دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 1
نویسندگان: Dipl. -Ing. Fuad Shibli (auth.)
سری: Forschungsberichte des Landes Nordrhein-Westfalen
ISBN (شابک) : 9783531031392, 9783322877123
ناشر: VS Verlag für Sozialwissenschaften
سال نشر: 1982
تعداد صفحات: 131
زبان: German
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 4 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب تعیین وضعیت صندلی و وضعیت بدن رانندگان دو چرخ برای پیکربندی مشخصه صندلی راننده دو چرخ: مهندسی، عمومی
در صورت تبدیل فایل کتاب Bestimmung der Sitzposition und Körperhaltung von Zweiradfahrern für charakteristische Zweirad-Fahrerplatzkonfigurationen به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب تعیین وضعیت صندلی و وضعیت بدن رانندگان دو چرخ برای پیکربندی مشخصه صندلی راننده دو چرخ نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
تا اواسط دهه 1950، موتورسیکلت صرفاً یک وسیله حمل و نقل در نظر گرفته می شد. در مسیر توسعه اقتصادی بسیاری از مردم توانسته اند موتورسیکلت خود را با خودرو جایگزین کنند. این بدان معناست که تعداد موتورسیکلت ها در آلمان تا سال 1972 به سرعت کاهش یافت (نمودار 1.1 /12/). 2~r-~------------------------~~~4-------~----r---- -------~ سال نمودار 1.1: تعداد موتورسیکلت ها در جمهوری فدرال در آغاز دهه 1970، موتورسیکلت به عنوان یک شی تفریحی دوباره کشف شد. تعداد موتورسیکلت ها بین سال های 1972 و 1978 دو برابر شد و به حدود 400000 رسید. در سالهای 1979 و 1980، 220 هزار دستگاه موتورسیکلت دیگر به ثبت رسیده است /10/. توسعه با تاخیر زمانی در صدور گواهینامه رانندگی کلاس I ثبت شد (نمودار 1.2 /12/). اینجا - 2 - E ~D).--+*-------t-----~r--i 2 ~ §2S0 0:: :2 t---اگر--i- ---+--+----i 2OO ~ ~ ~1~~--~~----~--~------~ ~ نمودار 1.2: شماره صدور مجوز کلاس I به شرح زیر است توسعه موجودی موتورسیکلت در دهه 1970، ارقام رشد بزرگ قابل تشخیص بود. یکی از جنبه های جالب توجه در این زمینه، اخذ گواهینامه رانندگی کلاس I توسط زنان است. در 10 سال گذشته، نسبت زنان موتورسوار 50 برابر شده و به 50000 نفر رسیده است. به موازات این تحول، تعداد تصادفات نیز افزایش یافته است.تعداد موتورسواران، موتورسواران، موتور سیکلت ها، موتور سیکلت ها و موتورسیکلت هایی که در سال 1977 در تصادف جان خود را از دست دادند، 2152 نفر بود که 43 درصد بیشتر از سال 1967 بود. % بالاتر /12/.
Bis Mitte der fUnfziger Jahre galt das Kraftrad als reines Fort bewegungsmittel. 1m Zuge der wirtschaftlichen Entwicklung konnten viele Menschen ihr Kraftrad durch einen Personenwagen ersetzen. Dies fUhrte dazu, daB der Kraftradbestand in Deutschland bis zum Jahre 1972 rapide abnahm ( Diagramm 1.1 /12/ ). 2~r-~------------T-----------~ ~~4-------~----r-----------~ JAHR Diagramm 1.1: Kraftraderbestand in der Bundesrepublik Anfang der siebziger Jahre wurde das Kraftrad als Freizeitobjekt wiederentdeckt. Der Kraftradbestand verdoppelte sich von 1972 bis 1978 auf ca. 400 Tausend. In den Jahren 1979 und 1980 sind weite re 220 Tausend Kraftrader neu zugelassen worden /10/. Eine zeitlich verschobene Entwicklung war bei der Erteilung der Flihrerscheine Klasse I zu verzeichnen (Diagramm 1.2 /12/). Hier - 2 - E ~D).--+*-------t------~r--i 2 ~ §2S0 0:: :2 t---if--i----+--+----i 2OO ~ ~ ~1~~--~~----~--~------~ ~ Diagramm 1.2: Erteilungszahlen von FUhrerscheinen der Klasse I sind wie bei der Entwicklung des Motorradbestandes in den siebzi ger Jahren groBe Zuwachszahlen feststellbar. Ein besonders inter essanter Aspekt ist in diesem Zusammenhang der Erwerb des FUhrer scheins Klasse I durch Frauen. In den vergangenen 10 Jahren hat sich der Anteil kraftradfahrender Frauen urn das 50-fache auf 50 Tausend gesteigert. Parallel zu dieser Entwicklung sind auch die Unfallzahlen gestie gen. So liegt die Zahl der 1977 todlich verunglUckten Motor rad-, Moped-, Mokick- und Mofafahrer mit 2152 urn 43 % hoher als 1967. Die entsprechende Zahl der verletzten Fahrer liegt mit 86178 sogar urn 73% hoher /12/.
Front Matter....Pages I-IV
Einleitung....Pages 1-3
Problemdefinition und Aufgabenstellung....Pages 3-12
Bau einer dreidimensionalen Motorrad-Meßpuppe und einer entsprechenden Meßvorrichtung....Pages 12-35
Ermittlung der Sitzposition und der Körperhaltung des Motorradfahrers für repräsentative Motorrad-Fahrerplatzkonfigurationen....Pages 36-118
Sitzposition und Körperhaltung auf dem Motorrad und im Personenkraftwagen....Pages 118-121
Zusammenfassung und Ausblick....Pages 122-124
Literaturverzeichnis....Pages 125-127