ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Bestimmung der Sitzposition und Körperhaltung von Zweiradfahrern für charakteristische Zweirad-Fahrerplatzkonfigurationen

دانلود کتاب تعیین وضعیت صندلی و وضعیت بدن رانندگان دو چرخ برای پیکربندی مشخصه صندلی راننده دو چرخ

Bestimmung der Sitzposition und Körperhaltung von Zweiradfahrern für charakteristische Zweirad-Fahrerplatzkonfigurationen

مشخصات کتاب

Bestimmung der Sitzposition und Körperhaltung von Zweiradfahrern für charakteristische Zweirad-Fahrerplatzkonfigurationen

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری: Forschungsberichte des Landes Nordrhein-Westfalen 
ISBN (شابک) : 9783531031392, 9783322877123 
ناشر: VS Verlag für Sozialwissenschaften 
سال نشر: 1982 
تعداد صفحات: 131 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 4 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 44,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب تعیین وضعیت صندلی و وضعیت بدن رانندگان دو چرخ برای پیکربندی مشخصه صندلی راننده دو چرخ: مهندسی، عمومی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 12


در صورت تبدیل فایل کتاب Bestimmung der Sitzposition und Körperhaltung von Zweiradfahrern für charakteristische Zweirad-Fahrerplatzkonfigurationen به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب تعیین وضعیت صندلی و وضعیت بدن رانندگان دو چرخ برای پیکربندی مشخصه صندلی راننده دو چرخ نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب تعیین وضعیت صندلی و وضعیت بدن رانندگان دو چرخ برای پیکربندی مشخصه صندلی راننده دو چرخ

تا اواسط دهه 1950، موتورسیکلت صرفاً یک وسیله حمل و نقل در نظر گرفته می شد. در مسیر توسعه اقتصادی بسیاری از مردم توانسته اند موتورسیکلت خود را با خودرو جایگزین کنند. این بدان معناست که تعداد موتورسیکلت ها در آلمان تا سال 1972 به سرعت کاهش یافت (نمودار 1.1 /12/). 2~r-~------------------------~~~4-------~----r---- -------~ سال نمودار 1.1: تعداد موتورسیکلت ها در جمهوری فدرال در آغاز دهه 1970، موتورسیکلت به عنوان یک شی تفریحی دوباره کشف شد. تعداد موتورسیکلت ها بین سال های 1972 و 1978 دو برابر شد و به حدود 400000 رسید. در سال‌های 1979 و 1980، 220 هزار دستگاه موتورسیکلت دیگر به ثبت رسیده است /10/. توسعه با تاخیر زمانی در صدور گواهینامه رانندگی کلاس I ثبت شد (نمودار 1.2 /12/). اینجا - 2 - E ~D).--+*-------t-----~r--i 2 ~ §2S0 0:: :2 t---اگر--i- ---+--+----i 2OO ~ ~ ~1~~--~~----~--~------~ ~ نمودار 1.2: شماره صدور مجوز کلاس I به شرح زیر است توسعه موجودی موتورسیکلت در دهه 1970، ارقام رشد بزرگ قابل تشخیص بود. یکی از جنبه های جالب توجه در این زمینه، اخذ گواهینامه رانندگی کلاس I توسط زنان است. در 10 سال گذشته، نسبت زنان موتورسوار 50 برابر شده و به 50000 نفر رسیده است. به موازات این تحول، تعداد تصادفات نیز افزایش یافته است.تعداد موتورسواران، موتورسواران، موتور سیکلت ها، موتور سیکلت ها و موتورسیکلت هایی که در سال 1977 در تصادف جان خود را از دست دادند، 2152 نفر بود که 43 درصد بیشتر از سال 1967 بود. % بالاتر /12/.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Bis Mitte der fUnfziger Jahre galt das Kraftrad als reines Fort­ bewegungsmittel. 1m Zuge der wirtschaftlichen Entwicklung konnten viele Menschen ihr Kraftrad durch einen Personenwagen ersetzen. Dies fUhrte dazu, daB der Kraftradbestand in Deutschland bis zum Jahre 1972 rapide abnahm ( Diagramm 1.1 /12/ ). 2~r-~------------T-----------~ ~~4-------~----r-----------~ JAHR Diagramm 1.1: Kraftraderbestand in der Bundesrepublik Anfang der siebziger Jahre wurde das Kraftrad als Freizeitobjekt wiederentdeckt. Der Kraftradbestand verdoppelte sich von 1972 bis 1978 auf ca. 400 Tausend. In den Jahren 1979 und 1980 sind weite­ re 220 Tausend Kraftrader neu zugelassen worden /10/. Eine zeitlich verschobene Entwicklung war bei der Erteilung der Flihrerscheine Klasse I zu verzeichnen (Diagramm 1.2 /12/). Hier - 2 - E ~D).--+*-------t------~r--i 2 ~ §2S0 0:: :2 t---if--i----+--+----i 2OO ~ ~ ~1~~--~~----~--~------~ ~ Diagramm 1.2: Erteilungszahlen von FUhrerscheinen der Klasse I sind wie bei der Entwicklung des Motorradbestandes in den siebzi­ ger Jahren groBe Zuwachszahlen feststellbar. Ein besonders inter­ essanter Aspekt ist in diesem Zusammenhang der Erwerb des FUhrer­ scheins Klasse I durch Frauen. In den vergangenen 10 Jahren hat sich der Anteil kraftradfahrender Frauen urn das 50-fache auf 50 Tausend gesteigert. Parallel zu dieser Entwicklung sind auch die Unfallzahlen gestie­ gen. So liegt die Zahl der 1977 todlich verunglUckten Motor­ rad-, Moped-, Mokick- und Mofafahrer mit 2152 urn 43 % hoher als 1967. Die entsprechende Zahl der verletzten Fahrer liegt mit 86178 sogar urn 73% hoher /12/.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages I-IV
Einleitung....Pages 1-3
Problemdefinition und Aufgabenstellung....Pages 3-12
Bau einer dreidimensionalen Motorrad-Meßpuppe und einer entsprechenden Meßvorrichtung....Pages 12-35
Ermittlung der Sitzposition und der Körperhaltung des Motorradfahrers für repräsentative Motorrad-Fahrerplatzkonfigurationen....Pages 36-118
Sitzposition und Körperhaltung auf dem Motorrad und im Personenkraftwagen....Pages 118-121
Zusammenfassung und Ausblick....Pages 122-124
Literaturverzeichnis....Pages 125-127




نظرات کاربران