfolgskonsequenzen aufzuzeigen. Es wird also ein kontingenztheo retischer Betrachtungsansatz gewählt, wobei die Arbeit auch als ein Beitrag zur gegenwärtig viel erörterten Erfolgsfaktorenforschung angesehen werden kann. Die Studie von Herrn Dr. Krämer zeichnet sich durch eine geglückte Verknüpfung konzeptioneller Entwürfe mit sorgfältigen empirischen Überprüfungen aus. Die Kapitel B. und C. dienen der ausführlichen Grundlegung. In B. wird der Bedin gungsrahmen für die Wahl von Marketingstrategien im Produktionsgüterbereich dargestellt, wobei der Autor auf Einflußfaktoren der Makro-Umwelt, Gegeben heiten der Marktstruktur und -entwicklung, unternehmensinterne Einflußgrößen sowie Merkmale der übrigen Marktteilnehmer (Verwender, Wettbewerber und ggf. Absatzmittler) eingeht. Abschnitt C. zeigt in sehr differenzierter Weise die Bausteine von Marketingstrategien auf, die den jeweiligen Besonderheiten des Bedingungsrahmens anzupassen sind (zusammenfassend S. 222 ff.).
Front Matter....Pages I-XXVIII
Gegenstand und Aufbau der Arbeit....Pages 1-35
Der Bedingungsrahmen der Strategiewahl im Produktionsgütermarketing....Pages 36-108
Marketingstrategien im Produktionsgütermarketing....Pages 109-263
Empirische Kontingenzanalyse der Strategiewahl in Produktionsgütermärkten....Pages 264-364
Schlußbetrachtung....Pages 365-383
Anhang....Pages 385-463
Back Matter....Pages 465-503