دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: [1 ed.]
نویسندگان: Markus Milz (auth.)
سری:
ISBN (شابک) : 9783658011970, 9783658011987
ناشر: Gabler Verlag
سال نشر: 2013
تعداد صفحات: 275
[285]
زبان: German
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 5 Mb
در صورت تبدیل فایل کتاب Vertriebspraxis Mittelstand: Leitfaden für systematisches Verkaufen به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب عمل فروش برای شرکت های متوسط: دستورالعمل فروش سیستماتیک نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
رقابت بینالمللی، فضای کسبوکار نامشخص و کاهش بیشتر و بیشتر هزینهها به ویژه بر شرکتهای متوسط فشار وارد میکند. مهمتر از همه، این چالشهای بزرگی را برای بخشهای فروش ایجاد میکند، که باید فروش را حتی در شرایط سخت بازار تضمین کنند. به منظور موفقیت در فروش و تداوم اطمینان از معاملات تجاری سودآور، بیش از هر زمان دیگری برای شرکت های متوسط مهم است که به شیوه ای مشتری مدار و ساختارمند عمل کنند. بنابراین یک ساختار فروش سیستماتیک و پایدار، فرآیندهای کارآمد و یک بررسی منظم و اساسی فروش ضروری است. کارشناس فروش مارکوس میلز دانش لازم را با این کتاب ارائه می دهد. با کمک جعبه ابزار فروش که او توسعه داده است، هر شرکتی می تواند استراتژی فروش خود را در ده مرحله بررسی کند و سپس شروع به انجام تنظیمات مناسب کند.
راهنمای ارزشمندی با ابزارهای کاربردی و مطالعات موردی متعدد که به مسئولین فروش به طور مستقیم و سیستماتیک نشان میدهد که هنگام بهینهسازی فروش چه چیزی مهم است.
Internationale Konkurrenz, unsicheres Geschäftsklima und immer mehr Cost Cutting setzen insbesondere mittelständische Unternehmen unter Druck. Dies stellt vor allem die Vertriebsabteilungen vor große Herausforderungen, die auch unter schwierigen Marktbedingungen für Umsatz sorgen müssen. Um im Vertrieb erfolgreich zu bleiben und weiterhin für profitable Geschäftsabschlüsse zu sorgen, ist es für den Mittelstand wichtiger denn je, kundenorientiert und strukturiert zu agieren. Ein systematischer und nachhaltiger Vertriebsaufbau, effiziente Prozesse sowie ein regelmäßiger, grundlegender Vertriebs-Check sind daher unerlässlich. Der Vertriebsexperte Markus Milz liefert mit diesem Buch das dafür notwendige Know-how. Mithilfe der von ihm entwickelten Sales Toolbox kann jedes Unternehmen in zehn Schritten seine Vertriebsstrategie überprüfen, um anschließend an den richtigen Stellschrauben anzusetzen.
Ein wertvoller Leitfaden mit praktischen Werkzeugen und zahlreichen Fallbeispielen, der Verantwortlichen im Vertrieb direkt und systematisch zeigt, worauf es bei der Vertriebsoptimierung ankommt.