ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Programmierte Einführung in die Betriebswirtschaftslehre: Institutionenlehre

دانلود کتاب معرفی برنامه ریزی شده برای مدیریت بازرگانی: مطالعات نهادی

Programmierte Einführung in die Betriebswirtschaftslehre: Institutionenlehre

مشخصات کتاب

Programmierte Einführung in die Betriebswirtschaftslehre: Institutionenlehre

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9783409320863, 9783663111702 
ناشر: Gabler Verlag 
سال نشر: 1996 
تعداد صفحات: 369 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 8 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 33,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب معرفی برنامه ریزی شده برای مدیریت بازرگانی: مطالعات نهادی: علوم تجارت/مدیریت، عمومی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 2


در صورت تبدیل فایل کتاب Programmierte Einführung in die Betriebswirtschaftslehre: Institutionenlehre به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب معرفی برنامه ریزی شده برای مدیریت بازرگانی: مطالعات نهادی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب معرفی برنامه ریزی شده برای مدیریت بازرگانی: مطالعات نهادی

محتوا
- عوامل تولید، انواع و اندازه شرکت - مکان، ساختار سازمانی، شکل قانونی - شرکای اجتماعی - ارزش و ارزیابی - اهداف، استراتژی، اخلاق و فرهنگ

گروه هدف
اقتصاد دانشجویان

درباره نویسنده/ویراستار
پروفسور Dr. Freimut Bodendorf و پروفسور Dr. پیتر مرتنز مدیریت بازرگانی و انفورماتیک تجاری را در دانشگاه ارلانگن-نورنبرگ تدریس می کند. زمینه های کاری او نه تنها شامل آموزش نهادی سازمانی، بلکه اشکال مدرن انتقال دانش، به ویژه انواع جدیدتر آموزش به کمک رایانه است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Inhalt
- Produktionsfaktoren Typen und Größe der Unternehmungen - Standort, Aufbauorganisation, Rechtsformen - Sozialpartner - Wert und Bewertung - Ziele, Strategie, Ethik und Kultur

Zielgruppe
Studenten der Wirtschaftswissenschaften

Über den Autor/Hrsg
Professor Dr. Freimut Bodendorf und Professor Dr. Peter Mertens lehren an der Universität Erlangen-Nürnberg Betriebswirtschaftslehre und Wirtschaftsinformatik. Zu ihren Arbeitsgebieten zählen neben der betrieblichen Institutionenlehre moderne Formen der Wissensvermittlung, insbesondere auch neuere Varianten des computergestützten Unterrichts.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages 3-13
Produktionsfaktoren....Pages 15-71
Typen und Größe der Unternehmungen....Pages 73-90
Standort der Unternehmung....Pages 91-104
Aufbauorganisation der Unternehmung....Pages 105-126
Rechtsformen der Unternehmung....Pages 127-173
Zusammenschlüsse der Unternehmungen....Pages 175-227
Sozialpartner....Pages 229-241
Lebensabschnitte der Unternehmung, besondere Finanzierungsvorgänge....Pages 243-314
Wert und Bewertung der Unternehmung....Pages 315-336
Ziele, Strategie, Ethik und Kultur der Unternehmung....Pages 337-355
Back Matter....Pages 357-378




نظرات کاربران