در صورت تبدیل فایل کتاب Irreversible به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب برگشت ناپذیر نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
بازگشت ناپذیر گاسپار نوئه سازش ناپذیر و درونی
است، قطعه ای ضروری از سینمای مدرن. این
فیلم که با تکنیک های خیره کننده آوانگارد برجسته شده است، به
صورت معکوس به تصویر می کشد. ترتیب زمانی، تجاوز جنسی یک زن و
شکار بعدی دوست پسر و دوست او برای انتقام در دنیای اموات
پاریس. تضاد برانگیز و در عین حال
تأثیرگذار، برگشت ناپذیر از زمان انتشارش در سال 2002،
مخاطبان را قطبی کرده است و مطالعه بیعلاقه را تا کنون تقریباً
غیرممکن کرده است. <.
br>
این اولین مطالعه کتابی در مورد بازگشت ناپذیر کار
نوئه را در اکوسیستم رسانههای معاصر فرانسه قرار میدهد و به
بررسی چگونگی بازگشت ناپذیر و یک cinéma du
corpsدر واقع الهام بخش تجدید حیات فیلم فرانسه در اوایل
قرن بیست و یکم بود. از آنجا، پالمر
برگشت ناپذیر یکی از براندازترین وسایل نقلیه ستارگان در
سینمای جهان اخیر است، در قالب بازیگران شاخص خود، وینسنت کسل،
مونیکا بلوچی و آلبرت دوپونتل. بررسی طیف
عکسالعملهایی که توسط فیلم نوئه ایجاد شده است - از طریق
طراحی سبک خصمانهاش، ساختارشکنی پاریس روی پرده، دریافت
انتقادی بینالمللی آن، تقابل غیرمنتظره اتوپیایی آن با خشونت و
ناامیدی - کتاب گفتوگوی عقلانی جدیدی درباره غیرقابل بازگشت
ایجاد میکند. i> که هر غریزی را صرفاً برای رد یا محکوم
کردن آن به چالش می کشد.
Gaspar Noé's Irreversible is uncompromising and
visceral, an essential piece of modern
cinema. Punctuated by dazzling avant-garde
techniques, the film depicts, in reverse-chronological order,
a woman's rape and her boyfriend and friend's subsequent hunt
for vengeance through the underworld of Paris.
Confrontational yet influential,
Irreversible has polarized audiences since its release
in 2002, making it until now almost impossible to study
dispassionately.
This first book-length study of Irreversible
situates Noé's work in the ecosystem of contemporary French
media, exploring how Irreversible and a larger-scale
cinéma du corps actually inspired France's film
resurgence in the early twenty-first
century. From there, Palmer shows
Irreversible to be one of the most subversive star
vehicles in recent world cinema, in the form of its iconic
lead performers, Vincent Cassel, Monica Bellucci, and Albert
Dupontel. Investigating the spectrum of
reactions created by Noé's film -- through its pugnacious
stylistic design, its on-screen deconstruction of Paris, its
international critical reception, its unexpectedly utopian
counterpoints to violence and despair -- the book generates a
new rational dialogue about Irreversible that
challenges any instinct simply to reject or condemn
it.
Cover
Half-Title
Title
Copyright
Dedication
Contents
List of Figures
Acknowledgements
Preface: Irreversible and Me
Segmentation
Introduction
1 Civilization and Its Discontents: Irreversible in the French Film Ecosystem
2 Irreversible and the Cinéma du corps
3 Gaspar Noé: Alone Against Everything
4 Noé Destroys All Things: Irreversible’s Narrative and Stylistic Design
5 Cassel, Bellucci, Dupontel: Irreversible as Rogue Star Vehicle
6 All of the Evil of This World: Irreversible’s Critical Reception in France, the UK and North America
7 Bellucci’s Body: From Rape to Reverence
Conclusion
Appendix
Bibliography
Index