ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Interkulturelles Marketing: Wirkungszusammenhänge zwischen Kultur, Konsumverhalten und Marketing

دانلود کتاب بازاریابی بین فرهنگی: وابستگی متقابل بین فرهنگ ، رفتار مصرف کننده و بازاریابی

Interkulturelles Marketing: Wirkungszusammenhänge zwischen Kultur, Konsumverhalten und Marketing

مشخصات کتاب

Interkulturelles Marketing: Wirkungszusammenhänge zwischen Kultur, Konsumverhalten und Marketing

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری: DUV: Wirtschaftswissenschaft 
ISBN (شابک) : 9783824405343, 9783663085980 
ناشر: Deutscher Universitätsverlag 
سال نشر: 2000 
تعداد صفحات: 325 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 33 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 34,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب بازاریابی بین فرهنگی: وابستگی متقابل بین فرهنگ ، رفتار مصرف کننده و بازاریابی: اقتصاد/علوم مدیریت، عمومی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 11


در صورت تبدیل فایل کتاب Interkulturelles Marketing: Wirkungszusammenhänge zwischen Kultur, Konsumverhalten und Marketing به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب بازاریابی بین فرهنگی: وابستگی متقابل بین فرهنگ ، رفتار مصرف کننده و بازاریابی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب بازاریابی بین فرهنگی: وابستگی متقابل بین فرهنگ ، رفتار مصرف کننده و بازاریابی



آگاهی از شباهت‌ها و تفاوت‌های فرهنگی زمانی که بازاریابی بین‌المللی بین قطب‌های استانداردسازی جهانی و سازگاری محلی حرکت می‌کند، به تصمیم‌گیری مرتبط است. مفهومی که نشان می دهد روابط علی بین فرهنگ، رفتار مصرف کننده و بازاریابی به طور سیستماتیک ثبت می شود. نویسنده رویکردهایی را برای تجزیه و تحلیل محیط بین فرهنگی شرکت های بین المللی و تأثیر فرهنگی الگوهای مصرف توسعه می دهد. مشخص می شود که نه تنها مبانی اطلاعاتی تصمیمات بازاریابی بین المللی، بلکه خود اینها نیز تغییر می کند و در نهایت، بررسی می شود که چه تغییراتی در طراحی استراتژی های بازاریابی، سیستم جهت گیری و اهداف بازاریابی ایجاد می شود.

>

توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Die Kenntnis kultureller Gemeinsamkeiten und Unterschiede ist entscheidungsrelevant, wenn sich internationales Marketing im Spannungsfeld zwischen globaler Standardisierung und lokaler Adaption bewegt.

Claudia Mennicken entwickelt einen konzeptionellen Bezugsrahmen für ein interkulturelles Marketingmanagement und konstruiert eine Kulturkonzeption, die die Wirkungszusammenhänge zwischen Kultur, Konsumverhalten und Marketing systematisch erfasst. Die Autorin erarbeitet Ansätze zur Analyse des interkulturellen Umfeldes international tätiger Unternehmen und der kulturellen Prägung von Konsummustern. Es zeigt sich, dass sich nicht nur die informatorische Basis internationaler Marketingentscheidungen ändert, sondern auch diese selbst. Abschließend wird untersucht, welche Modifikationen sich für die Gestaltung der Marketingstrategien, des Orientierungssystems sowie der Marketingziele ergeben.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages I-XVIII
Einleitung....Pages 1-11
Vom internationalen zum interkulturellen Marketing....Pages 12-97
Konzeptioneller Bezugsrahmen und methodischer Ansatz....Pages 98-106
Makroebene: Die Kultur als Rahmenfaktor im internationalen Marketing....Pages 107-128
Mikroebene: Interkulturelles Konsumentenverhalten....Pages 129-157
Interkulturelle Marktforschung als Voraussetzung zur Gestaltung einer interkulturellen Marketing-Konzeption....Pages 158-184
Möglichkeiten der internationalen Marktsegmentierung anhand von kulturellen Variablen....Pages 185-212
Orientierungssystem und Ziele eines interkulturellen Marketing....Pages 213-239
Strategiekonzepte im interkulturellen Marketing....Pages 240-271
Resümee und Ausblick....Pages 272-278
Back Matter....Pages 279-309




نظرات کاربران