ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Student Voice in Mathematics Classrooms around the World

دانلود کتاب صدای دانش آموزان در کلاسهای ریاضیات در سراسر جهان

Student Voice in Mathematics Classrooms around the World

مشخصات کتاب

Student Voice in Mathematics Classrooms around the World

ویرایش:  
نویسندگان: , , ,   
سری: Series Preface 
ISBN (شابک) : 9789462093508 
ناشر: SensePublishers 
سال نشر: 2013 
تعداد صفحات: 254 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 3 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 46,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 14


در صورت تبدیل فایل کتاب Student Voice in Mathematics Classrooms around the World به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب صدای دانش آموزان در کلاسهای ریاضیات در سراسر جهان نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب صدای دانش آموزان در کلاسهای ریاضیات در سراسر جهان

مطالعه دیدگاه یادگیرنده به این فرض مربوط می‌شود که بررسی تمرین اجتماعی در کلاس‌های درس ریاضیات باید حداقل با همان اولویتی که به تمرین معلمان داده می‌شود، به تمرین یادگیرندگان توجه کند. با تمرکز بر صدای دانش‌آموز در این مشارکت، که در قالب‌های مختلف در فرهنگ‌های مختلف و محیط‌های یادگیری سیاسی-اجتماعی اعمال می‌شود، امیدواریم که برای درک رابطه بین آموزش و یادگیری ریاضیات، و بین آموزش و توانمندسازی دانش‌آموزان، بهتر آگاه شویم. زبان آموزان متنوع یافته‌های پژوهشی از مطالعه دیدگاه یادگیرنده گزارش شده در این کتاب و مجلدات همراه آن، تأیید می‌کند که شیوه‌های کلاس‌های درس در سراسر جهان تا چه حد از نظر فرهنگی موقعیت دارند و تا چه حد دانش‌آموزان با معلم همکار هستند و در توسعه و اجرای الگوها شریک هستند. مشارکتی که منعکس کننده اولویت های فردی، اجتماعی و فرهنگی و نظام های ارزشی مرتبط است. در این کتاب، با تمرکز بر صدای دانش‌آموز، از نزدیک به این همکاری می‌پردازیم. در مجموع، نویسندگان بررسی می‌کنند که چگونه می‌توان از گنجاندن عمدی صدای دانش‌آموز برای افزایش درک ما از کلاس‌های درس ریاضیات، یادگیری ریاضیات و نتایج ریاضیات برای دانش‌آموزان در کلاس‌های درس در سراسر جهان استفاده کرد. هدف مطالعه دیدگاه یادگیرنده، کنار هم قرار دادن شیوه‌های مشاهده‌پذیر کلاس درس و معانی منتسب به آن شیوه‌ها توسط شرکت‌کنندگان در کلاس است. طراحی تحقیق LPS توالی‌هایی از حداقل ده درس را با استفاده از سه دوربین فیلم‌برداری، تکمیل‌شده با حساب‌های بازسازی‌کننده شرکت‌کنندگان کلاس در مصاحبه‌های ویدئویی تحریک‌شده پس از درس، و با داده‌های آزمون و پرسشنامه، و کپی‌هایی از مطالب نوشتاری دانش‌آموز، تکمیل می‌کند. در هر کشور شرکت‌کننده، تولید داده‌ها بر کلاس‌های درس سه معلم متمرکز می‌شود که توسط جامعه آموزش ریاضی محلی به‌عنوان شایسته شناسایی شده‌اند و در جوامع مدرسه‌ای متفاوت از نظر جمعیتی در یک شهر بزرگ قرار دارند. حجم وسیعی از داده‌های پیچیده هم از توصیف تمرین در کلاس‌های معلمان شایسته و هم از توسعه تئوری پشتیبانی می‌کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

The Learner's Perspective Study ascribes to the premise that the investigation of social practice within the mathematics classrooms must attend to the learners’ practice with at least the same priority as that accorded to the teachers’ practice. In focusing on student voice within this partnership, as enacted in many different guises across different cultures and socio-political learning environments, we hope that we will be better informed to understand the relationship between pedagogy and learning mathematics, and between pedagogy and the empowerment of diverse learners. Research findings from the Learner's Perspective Study reported in this book and its companion volumes affirm just how culturally-situated are the practices of classrooms around the world and the extent to which students are collaborators with the teacher, complicit in the development and enactment of patterns of participation that reflect individual, societal and cultural priorities and associated value systems. In this book, we attend closely to this collaboration with our focus on the voice of the student. Collectively, the authors consider how the deliberate inclusion of student voice can be used to enhance our understandings of mathematics classrooms, of mathematics learning, and of mathematics outcomes for students in classrooms around the world. The Learner’s Perspective Study aims to juxtapose the observable practices of the classroom and the meanings attributed to those practices by classroom participants. The LPS research design documents sequences of at least ten lessons, using three video cameras, supplemented by the reconstructive accounts of classroom participants obtained in post-lesson video-stimulated interviews, and by test and questionnaire data, and copies of student written material. In each participating country, data generation focuses on the classrooms of three teachers, identified by the local mathematics education community as competent, and situated in demographically different school communities within the one major city. The large body of complex data supports both the characterization of practice in the classrooms of competent teachers and the development of theory.



فهرست مطالب


Content:
Front Matter....Pages i-x
The Learner’s Perspective Study....Pages 1-11
Spoken Mathematics as an Instructional Strategy....Pages 13-31
Students Speaking Mathematics....Pages 33-52
Students at the Front....Pages 53-64
Participation of Students in Content-Learning Classroom Discourse....Pages 65-88
Martina’s Voice....Pages 89-113
What Do Students Attend to? Students’ Task-Related Attention in Swedish Settings....Pages 115-131
Students and Their Teacher in a Didactical Situation....Pages 133-142
Developing Mathematical Proficiency and Democratic Agency through Participation – An Analysis of Teacher-Student Dialogues in a Norwegian 9th Grade Classroom....Pages 143-160
Matches or Discrepancies....Pages 161-188
What Really Matters to Students? A Comparison between Hong Kong and Singapore Mathematics Lessons....Pages 189-208
Student Perceptions of the ‘Good’ Teacher and ‘Good’ Learner in New Zealand Classrooms....Pages 209-225
Appendix....Pages 227-241
Back Matter....Pages 243-250




نظرات کاربران