ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب New Horizons in Media Psychology: Research Cooperation and Projects in Europe

دانلود کتاب افق های جدید در روانشناسی رسانه ها: همکاری پژوهشی و پروژه ها در اروپا

New Horizons in Media Psychology: Research Cooperation and Projects in Europe

مشخصات کتاب

New Horizons in Media Psychology: Research Cooperation and Projects in Europe

ویرایش: 1 
نویسندگان: , , ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 9783531128597, 9783663108993 
ناشر: VS Verlag für Sozialwissenschaften 
سال نشر: 1997 
تعداد صفحات: 225 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 10 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 32,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب افق های جدید در روانشناسی رسانه ها: همکاری پژوهشی و پروژه ها در اروپا: علوم اجتماعی، عمومی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 13


در صورت تبدیل فایل کتاب New Horizons in Media Psychology: Research Cooperation and Projects in Europe به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب افق های جدید در روانشناسی رسانه ها: همکاری پژوهشی و پروژه ها در اروپا نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب افق های جدید در روانشناسی رسانه ها: همکاری پژوهشی و پروژه ها در اروپا



دکتر پیتر وینترهوف اسپورک استاد روانشناسی رسانه و سازمانی در دانشگاه زاربروکن و یکی از سردبیران مجله "روانشناسی رسانه" است. تام ون در وورت، استاد روانشناسی رسانه در دانشگاه لیدن، هلند است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Dr. Peter Winterhoff-Spurk ist Professor für Medien- und Organisationspsychologie an der Universität Saarbrücken und Mitherausgeber der Zeitschrift "Medienpsychologie". Tom van der Voort ist Professor für Medienpsychologie an der Universität Leiden, Niederlande.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages I-VI
Recent Trends in European Media Psychology....Pages 1-10
An Audience-Based Approach to Assessing Programme Quality....Pages 11-34
Parasocial Interaction with People on the Screen....Pages 35-55
Changing Audiences for Changing Media: A Social Psychological Perspective....Pages 56-72
The Contribution of Media Psychology to User-Friendly Computers: A Proposal for Cooperative Work....Pages 73-86
Effects of Extremely Violent Audiovisual Products on Young People’s Aggressive Behavior and Emotional Reactions....Pages 87-104
Violence in TV News: The Cultivation of Emotions....Pages 105-115
Psychophysiological Methods in Media Research....Pages 116-124
The Socio-Emotional Dimension of Using Screen Media. Current Perspectives in German Media Psychology....Pages 125-144
Could Enjoying a Movie Lead to Language Acquisition?....Pages 145-155
The English Language Within the Media Worlds of European Youth....Pages 156-174
The Impact of Background Media on Homework Performance: Students’ Perceptions and Experimental Findings....Pages 175-189
Sovereignty and Citizenship: Realms of Schizoid Perception in Britain in Relation to Television’s Mediation of Europe....Pages 191-207
Les Effets Violents de la Television....Pages 208-213
Back Matter....Pages 215-222




نظرات کاربران