ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Das Mehrproduktunternehmen in einer sich ändernden unsicheren Umwelt

دانلود کتاب شرکت چند محصولی در یک محیط نامشخص در حال تغییر

Das Mehrproduktunternehmen in einer sich ändernden unsicheren Umwelt

مشخصات کتاب

Das Mehrproduktunternehmen in einer sich ändernden unsicheren Umwelt

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری: Wirtschaftswissenschaftliche Beiträge 7 
ISBN (شابک) : 9783790804133, 9783662114315 
ناشر: Physica-Verlag Heidelberg 
سال نشر: 1988 
تعداد صفحات: 219 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 5 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 46,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب شرکت چند محصولی در یک محیط نامشخص در حال تغییر: نظریه اقتصادی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 9


در صورت تبدیل فایل کتاب Das Mehrproduktunternehmen in einer sich ändernden unsicheren Umwelt به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب شرکت چند محصولی در یک محیط نامشخص در حال تغییر نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب شرکت چند محصولی در یک محیط نامشخص در حال تغییر

در این کار، برای اولین بار یک مفهوم خرد نظری و اقتصاد سنجی جامع برای یک شرکت چند محصولی طراحی شده است که در آن تمام متغیرهایی که توسط شرکت قابل کنترل نیستند، تصادفی فرض می شوند. عنصر مرکزی ارائه یک نظریه برای توابع تولید چند کالای تصادفی (jpf) است. در اینجا یک کلاس کلی از jpf ها مشخص می شود که می توان ترکیبات تولید کارآمد مورد انتظار را به صورت تحلیلی تعیین کرد. بنابراین این رویکرد مستقیماً برای طیف وسیعی از کاربردهای تجربی در دسترس است. این تئوری تولید سپس در یک مدل بهینه‌سازی پویا- تصادفی ادغام می‌شود، که از آن استراتژی‌های شرکتی صریح برای شرایط بازار عوامل مختلف و محصول و همچنین نگرش‌های ریسک مشتق می‌شوند. تمام نتایج کلی با استفاده از مثال های خاص توضیح داده شده است. از دیدگاه روش‌شناختی، مسائل بهینه‌سازی تصادفی غیرخطی که فراتر از مدل‌های کنترل تصادفی خطی- درجه دوم شناخته شده هستند را می‌توان با مفهوم ارائه‌شده به صورت تحلیلی حل کرد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

In dieser Arbeit wird erstmals ein umfassendes mikrotheoretisches und ökonometrisch quantifizierbares Konzept für ein Mehrproduktunternehmen entworfen, in dem sämtliche vom Unternehmen nicht steuerbaren Größen als stochastisch angenommen werden. Das zentrale Element bildet die Bereitstellung einer Theorie für stochastische Mehrgüterproduktionsfunktionen (jpf). Hier wird eine allgemeine Klasse von jpf's spezifiziert, für die die erwarteten effizienten Produktionskombinationen auf analytischem Wege ermittelt werden können. Damit steht dieser Ansatz einem breiten Spektrum empirischer Anwendungen direkt zur Verfügung. Diese Produktionstheorie wird anschließend in ein stochastisch-dynamisches Optimierungsmodell eingegliedert, aus dem für verschiedene Faktor- und Produktmarktgegebenheiten sowie Risikoeinstellungen explizite Unternehmensstrategien hergeleitet werden. Sämtliche allgemeinen Ergebnisse werden dabei anhand von konkreten Beispielen erläutert. Unter methodischen Aspekten können mit dem vorgestellten Konzept über die bekannten linear-quadratischen stochastischen Kontrollmodelle hinausgehende nicht-lineare stochastische Optimierungsprobleme analytisch gelöst werde.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages I-IX
Einleitung....Pages 1-4
Eine Stochastische Formulierung der „Joint Production Function“....Pages 5-48
Der Modellrahmen Für Ein Stochastisch-Dynamisches Optimierungsmodell Eines Mehrproduktunternehmens....Pages 49-71
Die Inputseite des Mehrproduktunternehmens....Pages 72-105
Die Outputseite des Mehrproduktunternehmens bei Stochastischen Produktpreisen....Pages 106-139
Die Outputseite des Mehrproduktunternehmens bei Stochastischen Produktnachfragefunktionen....Pages 140-194
Zusammenfassung....Pages 195-197
Back Matter....Pages 198-209




نظرات کاربران