ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The History of Personalized Learning

دانلود کتاب تاریخچه یادگیری شخصی

The History of Personalized Learning

مشخصات کتاب

The History of Personalized Learning

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9780262363754, 9780262045698 
ناشر: MIT Press 
سال نشر: 2021 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 721 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 38,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 6


در صورت تبدیل فایل کتاب The History of Personalized Learning به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب تاریخچه یادگیری شخصی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب تاریخچه یادگیری شخصی

فن آوری چگونه متولد شد: ماشین‌های آموزشی قرن بیستم- از آزمون‌دهنده مکانیزه سیدنی پرسی تا جعبه زنگ‌زنان رفتارگرایانه B. F. Skinner. برخلاف تصور رایج، ed tech با ویدئوهای موجود در اینترنت شروع نشد. ایده فناوری که به دانش‌آموزان اجازه می‌دهد «با سرعت خودشان بروند» در سیلیکون ولی سرچشمه نمی‌گیرد. در ماشین‌های آموزشی، آدری واترز، نویسنده آموزش، تاریخچه پر جنب و جوشی از فناوری آموزشی پیش دیجیتال ارائه می‌کند، از ارائه‌دهنده مکانیزه تقویت مثبت سیدنی پرسی تا جعبه زنگ‌زنان رفتارگرایانه B. F. Skinner. واترز نشان می‌دهد که این ماشین‌ها و آموزش‌هایی که همراه آن‌ها بود، از ایده‌هایی نشأت می‌گرفتند - محتوایی در اندازه کوچک، آموزش‌های فردی - که پاهایی داشتند و بعداً توسط ناشران کتاب‌های درسی و طرفداران اولیه یادگیری رایانه‌ای انتخاب شدند. واترز به نقش رسانه ها - روزنامه ها، مجلات، تلویزیون و فیلم - در شکل دادن به ادراکات مردم از ماشین های آموزشی و همچنین نظریه های روانشناختی زیربنای آنها توجه ویژه ای دارد. او این ماشین‌ها را در چارچوب اصلاحات آموزشی، طنین سیاسی اسپوتنیک، و ظهور صنعت تست و کتاب درسی می‌داند. او تلاش‌های اسکینر برای ارائه ماشین‌های آموزشی خود را به بازار شرح می‌دهد، که به تلاش‌های رفتارشناس معروف برای راه‌اندازی دیداک 101، ماشین «پیش کلامی» که املا را آموزش می‌داد، به اوج خود رسید. (نام های جایگزین پیشنهاد شده توسط اسکینر عبارتند از "Autodidak"، "Instructomat"، و "Autostructor.") واترز با بیان این داستان های احتیاطی، آنچه را که "غایت شناسی فناوری ed Tech" می نامد به چالش می کشد - این ایده که نه تنها آموزش کامپیوتری اجتناب ناپذیر است. ، اما پیشرفت فناوری تنها محرک رویدادها است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

How ed tech was born: Twentieth-century teaching machines--from Sidney Pressey's mechanized test-giver to B. F. Skinner's behaviorist bell-ringing box. Contrary to popular belief, ed tech did not begin with videos on the internet. The idea of technology that would allow students to "go at their own pace" did not originate in Silicon Valley. In Teaching Machines, education writer Audrey Watters offers a lively history of predigital educational technology, from Sidney Pressey's mechanized positive-reinforcement provider to B. F. Skinner's behaviorist bell-ringing box. Watters shows that these machines and the pedagogy that accompanied them sprang from ideas--bite-sized content, individualized instruction--that had legs and were later picked up by textbook publishers and early advocates for computerized learning. Watters pays particular attention to the role of the media--newspapers, magazines, television, and film--in shaping people's perceptions of teaching machines as well as the psychological theories underpinning them. She considers these machines in the context of education reform, the political reverberations of Sputnik, and the rise of the testing and textbook industries. She chronicles Skinner's attempts to bring his teaching machines to market, culminating in the famous behaviorist's efforts to launch Didak 101, the "pre-verbal" machine that taught spelling. (Alternate names proposed by Skinner include "Autodidak," "Instructomat," and "Autostructor.") Telling these somewhat cautionary tales, Watters challenges what she calls "the teleology of ed tech"--the idea that not only is computerized education inevitable, but technological progress is the sole driver of events.





نظرات کاربران