ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Crate training your dog

دانلود کتاب جعبه آموزش سگ خود را

Crate training your dog

مشخصات کتاب

Crate training your dog

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری: A Storey country wisdom bulletin, A-267 
ISBN (شابک) : 1580173578, 9781580173575 
ناشر: Storey Publishing, LLC 
سال نشر: 2000 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 3 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 31,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 26


در صورت تبدیل فایل کتاب Crate training your dog به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب جعبه آموزش سگ خود را نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب جعبه آموزش سگ خود را

خیالتان را راحت کنید و سگتان را سرگرم کنید! اگر می‌خواهید سگتان در خانه‌تان احساس امنیت و آرامش کند، وقت آن است که قطار را در جعبه‌ها بسازید! یک جعبه به همان اندازه که برای رفاه سگ طراحی شده است، برای راحتی و آرامش صاحبش نیز طراحی شده است. به عنوان مثال، یک جعبه یک توله سگ کنجکاو را از مواد شیمیایی در زیر سینک آشپزخانه دور نگه می دارد، به سگ بیمار یا در حال نقاهت مکانی آرام برای استراحت می دهد، و سگی را در طول سفر با ماشین محافظت می کند. آموزش جعبه به این دلیل کار می‌کند که سگ‌ها، مانند اجداد وحشی‌شان، خواهان یک «لانه» راحت هستند که امنیت و حریم خصوصی را فراهم کند. هنگامی که سگ ها به درستی در جعبه آموزش داده می شوند، زمان صرف شده خود را می پذیرند و حتی از آن لذت می برند. پت استورر به شما نشان می دهد که چگونه نگرش مثبت و دوست داشتنی خود را حفظ کنید و در عین حال محکم و سازگار با سگ خود باشید. با توصیه استورر در مورد انتخاب جعبه مناسب، دستورالعمل های گام به گام، و نکاتی برای مقابله با مشکلات رفتاری مربوط به جعبه، هم شما و هم سگتان آموزش جعبه را تجربه ای ساده و موفق خواهید بود.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Ease Your Mind And Indulge Your Dog! If you want your dog to feel safe and secure in your home, it's time to crate train! A crate is designed as much for a dog's well-being as it is for the owner's convenience and peace of mind. For example, a crate keeps a curious puppy away from chemicals under the kitchen sink, gives a sick or convalescing dog a quiet place to rest, and secures a rambunctious dog during car trips. Crate training works because dogs, like their wild ancestors, desire a snug "den" that affords security and privacy. When dogs are crate trained properly, they accept and even enjoy their sequestered time. Pat Storer shows you how to maintain a positive, loving attitude while being firm and consistent with your dog. With Storer's advice on choosing the right crate, step-by-step instructions, and tips for dealing with crate-related behavior problems, both you and your dog will find crate training to be a simple, successful experience.





نظرات کاربران