ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Handelsrecht für das Versicherungswesen

دانلود کتاب قانون تجارت برای بیمه

Handelsrecht für das Versicherungswesen

مشخصات کتاب

Handelsrecht für das Versicherungswesen

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9783409927253, 9783663133100 
ناشر: Gabler Verlag 
سال نشر: 1992 
تعداد صفحات: 61 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 31,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب قانون تجارت برای بیمه: قانون، کلی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 18


در صورت تبدیل فایل کتاب Handelsrecht für das Versicherungswesen به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب قانون تجارت برای بیمه نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب قانون تجارت برای بیمه

اهداف آموزشی: 1. شرح منابع حقوقی حقوق تجارت. 2. قوانین عرفی، استفاده تجاری و شرایط و ضوابط عمومی را متمایز کنید. برای هر کسی که در صنعت بیمه مشغول به کار است، دانش اولیه حقوق تجارت ضروری است. او در هر مرحله با پدیده هایی مواجه می شود که تنها در صورتی می تواند آنها را درک کند که حداقل با اصول حقوق تجارت آشنا باشد. شرکت های بیمه عموماً تاجر هستند که بعداً در مورد آنها صحبت خواهد شد. همانطور که عنوان کتاب 1 و {فرقه 343 نشان می دهد، HGB قوانین خود را به مشارکت بازرگانان گره می زند. بنابراین، HGB مبتنی بر یک ویژگی ذهنی است، یعنی درخواست به یک پیش نیاز در شخص یک شخص حقوقی مربوطه وابسته است. متضاد، سیستم عینی است که بر اساس ماهیت معامله مورد نظر است، همانطور که برای مثال در قانون بورس، قانون چک و قانون تجارت دریایی چنین است. اینکه کدام نظام باید تعیین کننده باشد بحث مصلحت است. همانطور که گفته شد، HGB سیستم ذهنی را انتخاب کرده است. با این حال، این دیدگاه به طور فزاینده ای در حال افزایش است که یک ارتباط عینی، یعنی با شرکت، منطقی تر خواهد بود. {sect} 2 HGB یعنی گامی به سوی اتصال عینی. تقریب این دو سیستم از طریق تفسیر گسترده ای از تاجر کاذب یا از طریق قیاس با برخی مقررات HGB به دست می آید (ر.ک. BGH NJW 1952 p. 287 to {sect} 346 HGB).


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Lernziele: 1. Rechtsquellen des Handelsrechts schildern. 2. Gewohnheitsrecht, Handelsbrauch und Allgemeine Geschäftsbedingungen ge geneinander abgrenzen. Für jeden in der Versicherungswirtschaft Tätigen sind Grundkenntnisse im Handelsrecht unerläßlich. Auf Schritt und Tritt begegnen ihm Erscheinungen, die er nur verstehen kann, wenn er wenigstens mit den Wesenzügen des Handelsrechts vertraut ist. Die Ver sicherungsunternehmen sind in aller Regel Kaufleute, wovon noch zu sprechen sein wird. An die Beteiligung von Kaufleuten knüpft das HGB seine Regeln, wie die Überschrift zum 1. Buch und {sect} 343 zeigen. Das HGB geht somit von einem subjektiven Merkmal aus, das heißt, die Anwendung wird abhängig gemacht von einer Voraussetzung in der Person eines beteiligten Rechtssubjekts. Den Gegensatz bildet das objektive System, das auf die Natur des betreffenden Geschäfts abstellt, wie es zum Beispiel im WechselG, im ScheckG und im Seehandelsrecht der Fall ist. Welches System maßgebend sein soll, ist eine Zweckmäßigkeitsfrage. Das HGB hat sich, wie erwähnt, für das subjektive System ent schieden. Mehr und mehr dringt aber die Ansicht durch, daß eine objektive Anknüpfung, nämlich an das Unternehmen, sinnvoller wäre. Einen Schritt in die objektive Anknüpfung bedeutet {sect} 2 HGB. Eine Annäherung der beiden Systeme wird durch eine weite Auslegung des Scheinkaufmanns oder durch Analogie zu bestimmten Vorschriften des HGB erreicht (vgl. BGH NJW 1952 S. 287 zu {sect} 346 HGB).



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-iv
Einleitung....Pages 1-7
Der Kaufmann und sein Unternehmen....Pages 8-37
Die Handelsgeschäfte....Pages 38-51
Back Matter....Pages 52-56




نظرات کاربران