ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Food in the Internet Age

دانلود کتاب غذا در عصر اینترنت

Food in the Internet Age

مشخصات کتاب

Food in the Internet Age

ویرایش: 1 
نویسندگان: , ,   
سری: SpringerBriefs in Food, Health, and Nutrition 
ISBN (شابک) : 9783319015972, 9783319015989 
ناشر: Springer International Publishing 
سال نشر: 2013 
تعداد صفحات: 94 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 48,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب غذا در عصر اینترنت: کاربردهای سیستم های اطلاعاتی (شامل اینترنت)، علوم غذایی، تحقیقات عملیاتی/تئوری تصمیم گیری، سیستم های اطلاعات کسب و کار



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 3


در صورت تبدیل فایل کتاب Food in the Internet Age به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب غذا در عصر اینترنت نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب غذا در عصر اینترنت



این کتاب به بررسی غذا در ایالات متحده در عصر اینترنت می پردازد. یکی از موضوعات اصلی کتاب فرصت‌ها و شکست‌های تجاری و همچنین آسیب‌هایی است که به مصرف‌کنندگان و شرکت‌های سنتی آجر و ملات وارد می‌شود که وقتی کارآفرینان تلاش کردند از اینترنت برای ایجاد شرکت‌های آنلاین مرتبط با مواد غذایی استفاده کنند. موضوع اصلی دیگر مفهوم اعتماد آنلاین و مدل‌های مختلفی است که توسط شرکت‌های مختلف استفاده می‌شود تا حضورشان در وب قابل اعتماد به نظر برسد. این کتاب تعدادی از شرکت های بزرگ مواد غذایی از جمله AllRecipes، Betty Crocker، Cook's Illustrated، Epicurious، Groupon، OpenTable و Yelp را توصیف می کند. این کتاب برای رویکرد خود از تاریخچه کسب و کار، مطالعات مواد غذایی و مطالعات اطلاعاتی استفاده می کند.​


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This book examines food in the United States in the age of the Internet. One major theme running through the book is business opportunities and failures, as well as the harms to consumers and traditional brick-and-mortar companies that occurred as entrepreneurs tried to take advantage of the Internet to create online companies related to food. The other major theme is the concept of trust online and different models used by different companies to make their web presence seem trustworthy. The book describes a number of major food companies, including AllRecipes, Betty Crocker, Cook's Illustrated, Epicurious, Groupon, OpenTable, and Yelp. The book draws on business history, food studies, and information studies for its approach.​



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xii
Food Online: An Introduction to a Complex Environment....Pages 1-23
Anatomy of a Dot-Com Failure: The Case of Online Grocer Webvan....Pages 25-35
The Dark Side of Online Food Businesses: Harms to Consumers and Main Street Businesses....Pages 37-60
Trust Online: From E-Commerce to Recipe Sharing....Pages 61-80
Back Matter....Pages 81-83




نظرات کاربران