ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Produktgestaltung: Aufgabe — Kriterien — Ausführung

دانلود کتاب طراحی محصول: وظیفه - معیارها - اجرا

Produktgestaltung: Aufgabe — Kriterien — Ausführung

مشخصات کتاب

Produktgestaltung: Aufgabe — Kriterien — Ausführung

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9783642816024, 9783642816017 
ناشر: Springer-Verlag Berlin Heidelberg 
سال نشر: 1981 
تعداد صفحات: 157 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 7 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 51,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب طراحی محصول: وظیفه - معیارها - اجرا: طراحی مهندسی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 7


در صورت تبدیل فایل کتاب Produktgestaltung: Aufgabe — Kriterien — Ausführung به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب طراحی محصول: وظیفه - معیارها - اجرا نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب طراحی محصول: وظیفه - معیارها - اجرا

هنگام توسعه و ساخت محصولات فنی، تعداد زیادی الزامات باید در نظر گرفته شود تا از عملکرد، مقرون به صرفه بودن و ایمنی و سازگاری آنها برای مردم و محیط زیست اطمینان حاصل شود. بسته به نوع محصول، نوع تولید و رویدادهای جاری، این الزامات متفاوت است. در مورد کالاهای مصرفی، باید به ارگونومی و هدف فردی استفاده بیشتر از کالاهای سرمایه گذاری توجه شود، جایی که دوام، قابلیت اطمینان عملیاتی و مقرون به صرفه بودن در اولویت هستند. محصولاتی که به صورت انبوه تولید می شوند نیاز به طراحی مطلوب برای تولید و مونتاژ دارند، حتی در جزئیات، آنهایی که به صورت جداگانه تولید می شوند نیاز به استفاده بیشتر از عناصر تجاری موجود دارند. در نهایت، ارتباط با رویدادهای جاری، یعنی شرایط چارچوب اجتماعی و اقتصادی: اقتصاد کمیاب با بازار فروشنده، ارزش بیشتری برای استانداردسازی قائل است، در حالی که یک جامعه سرریز با بازار خریدار به عنوان انگیزه، طبیعتاً به تنوع بیشتری نیاز دارد. در مرحله اولیه عصر فنی، سؤالات طراحی خارجی جزو وظایف اساسی طراحی یک ماشین سازی بود. آنها بسیار آگاهانه و تا حدی بر اساس معماری تاریخی یا معاصر درک شدند. با افزایش پیشرفت فنی و مطمئناً تحت تأثیر تحولات نظامی، مردم بیشتر و بیشتر بر ساخت و سازهای منحصراً کاربردی متمرکز شدند. با این حال، از زمان بحران اقتصادی جهانی، بازگشتی - بسیار آهسته - در طراحی صنعتی امروزی با در نظر گرفتن دانش رسمی، روان‌شناختی و ارگونومیک منعکس شده است. تمرکز علاقه بر آنچه در بازار اتفاق می افتد است. به ندرت هیچ سازنده ای از وسایل نقلیه مسافربری یا تجاری، ماشین آلات ساختمانی، لوازم خانگی و همچنین نیروگاه ها بدون مزایای طراحی صنعتی این کار را انجام می دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Beim Entwickeln und Konstruieren technischer Produkte miissen eine Vielzahl von Anforderungen beriicksichtigt werden, urn ihre Funktionstiichtigkeit, ihre Wirtschaftlichkeit sowie ihre Sicherheit und Vertraglichkeit fiir Mensch und Um­ welt zu gewahrleisten. Je nach Produktart, Fertigungsart und Zeitgeschehen sind diese Anforderungen unterschiedlich. So miissen bei Gebrauchsgiitem der Ergonomie und dem individuellen Verwen­ dungszweck mehr Beachtung geschenkt werden als bei Investitionsgiitern, bei denen Lebensdauer, Betriebszuverlassigkeit und Wirtschaftlichkeit im Vorder­ grund stehen. Produkte der Massenfertigung erfordern auch im Detail eine ferti­ gungs-und montagegiinstige Gestaltung, solche der Einzelfertigung eine starkere Verwendung handelsiiblicher Elemente. SchlieBlich die Relevanz zum Zeitge­ schehen, das heiBt den gesellschaftlichen und wirtschaftlichen Rahmenbedingun­ gen: eine Mangelwirtschaft mit Verkaufermarkt wird mehr Wert auf Vereinheit­ lichung legen, wahrend eine OberfiuBgesellschaft mit Kaufermarkt zum Anreiz naturgemaB eine groBere Variantenfiille erfordert. In der Anfangsphase des technischen Zeitalters gehorten Fragen der auBeren Form­ gebung mit zu den wesentlichen Gestaltungsaufgaben einer Maschinenkonstruk­ tion. Sie wurden sehr bewuBt wahrgenommen und zum Teil in Anlehnung an die historische oder zeitgenossische Architektur gelost. Mit zunehmendem technischem Fortschritt und sicherlich auch beeinfiuBt durch militarische Entwicklungen, kon­ zentrierte man sich mehr und mehr auf die ausschliel3lich funktionale Konstruk­ tion. Seit der Weltwirtschaftskrise jedoch setzte - sehr langsam - eine Riickbesinnung ein, die im Industrial Design unserer Tage mit der ganzheitlichen Beriicksichtigung formaler, psychologischer und ergonomischer Erkenntnisse ihren Niederschlag findet. Das Marktgeschehen steht dabei im Vordergrund des Interesses. So verzichtet kaum mehr ein Hersteller von Personen- oder Nutzfahrzeugen, Baumaschinen, Haus­ haltsgeraten und auch von Kraftwerken auf die Vorteile durch Industrial Design.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages I-X
Einleitung....Pages 1-5
Theoretische Grundlegung....Pages 7-31
Materialien....Pages 33-93
Gestaltungselemente und Gestaltungskriterien....Pages 95-121
Back Matter....Pages 123-154




نظرات کاربران