ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Unternehmerisches Preisänderungsverhalten: Dimensionen, Determinanten und Konsequenzen

دانلود کتاب رفتار تغییر قیمت کارآفرینی: ابعاد ، تعیین کننده ها و پیامدهای آن

Unternehmerisches Preisänderungsverhalten: Dimensionen, Determinanten und Konsequenzen

مشخصات کتاب

Unternehmerisches Preisänderungsverhalten: Dimensionen, Determinanten und Konsequenzen

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9783834940124, 9783834940131 
ناشر: Gabler Verlag 
سال نشر: 2013 
تعداد صفحات: 241 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 38,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب رفتار تغییر قیمت کارآفرینی: ابعاد ، تعیین کننده ها و پیامدهای آن: بازار یابی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 5


در صورت تبدیل فایل کتاب Unternehmerisches Preisänderungsverhalten: Dimensionen, Determinanten und Konsequenzen به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب رفتار تغییر قیمت کارآفرینی: ابعاد ، تعیین کننده ها و پیامدهای آن نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب رفتار تغییر قیمت کارآفرینی: ابعاد ، تعیین کننده ها و پیامدهای آن



هنگام تصمیم گیری برای تغییر قیمت در شرکت ها، پیش بینی واکنش های مشتری به تغییرات قیمت، بخش مرکزی ملاحظات مدیریت است. توماس آر. دبلیو. اشمیت بررسی می کند که تصمیم گیرندگان قیمت از چه اطلاعاتی برای پیش بینی واکنش مشتری به تغییرات قیمت استفاده می کنند و چه عواملی بر استفاده از اطلاعات تأثیر می گذارد. او علاوه بر گزینه‌های پیش‌بینی کلاسیک، مانند تابع قیمت-پاسخ و کشش قیمت، یافته‌های تحقیقات قیمت رفتاری را نیز در نظر می‌گیرد، که می‌تواند برای پیش‌بینی واکنش‌های مشتری نیز استفاده شود.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Bei Preisänderungsentscheidungen in Unternehmen ist die Antizipation von Kundenreaktionen auf Preisänderungen zentraler Bestandteil der Überlegungen des Managements. Thomas R.W. Schmidt untersucht, welche Informationen Preisentscheider zur Antizipation von Kundenreaktionen auf Preisänderungen nutzen und welche Kontextfaktoren auf die Informationsnutzung wirken. Er berücksichtigt dabei neben klassischen Antizipationsmöglichkeiten, wie Preisabsatzfunktion und Preiselastizitäten, Erkenntnisse der verhaltenswissenschaftlichen Preisforschung, die ebenfalls zur Antizipation von Kundenreaktionen genutzt werden können.​



فهرست مطالب

Front Matter....Pages I-XVIII
Einführung....Pages 1-6
Begriffliche und konzeptionelle Grundlagen....Pages 7-23
Theoretischer Bezugsrahmen....Pages 24-108
Modellentwicklung....Pages 109-158
Quantitative empirische Untersuchung....Pages 159-193
Schlussbetrachtung....Pages 194-195
Back Matter....Pages 196-224




نظرات کاربران